ארונות בהתאמה אישית שיכניסו אישיות לבית שלכם

ארונות בהתאמה אישית אלו ארונות שאתם בוחרים על בסיס הטעם והסגנון האישיים שלכם. המטרה כאן היא לבטא את כל מה שאתם אוהבים, כך שתוכלו באמצעות שילוב של ארונות כאלו ליצור מרחב ביתי עם המון אישיות. אז איך אפשר לבחור ארונות בהתאמה אישית ומה כדאי לדעת לפני כן? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

 

ארונות בהתאמה אישית – 2 סוגים שונים שכדאי להכיר

הנה 2 סוגי ארונות שונים שכדאי להכיר:

ארון פתיחה

ארון פתיחה הוא בעצם ארון עם דלתות שנפתחות כלפי חוץ. יש לא מעט שימושים שניתן לערוך באמצעותו, אך היתרון המרכזי שלו שניתן לנצל את כל עומק הארון. כך לדוגמא, אם תבחרו לאחסן בארון בעיקר סוודרים עבים, עדיין הדלת תוכל להיסגר בקלות מאחר וקיים רחב בינה לבין המדף. מעבר לכך, בארונות פתיחה תמיד אפשר לפתוח את הארון כולו (אם תרצו לדוגמא לפזר כביסה).

ארון קיר

בדרך כלל שמדובר בארונות קיר הכוונה היא בעיקר לארונות הזזה. ארונות אלו מורכבים ישירות בתוך הקיר, ולכן הם תוספים הרבה פחות מקום בחדר. הם הפכו להיות בחירה מאוד פופולארית במהלך השנים האחרונות במיוחד מאחר ויש מגוון רחב של אפשרויות עיצוב של ארונות אלו, אך לא רק – היתרון המרכזי שלהם הוא שהדלתות נפתחות בתזוזה הצידה, כך שהם יעילים מאוד מבחינת מקום בחדר.

 

התאמת הארון לתכולה – 3 היבטים חשובים

על מנת להתאים את הארון לצרכים האישיים שלכם ולאופי האחסון שלו, עליכם לשים דגש על כמה היבטים חשובים:

כמות בגדים

אחת השאלות הראשונות שתצטרכו לשאול את עצמכם לפני בחירת ארון בהתאמה אישית היא כמה בגדים יש לכם, כך שתוכלו להבין פחות או יותר מהם צרכי האחסון שלכם. כדאי לקחת בחשבון גם כמה בגדים יש לכם המיועדים לתלייה, וכמה מיועדים לקיפול רגיל בארון. בנוסף, חשוב להבין מראש פחות או יותר כמה מגירות תצטרכו עבור אחסון של לבנים, חגורות וכדומה. ככלל, מומלץ שאזור הקיפול בארון יהיה בעומק של עד 40 ס”מ, ואילו העומק של אזור התלייה יהיה עד 60 ס”מ. אולם, אם יש לכם הרבה בגדים ואתם רוצים שטח אחסון מקסימלי – תמיד תוכלו לבחור ארון שמגיע לתקרה.

סגנון אישי

כדאי מאוד לדעת איך להתאים את הארון לסגנון והטעם האישיים שלכם, כך שלא תוכלו לקבל ארון מהמם שמוצא חן בעיניכם – אלא גם ארון שמחמיא לנימה העיצובית בחדר שלכם, ואפילו משלים אותה. כך בעצם תוכלו לשדרג את העיצוב של החדר שלכם באמצעות אותו ארון.

שילוב של תלייה ומגירות

אפשר לשקול לבחור ארון המשלב בין תלייה ומגירות. למעשה, ארון המעוצב בצורה כזו הוא מאוד אסתטי ונעים לעין, בעיקר כי הוא משדר סדר וארגון. עם זאת, חשוב לציין כי מעל הכל, הארון אמור להיות פרקטי ואפקטיבי עבור השימושים האישיים שלנו, וכדאי לקחת בחשבון כי ארון כזה לא בהכרח יאפשר אחסון של פריטים רבים, מכיוון שהשטח הפנוי בו לא מנוצל בצורה אופטימלית. אולם, גם כאן אפשר לבצע את ההתאמות שלנו ולהוציא מהארון את המיטב, הכל עניין של תכנון נכון. לדוגמא, אם אתם לא מעוניינים להתכופף יותר מדי, תוכלו לשים בחלל התלייה ערימת קופסאות אחסון יפות שבתוכן תשלבו פיג’מות, לבנים וכדומה.

 

איך בוחרים ארון בהתאמה אישית לחדר ילדים?

