ארון לחדר שינה – מחיר

ארון לחדר שינה מחיר התחלתי , בסיסי או יקר מאוד, איך בוחרים ארון לחדר השינה ומה חשוב לדעת בנושא? היום חדרי השינה הנם חשובים לנו במיוחד וזה מכיוון שיש הבנה שמדובר בחדר אולי החשוב ביותר בבית.

כמו שאנחנו תמיד אבל תמיד נבחר את המזרון הטוב ביותר לחדר השינה ואת המיטה הנוחה והמתאימה ביותר לחדר השינה ככה אנחנו גם נבצע את הבחירות של ארון לחדר השינה שלנו. למה יש חשיבות כלכך גדולה לארון בחדר השינה, למה יש חשיבות למחיר וכיצד המחיר משפיע על הארון שאנחנו בוחרים לחדר השינה, אנחנו כאן לבצע סקירה קצרה של סוגי הארונות השונים שניתן להתאים לחדר השינה שלנו.

ארון לחדר שינה מחיר

אבל מה זה ארון בכלל ולמה הוא חשוב? 

לפני שנדבר על חשיבות ארון לחדר שינה וכו’ אנחנו קודם כל נבין מה זה ארון. זה בעצם הרהיט אחד מן הישנים ביותר בהיסטוריה. מדובר בעצם בסוג של תיבה, שמטרתה הנה אחת לשמור ולחסוך מקום של דברים ולמנוע מהם להתלכלך. בארון אנחנו הרבה פעמים נחליט להכניס בגדים, כלים מסוגים שונים וכן כל דבר שאנחנו לא רוצים שיסתובב לנו בין הרגליים. בעבר היינו מתאימים ארון לפי עמידות היום כבר לארונות נהיה פן עיצובי עצום ולכן ארון לחדר שינה יהיה פרמטר אחד מן רבים אשר ניקח בחשבון. 

אנחנו צריכים את הארון לחדר השינה מכיוון שהיום אנחנו קודם כל אוהבים שהכל נגיש. לא נלך לחדר אחר בכדי לקחת את החולצה או המכנסיים שלנו ולכן אנחנו נעדיף שבחדר השינה שלנו יהיה כבר ארון מסודר עם כל הבגדים שלנו. מאוד קשה להתאים ארון לחדר שינה וזה מכיוון שלכל אחד יש את הצרכים שלנו ואת ההעדפות שלו ולא לכל חדר שינה יכול להתאים כל ארון. 

 

סוגים שונים של ארונות לחדר השינה 

לפני שנדון בארון לחדר שינה אנחנו נדון בסוגים השונים של הארונות. סוג אחד הנו ארון ההזזה המפורסם והנפוץ ביותר בשנים האחרונות. היתרונות שלו הן העיצוב במיוחד והחיסכון במקום שהוא נותן עקב היותו ברוב המקרים צמוד קיר. בגלל שהוא צמוד לקיר אנחנו יכולים להנות מנוחות מקסימלית של הארון לצד חיסכון רב של מקום בחדר השינה. 

סוג נוסף של ארונות לחדר שינה הוא ארון הפתיחה אשר מתחלקים לארונות פתיחה של 2 דלתות, 3 ואפילו יכולים להגיע ל-6 ו-8 דלתות לארונות. לארונות הללו יש עמידות גבוהה במיוחד כפי שאנחנו מכירים אבל מצד שני יש להם חיסרון אחד והוא חיסרון המקום. כן מדובר בארונות שאפשר לעשות אותם לגובה ולא לרוחב ובכך להכניס המון בגדים ולכן צריך לדעת להתאים את ארון לחדר שינה גם לחדר עצמו וגם לתכונות של הילד שאנחנו מעוניינים לרכוש בשבילו את הארון. 

 

ארון לחדר שינה – מחיר משתלם, איך בוחרים?

בכדי לבחור ארון לחדר שינה קודם כל נצטרך לקחת את הפרמטר הראשון ארון לחדר שינה. אנחנו נצטרך להתאים את התקציב שלנו בכדי שנוכל לבצע את הבחירה הטובה ביותר עבורנו ועבור מי שאנחנו קונים למענו את הארון (אם זה לנו או לילדים שלנו). בנוסף אחרי שבחרנו והתאמנו תקציב אנחנו נבחר את סוג הארון שאנחנו מעדיפים, ארון הזזה או ארון פתיחה לדוגמא. למה אנחנו עושים זאת אחרי התאמת תקציב? היום אנחנו כבר יודעים שניתן כמעט בכל תקציב לקנות ארון מכל סוג ולכן עדיף להתאים קודם תקציב ורק אחר כך לחשוב על הארון עצמו. 

לאחר שבחרנו ארון לחדר שינה אנחנו נבצע בדיקה מלאה של הצרכים שלנו מן הארון עצמו. נעשה רשימה של כל הדברים שאנחנו מתכננים לשים בארון ולפי זה נבחר את הארון שלנו, וככה נוכל להתאים בצורה נוחה ביותר את הארון לחדר שינה שלנו בצורה האולטימטיבית. לאחר מכן נבצע מדידה של המקום שאנחנו מעוניינים להכניס אליו את הארון, אם אנחנו מביאים ארון הזזה לגודל הקיר יש משמעות גבוהה יותר ולכן נבצע את המדידה בצורה המדויקת ביותר שאפשר. 

לכן כפי שאתם מבינים ארון לחדר שינה הוא מאוד דינאמי שיכול להתחיל ב-800 ₪ ולהגיע גם לעשרות אלפי שקלים ולכן קשה לענות על שאלה זו. אז אם תרצו להתאים את הארון שלכם תבצעו את המדריך הנ”ל בכדי שתוכלו להנות מן הארון באופן מקסימלי.