לקוח/ה יקר/ה

מותג הרהיטים אוליווד מברכת אותך על רכישתך המהממת ממבחר מוצריה, ומעניקה לך תעודת אחריות דיגיטלית, לקריאה פשוטה ועניינית. אנא הקפד לקרוא את התנאים המופיעים בתעודה זו בהקפדה יתרה וכן את הסייגים לה לרבות – אופן השימוש במוצר, תחזוקה וניקיון. להלן האחריות הניתנת עבור המוצר:

האחריות של אוליווד

מותג הרהיטים אוליווד מתמחה בייצור רהיטים איכותיים כבר מעל 30 שנים תוך מסירות, אדיקות, הקשבה והתאמה אישית. בהתאם לכך, החברה מתחייבת לבצע תיקון ברהיט אשר שווק על ידה, בכפוף לתנאי האחריות שיפורטו להלן. החברה תחליף / תתקן את הפגם בהתאם לנדרש, בין אם בבית הלקוח או במפעלה הנאמן.

משך תקופת האחריות

תקופת האחריות לכלל המוצרים המופיעים באתר היא לשנה אחת בלבד – 12 חודשים, כאשר הספירה נמנית החל ממועד קבלת המוצרים לבית הלקוח/ה. על הלקוח/ה לשמור את חשבונית הרכישה / תעודת האחריות, בכדי לקבל את שירותיה של החברה בשעת הצורך.

יש לשים לב כי תקופת האחריות חלה על הלקוח בלבד ואינה ניתנת להעברה לצד ג’.

התנאים הנדרשים להתקיימותה של האחריות

כמצוין לעיל, במקרה בו נדרש הלקוח לקבל את שירותי החברה לעניין פגם ברהיט, עליו להציג את חשבונית הרכישה המקורית בצירוף תעודת המשלוח. החברה איננה אחראית לשמירת התעודות הרלוונטיות. בכדי שתעודת האחריות תעמוד בתוקפה, יש להראות את התקיימותם של התנאים באים:

ü   הובלת הרהיט וכן הרכבתו נעשו יחדיו ע”י מרכיבים מורשים מטעם חברת אוליווד

ü   הפגם הקיים ברהיט אינו נובע מבלאי סביר

ü   מיקום הרהיט זהה למיקום בו הוא הוצב בשעת ההרכבה או לחילופין, העברתו התבצעה באמצעות מרכיבים מורשים מטעמה של חברת אוליווד

ü   ניקיון הרהיט וכן החזקתו התבצעו בהתאם להוראות היצרן וכי השימוש בו התבצע באופן סטנדרטי התואם את הנדרש.  

טיפול ותחזוקה של כלל הרהיטים של אוליווד

למען הסר ספק, בעת ניקיון הרהיט יש להימנע ממגע ישיר עם מים או לחילופין חומרי ניקוי ממיסים אשר עשויים לגרום לפגיעה בציפוי הרהיט, בהתאם לנאמר לעיל, מומלץ להשתמש במטלית לחה לצורך ניקוי. בנוסף, אין להזיז את הרהיט בכדי לשנות את מיקומו, יש להסתייע במרכיבים מקצועיים מטעמה של חברת אוליווד לשם כך.

סייגים לאחריות

חברת אוליווד אינה אחראית לתיקון ליקויים ברהיט אשר נוצרו מן הטעמים הבאים:

תיקון הפגם ברהיט

  1.     חברת אוליווד רשאית בהתאם לשיקול דעתה המקצועי לתקן את הפגם הן בביתו של הלקוח והן במפעלה, ככל שיידרש.
  2.       במקרה בו לא ניתן להשתמש בחומרים הזהים לאלו המרכיבים את הרהיט, חברת אוליווד מתחייבת להשתמש בחומרים מקבילים באיכותם לשם תיקון הפגם. מובהר כי עשויים להתקיים הבדלים בגוונים בין החומרים השונים.
  3.       בסמכותה של החברה לתקן את הפגם באופן נקודתי, להחליף את הרהיט בשלמותו או לחילופין להחליף חלק מן הרהיט.
  4.       במקרה בו הרהיט אינו קיים במלאי החברה וכי לא ניתן לייצרו, לחברת אוליווד תהיה הזכות להחליף את המוצר נשוא תעודת אחריות זו במוצר מקביל, בניכוי פחת.

תמה תקופת האחריות? כדאי שתדעו

חברת אוליווד דוגלת במתן שירות איכותי ומקצועי לכלל לקוחותיה ולשם כך היא מעניקה את שירותיה גם לאחר תום תקופת האחריות, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. החברה שמה לה בראש מעיניה את הלקוח/ה וכן את הנאתו מן הרהיט אותו היא משווקת ולכן מאפשרת מתן פתרון לאחר 12 חודשי האחריות.

בתום שנת האחריות(מיום קבלת הרהיט), ניתן לקבל שירות תיקונים – להלן: “ביקור טכנאי”, בתשלום אשר יקבע ע”י החברה.

למעלה מ-30 שנים בהן אוליווד עומלת בייצור רהיטים איכותיים במפעלה, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, על מנת להנגיש עבור כלל לקוחותיה איכות ללא פשרות לצד עיצוב מנצח! בכל מקרה של בעיה, החברה תשמח לעמוד איתנה לטיפולה בכל עת.