איך לעצב חדר ילדים בשילוב מיטת קומותיים

התקופה האחרונה הביאה עמה שוני בדרך בה מעוצבים חדרי ילדים. הדירות המציעות חדרים קטנים יותר מצמידות אותנו ואת המיטות לקיר ודורשות פתרון לינה שיכבד את הפרטיות של כל ילד, לא יעמיס על המרחב וגם יעניק מענה עיצובי הולם. איך אומרים? ההכרח לא יגונה. עולם עיצוב הפנים מצא פתרונות איכותיים שרק משדרגים את המרחב. קראו על מיטות הקומותיים שיוצרות אווירה בחלל ונותנות ערך מוסף לחדר הילדים. חדר ילדים משותף בשילוב מיטות קומותיים – כל מה שרציתם לדעת.

 

חדר ילדים שצומח לגובה

חדר ילדים הוא מרחב המיועד למשחק משותף עם חברים, יצירה ודמיון. חשוב שלא לחנוק אותו עם רהיטים רבים מדי. חדר ילדים משותף מציב בפנינו אתגר – שמירה על מרחב גדול ככל האפשר תוך הקצאת מקומות לינה מספקים לכל החבר’ה שישנים בחדר הזה. הפתרון – כמה לא צפוי: מיטת קומותיים.

מיטת קומות מאפשרת את ניצול גובה חדר הילדים מה שמותיר שטח מספק לכל הפעילויות אותם מנינו לעיל. כל ילד מקבל את המיטה האישית שלו מבלי לפגוע בחלל – יופי של פתרון.

 

מיטת קומותיים או מיטה נפתחת?

חברות הרהיטים מציעות פתרון נוסף לחדרי ילדים משותפים: מיטה נפתחת. המיטה הנפתחת מעמידה פנים במשך היום כמיטת יחיד ורק בשעות הלילה כשפותחים אותה, היא מציגה את יכולות הלינה המשופרות שלה.

שואלים אותנו על מה אנחנו ממליצים? ובכן, מיטה נפתחת מאפשרת לינה ושימוש רק כשהחדר פנוי ואילו מיטת קומותיים פתוחה ומזמינה במשך כל שעות היום. בחרו באופציה המתאימה לסגנון השימוש הספציפי שלכם הקשור בהרגלי החיים.

 

פתרונות אחסון מתחת למיטה

חפשו מיטות קומותיים לחדר ילדים שמכילות גם ארגז מצעים או חלל אחסון גדול. פתרון זה מנצל את השטח שמתחת למיטות ושוב, מצמצם את הצורך בשימוש בארונות ושידות מגירות ש’גונבות’ שטח בחלל.

 

מיטות קומותיים איכותיות לחדר ילדים

על מנת ליהנות משימוש ארוך טווח מומלץ מאוד לבחור במיטות קומותיים עשויות מעץ סנדוויץ בציפוי פורמייקה. חשוב להזמין את המיטה אצל חברה אמינה המייצרת רהיטי איכות ברמת גימור גבוהה כדי להנות מהמוצר לאורך שנים. בחרו במיטת קומותיים המגיעה עם תעודת אחריות ארוכת טווח על כל תקלה שלא תבוא.

 

עיצוב. עיצוב. עיצוב

כיום, כאשר מגמת העיצוב היצירתי נכנסה חזק לחדר הילדים, ניתן למצוא מיטות קומותיים מעצבות לחדרי ילדים במגוון סוגים. ניתן להתאים את סגנון העיצוב לאופי הילד או לשחק בחדר בסגנון קונספטואלי לפי בחירתכם:

 

חדר ילדים בעיצוב נסיכות

תוכלו למצוא מיטת חלומות קומותיים מלכותית בגווני הורוד המשלבת אלמנטים מעולם נסיכות ומתאימה באופן ספציפי לנסיכות הדרות להן בחדר הילדים שלכם.

 

חדר ילדים בעיצוב על חלל

הילדים שלכם חובבי חלל ואסטרונאוטיקה? תוכלו לעצב חדר ילדים מלא השראה ומדע באמצעות מדבקות קיר, פריטים דקורטיביים, טלסקופים ומיטת קומותיים בעיצוב תואם – זרועת כוכבים.

