איך לבחור ארון עם מראה

 

איך לבחור ארון עם מראה
איך לבחור ארון עם מראה

 

כשמדובר בעיצוב הבית שלנו חשוב שנבחר כל רהיט בקפידה. הרהיטים חייבים להתאים לחלל הבית ולסגנון העיצוב שבחרתם.

צפיפות בחלל הבית עלולה לגרום לבית להראות עמוס ולגרוע מהיופי העיצובי שלו.

ישנם כמה פתרונות עיצוביים שיגרמו לחלל להיראות גדול יותר. הפתרון העיצובי הנכון ביותר הוא הוספת מראות לחלל הבית.

לצפייה בקטלוג ארונות עם מראה לחצו כאן.

 

כיצד ארון עם מראה יתרמו לעיצוב החלל?

כאשר מדובר בחלל בית קטן תליית מראות בגדלים שונים יגרמו לחלל להיראות גדול יותר. ארון עם המראה יוצר מראה תלת מימדי ולכן הוא משפיע על רבות על העיצוב.

כמו כן, כידוע, מראות הינן פריט עיצובי לכל דבר! ניתן לתלות את המראות בכל מני מקומות בחלל הבית. אפשר לתלות את המראה מול המיטה כדי ליצור אשליה שהחלל ממשיך. במידה ואין לכם קירות פנויים לתליית מראה ישנו פיתרון! שילוב של מראה עם ארון הבגדים יוכל גם להגדיל את חלל הבית וגם להיות פרקטיים יותר עבורכם.

 

בטיחות קודמת לכל!

מראה תגדיל את החלל שלכם אך יחד עם זאת מצטרף הסיכון שהיא תשבר. במיוחד שמדובר בארון עם מראה בחדר הילדים,כידוע לכם ילדים הם מלאי אנרגיות ומרץ. הילדים עלולים לשחק ובטעות לגרום למראה להישבר. ולכן חשוב לבחור במראה שעשויה מזכוכית בטיחותית.

 

מראות פרספקס

מראות פרספקס הן מראות בטיחותיות היתרון המובהק שלהם הוא שבמידה והן ישברו הם לא יגרמו לפציעות כמו מראה רגילה.

בנוסף לבחירת המראה, בחירת הארון חשובה לא פחות.

 

יחידות אחסון עוזרות לשמור על הסדר והארגון בבית

חשוב שתבינו את הצרכים שלכם ותבחרו בארון עם מראה שיתאים לכל הצרכים שלכם.

במידה ואתם אנשים שלובשים המון פרטי לבוש שזקוקים לתלייה כמו חולצות מכופתרות, מעילים, ג’קטים, בלייזרים, שמלות וכדומה, אתם תצטרכו ארון בעל מקומות תלייה רבים. 

פתרון פרקטי ועיצובי נוסף לשמירה על חפצים כמו תיקים וארנקים תוכלו לקנות ארון בעל תאי אחסון פתוחים.

תאי האחסון הפתוחים יהיו מקום מושלם עבורכם להנחת וסידור התיקים, הארון שלכם יראה כמו חנות בוטיק קטנה ואסטטית ויהיה לכם נוח יותר להוציא את התיקים מהארון ולשמור על הסדר.

 

התאמת הארון לצרכים שלכם

מקומות אחסון חשובים מאוד על מנת לשמור על הסדר והארגון בבית. בחירת ארון שיהיה מחולק בצורה נכונה ויתאים לצרכים שלכם יעזרו לכם לשמור על החפצים שלכם לאורך זמן.

חשוב שתבינו את הצרכים שלכם ולאחר מכן תבחרו את הארון שמשרת את כל הצרכים שלכם. במידה ואתם אנשים שלובשים המון חולצות מכופתרות, מעילים או כל פריט לבוש שזקוק לתלייה אתם תצטרכו ארון שיש בתוכו מספיק מקום לתלייה. במידה ואתם אגרנים של תיקים, ארנקים וכולי, בחרו בארון שיש בתוכו תאי אחסון פתוחים.

תוכלו לסדר את התיקים שלכם בצורה אסטטית בכל אחד מתאי האחסון וכך יהיה לכם קל יותר למצוא תיק שמתאים ללבוש שלכם לפני שאתם יוצאים מהבית. בחירה בסידור התיקים והארנקים בתאי אחסון פתוחים תגרום לחדר שלכם להראות כמו חנות בוטיק קטנה. כך תשלבו בין אסטטיקה לפרקטיקה.

 

לסיכום

עיצוב הבית צריך להיות בהתאם לחלל הבית שברשותכם. במידה וחלל הבית שלכם לא גדול העיצוב עלול להראות עמוס וכך יגרע מהיופי של הבית.

הוספת מראה לחדרים בבית יגרום לחלל להיראות גדול יותר כיוון שמראה יוצרת אשליה של המשכיות של החלל. ניתן להוסיף מראות בהמון מקומות בבית, לדוגמא בחללים שמרגישים לכם ריקים וקטנים.

במידה ואין לכם קירות פנויים או שאתם רוצים להוסיף מראות תוכלו לקנות ארון עם מראה. ארון עם מראה הוא פיתרון מצויין גם מבחינה פרקטית וגם מבחינה עיצובית.

במידה ואתם מוסיפים מראות באזורים כמו חדרי ילדים חשוב שתבחרו בזכוכית בטיחותית. בחירה בזכוכית בטיחותית תמנע תאונות מסוכנות.