איך מתאימים חדר שינה יהודי לפי סגנון עיצוב?

עולם חדרי השינה היהודיים מציע מגוון סגנונות עיצוב. איך נדע במה לבחור? במאמר הבא נבצע סקירה מהירה על סוגי חדרי השינה היהודיים המתאימים לסגנונות העיצוב הרבים המצויים בשוק. כאן תוכלו לבחון את ההיצע , להבין מהו הסגנון המועדף עליכם ולבצע קנייה שצולפת בול לטעם האישי שלכם.

 

התאמת חדר שינה יהודי לטעם האישי

מעצבי פנים רבים טוענים שכנשאלים הצרכנים איזה סגנון חדר שינה יהודי הם מחפשים, הם משיבים שהם לא יודעים. כשהסגנון המועדף לא ברור, תהליך הקנייה הוא ארוך יותר, מייגע, בלתי ממוקד ומשיג תוצאות פחות טובות. כאשר אתם מגיעים עם ידע מקדים ויודעים לכוון את המוכרים לרהיטי חדר השינה היהודי המועדפים עליכם – הרכישה נעשית קלה יותר ואתם יוצאים שבעי רצון.

 

חדר שינה יהודי בסגנון מודרני

הסגנון המודרני מאופיין בקו נקי, חלק, חף מעודף דקורטיביות, שילוב בצבעים מונוכרומטיים בהדגשה על שחור, לבן ואפור וריחוק מכל קישוט או סלסול. חדרי שינה יהודיים מודרניים הם חדרי שינה המשלבים חומרים עמידים בעיצובים נקיים, קווים ישרים, תאורת אווירה ומינימליזם.

 

 חדרי שינה בסגנון נורדי

העיצוב הנורדי לוקח את העיצוב המודרני צעד נוסף כשהוא משתיל בו אלמנטים של פשטות, מינימליזם ורישול. כאן ניתן למצוא הרבה גווני אפור, שימוש בתאורה טבעית טקסטיל רך ולוק מפנק. חדר שינה יהודי בסגנון נורדי לא יהיה מהוקצע כמו קודמו. הוא ישלב חומרים טבעיים, הרבה תאורה חמה ואור שמש, שימוש בהרבה צמחים ומיטות רכות ונוחות. חדר שינה נורדי מסמל פונקציונליות רבה, עיצוב מינימליסטי ונוחות מקסימלית.

 

חדר שינה יהודי בסגנון תעשייתי

חדר השינה היהודי התעשייתי משלב חומרי גלם חשופים כמו בטון או ברזל, צינורות חשופים ושימוש בחומרים הלקוחים מעולם התעשייה. חדר שינה יהודי תעשייתי הוא חדר המסמל מודרניזציה יחד עם רצון להביא את השלמות דווקא ברהיטים הגולמיים. נוכל לזהות חדר שינה תעשייתי על פי ראש מיטה חשוף, שימוש בברזל ובנירוסטה והרבה מרחב.

 

חדר שינה יהודי בסגנון קלאסי

חדר שינה יהודי המסמל בגרות, נעימות ושימוש נכון בשכבות וטקסטיל. חדר שינה יהודי קלאסי יהיה בעל התאמה הרמונית בין הרהיטים השונים בדגש על תחושה רכה, קלילה ונוחה ללא תחושה של כבדות. כאן מצוי למצוא שימוש בחדר שינה יהודי מעץ סנדוויץ’ הכולל עיטורים קטנים, דנטלים ונברשות מלאות אמירה.

 

חדר שינה יהודי בסגנון אתני

בחדר שינה זה נוכל למצוא ביטוי לעדה ממנה באו בני הזוג: חדר שינה יהודי אתני ישלב הדפסים מתרבויות קדומות סמלים וסימנים הקשורים בזהות העם היהודי. זהו חדר מלא משמעות, תשוקה לחיבור אל העבר ולמסורת היהודית המפוארת. נוכל למצוא תמונות מסמלות על הקיר ותבליטים מעוררי עניין.