אם אתם צריכים לבחור ארון בהתאמה אישית עבור חדר ילדים, בוודאי אתם יודעים מראש כי מדובר במשימה לא פשוטה בכלל – הרי לא תמיד יהיה פשוט לקלוע בול לטעמם של הילדים. בתור התחלה, חשוב מאוד לדעת בדיוק מה אתם הולכים לאחסן בתוך הארון. לדוגמא – אם אתם הולכים להשתמש בו בעיקר עבור צעצועים, כמובן שכדאי לבחור ארון עם מגירות בנפח גדול. כמו כן, כדאי מאוד לבחור ארון עם מתלה בגובה נגיש לילד, כך שהוא יוכל להשתמש בו כל הזמן.

 

לא לשכוח לערוך מדידות

לפני שתסיימו לבחור את הארון שהכי מתאים לכם, חשוב מאוד למדוד את החלל במדויק, ככה שתוכלו לדעת בדיוק מהם גבולות הארון האפשריים, ולתכנן בהתאם אליהם איפה תציבו את הארון ואיפה תציבו כל פריט ופריט בחדר. לעיתים, שטח האחסון שאתם יכולים להשתמש בו עשוי להשפיע על ההחלטה האם לבחור ארון גדול וארוך שמגיע עד לתקרה, או בכלל לבחור ארון נמוך יותר. כדאי למדוד גם את פריטי הלבוש שלכם, לדוגמא את רוחב החליפות.

 

האם התאורה מתאימה?

חשוב לא פחות לבדוק כיצד יואר הארון החדש שתבחרו. יכול להיות שהתאורה המרכזית בחדר תספיק לכם, אבל במידה ולא – אולי כדאי לשקול להוסיף גוף תאורה נקודתי. אמנם, יש לא מעט ארונות בהתאמה אישית שמגיעים עם מנורות לד מעוצבות, ואולי הבחירה הזו תפתור לכם את הבעיה במקרים כאלו.

 

החומרים מהם הארון עשוי

אחרי שתכננתם מה יהיה הסגנון של הארון שתבחרו, עליכם לבחור את החומרים מהם הארון עשוי. כמובן שהחומרים משפיעים על מחיר – הרי על איכות משלמים, אבל ברוב המקרים יהיה חכם יותר להשקיע סכום גדול יחסית על ארון שאתם מאוד מרוצים מהמראה והאיכות שלו, במקום לשלם על ארון זול שתצטרכו להחליף תוך זמן קצר. לכן, כאשר אתם בוחרים ארונות בהתאמה אישית, כדאי מאוד להשוות בין סוגים שונים של חומרי גלם כמו עץ מלא, פורמייקה, מלמין, MDF וכדומה.

 

מיטה יהודית מתכווננת

מיטה יהודית זו בעצם מיטה שיכולה לאפשר להקפיד על אורח החיים הדתי גם במהלך השינה, במיוחד במקרים בהם מדובר במצבי נידה. אמנם, מיטה יהודית לא בהכרח חייבת להיות מיטה פשוטה – לפעמים אפשר לשמור על אורח החיים המסורתי ועדיין להתפנק עם מיטה נוחה ומשוכללת, ובדיוק לשם כך קיימת מיטה יהודית מתכווננת. בחירה נהדרת עבור כל מי שרוצה ליהנות ממרחב שינה פרטי בהתאם לאורח החיים הדתי שלו בזמן שינה זוגית.

 

איפה הכי כדאי לקנות ארונות בהתאמה אישית?

כשזה נוגע לבחירת ארונות בהתאמה אישית, חשוב לבחור מקום שידוע בזכות איכות הארונות שלו, אך מעבר לכך – חשוב גם לבחור מקום עם צוות מקצועי ואמין שיוכל לייעץ לכם. אצלנו באוליווד תוכלו ליהנות משירות מנצח שיעזור לכם לבחור את הארון האידיאלי, וכמובן שתקבלו גם אחריות מלאה על הארון המושלם שתבחרו. מעבר לכך, תוכלו ליהנות באותה הזדמנות גם מאספקה מהירה של עד 21 ימים – כך שלא תצטרכו לחכות יותר מדי זמן עד שתתחילו להשתמש בארון החדש שלכם!

 

ובשורה התחתונה

בחירת ארונות בהתאמה אישית זו משימה לא פשוטה בכלל – תמיד נרצה לבחור ארונות שמביאים לידי ביטוי את הסגנון האישי שלנו, ומשתלבים היטב בחדר שלנו. אמנם, לפני שאתם מכניסים את כל הבגדים שלכם ומתחילים להשתמש בארון איכותי עם עיצוב מרשים, עליכם לדעת קודם כל איך תוכלו לבחור את הארון המושלם בשבילכם – ובדיוק בשביל זה המומחים שלנו החליטו לרכז עבורכם עצות מפתח בכתבה זו. אז אם גם אתם רוצים ליהנות מארון שמתאים לכם בול – אתם כבר יודעים איך תוכלו לבחור נכון.