 

חדר ילדים בהשראת דמות אהובה

הילדה אוהבת מיני-מאוס? הילד משוגע על גיבורי העל? רהטו את חדר הילדים והשתמשו במיטת קומותיים בצבע משתלב. העדיפו שימוש באקססוריז הקשורים בדמויות ולא ברהיטי בסיס על מנת שכאשר הילדים יגדלו תוכלו לשנות בקלות את סגנון העיצוב למשהו בוגר יותר.

 

חדר ילדים בעיצוב ג’ונגל

תוכלו להפוך את המיטה לבית עץ בתוך יער עד באמצעות עיצוב נועז. בחרו מיטת קומותיים עץ ולפפו אותה בצמחייה מלאכותית ובבובות חיות מבד: קופים, טיגריסים ותוכים. הדביקו על הקיר טפט צמחייה סבוכה ובחרו בגופי תאורה ירוקים. תלו שני חבלים מתקרת החדר והתקינו עליהם לוח עץ אופקי ליצירת נדנדת טבע. הרי לכם חדר ג’ונגל מושלם שלא משלים עם מיטת קומותיים אלא משתמש בה בתור רהיט דקורטיבי מצוין.

 

מיטת קומותיים הכוללת מיטת חבר

לא תאמינו כמה יכול חדר הילדים שלכם להכיל. כיום, חברות ריהוט מציעות פתרון לינה חסכוני ויעיל במיוחד: הילד רוצה לארח חבר למסיבת פיג’מות עליזה? החברה נשארת ללמוד למבחן עד השעות הקטנות? קבלו את הפתרון הבא: מיטת קומותיים עם מיטת חבר נשלפת. 3 אפשרויות לינה ברהיט אחד. היתרון הגדול הוא כמובן החיסכון בשטח אחסון. כך אתם מכניסים מיטה נוספת לחדר תוך שמירה על האיזון ללא העמסת יתר.

תאמינו או לא, האופציה אותה הצענו עכשיו מאפשרת גם חיסכון במחיר, מיטת חבר נוספת מגיעה בעלות נמוכה ממיטה נפרדת מה שמוסיף יתרון לאפשרות הזו. מיטת חבר נשלפת מתוך מיטת קומותיים לא חייבת להוות מיטת אירוח דווקא, תוכלו לגייס אותה בפתרון שינה עבור חדר קטן בו ישנים יחד 3 ילדים.

מיטת קומותיים בשילוב מיטת חבר מונעת מכם את הצורך לרוץ למחסן לחיפוש אחר מיטה מתקפלת מעלת אבק – מעכשיו האירוח שלכם הרבה יותר קל ונוח.

 

מיטת קומותיים בשילוב שולחן עבודה ומגירות מודולריות

ניתן להזמין מיטות קומותיים בהזמנה אישית המשלבות ריהוט פונקציונלי נוסף: שידת כתיבה נוחה, חללי אחסון ומדפים. שילוב הריהוט בחדר מביא עמו מספר יתרונות:

  1. קו עיצובי אחיד – מיטת קומותיים מעוצבת משולבת ספרייה או שולחן כתיבה מאפשרת את העיצוב המדויק והאחיד של כל רהיטי החדר מבלי ליצור “טלאי” עיצוב של ריהוט השונה זה מזה.
  2. ניצול מקסימלי של השטח בחדר – נחזור לסוגיית ניצול החלל, באמצעות מיטת קומותיים משולבת תוכלו ליהנות משטח מנוצל היטב. העדיפו את הריהוט המשולב על פני הנפרד להגשמת פוטנציאל המרחב בצורה מקסימלית.

 

מסכמים – עיצוב חדר ילדים בשילוב מיטות קומותיים

לפי תיאוריות פסיכולוגיות וחינוכיות שונות חדר ילדים משותף למספר ילדים מהווה כלי חינוכי לעיצוב אישיות משתפת, נותנת ומעניקה ומתרגל את “שריר” הויתור – כלים שהכרחיים להמשך מהלך החיים בניהול מערכות יחסים תקינות. ניתן לשלב בחלל החדר מיטת קומותיים כרהיט עיצובי משדרג ולהשתמש בחללים שונים של המיטה למטרות אחסון.