 

חדר שינה יהודי בסגנון אקלקטי

בחדר השינה הלקטני נמצא מגוון אלמנטים הלקוחים ממקורות השראה שונים: אדריכלות מזרח תיכונית, אדריכלות מזרחית, אדריכלות רומית ועוד. בחדר שינה זה ניתן ביטוי ליכולת של העיצוב לשלב בין תקופות בצורה הרמונית. נוכל לזהות חדר שינה יהודי אקלקטי באמצעות ארון גדול ומחוטב לצד שטיח פרסי עשיר ומנורה בסגנון כפרי-מודרני מלא השראה.

 

חדר שינה בסגנון בוהו שיק

הבוהו שיק הוא סגנון המשלב בתוכו מגוון טקסטורות, הדפסים ואף צבעים נועזים – נוכל לזהות חדר שינה יהודי בסגנון בוהו על פי ריבוי הטקסטורות על גב המיטה ובסיסה, ארון עץ בצורה בלתי שגרתית והרבה צמחייה צבעונית. חדר זה הוא זרוק, כיפי ולא “דופק חשבון”. חשוב להיזהר שלא יהפוך לקיטשי בריבוי אלמנטים ללא איזון מתאים.

 

חדר שינה יהודי בסגנון כפרי

חדר שינה יהודי כפרי הוא חדר המשלב ריהוט מחוספס, שימוש בקורות עץ ובעץ וכן תלייה של כלים לנוי ולקישוט. נזהה חדר שינה יהודי כפרי על פי מיטת עץ המדמה בית קיט בהרי אירופה, כיסא עץ מגולף ואהיל טקסטיל מבד גס ובו מנורה המפיצה אור צהוב ורך.

 

חדר שינה בעיצוב פרובנס

סגנון פרובנס משלב חיטובים, אלגנטיות וסמליות רבה. נוכל לזהות חדר שינה יהודי בסגנון פרובנס בזכות הריפוד הרך והמושקע, הסלסולים המחוטבים שעל גב המיטה ושידת טואלט מרשימה ובה מראה אליפטית ממוסגרת בהדר. זהו חדר שינה חגיגי מאוד המזכיר חדרי שינה מתקופת האצילים באירופה. אחרי שבחרתם חדר שינה יהודי לפי סגנון עיצוב, יש לנו מספר טיפים נוספים:

 

העדיפו חדר שינה קומפלט

אין דבר יותר מושלם מחדר שינה קומפלט. ההרמוניה בין הרהיטים אותה יוצר עיצוב אחיד וקו ייצור שווה – היא אמנות שאין לה תחליף. באמצעות רכישת חדר שינה קומפלט אנו נהנים מעיצוב מושלם ואחידות בין כל חלקי החדר. בנוסף, בקניית רהיטי חדר שינה נפרדים אנו מסתכנים שהתאמת הצבעים תהיה בינונית. כאן, בבחירת חדר שינה יהודי קומפלט, אנחנו יכולים להיות בטוחים שקשת הצבעים תהיה מותאמת עד לתתי הגוונים.

 

התאימו את רהיטי חדר השינה היהודי למימדי החדר

חשוב מאוד למדוד את החדר לפני הרכישה כך שלא תתבררנה אי הבנות לאחר מעשה. כאן סנטימטר עודף הוא קריטי ועלול לגרום לכך שהמיטה היהודית המעוצבת אותה הזמנתם תתגלה כלא רלוונטית. הגיעו לשלב הבחירה לאחר מדידה מדויקת של מידות גובה אורך ורוחב החדר.

 

הקפידו על רכישת חדר שינה יהודי איכותי ועמיד מאוד

אנו ממליצים לכם על רכישת חדר שינה יהודי סנדוויץ’ מצופה פורמייקה שילווה אתכם לאורך שנים ויתמוך בעומסים ללא בלאי.

 

מסכמים – כך תבחרו חדר שינה מושלם לפי סגנון עיצוב

בחירת חדר שינה יהודי לפי סגנון עיצוב היא חכמה, בתנאי שמתקיימים בה התנאים הבאים: שימו לב שאתם בוחרים חדר שינה יהודי מעוצב שהוא איכותי מאוד, מכיל מזרונים ארגונומיים אורטופדיים בעלי זיכרון אנטומי, מותאם במדויק למידות החדר ועונה על טעמם של שני בני הזוג. אם חדר השינה היהודי המעוצב עונה על כל הקריטריונים, מסתבר שאתם עתידם ליהנות מחווית שימוש מושלמת בחדר שכולו בחירה אישית.