ארונות בעיצוב אישי – פשוט אוליווד

עיצוב הוא הנשמה של הבית. הרבה מעבר לקירות בטון וריהוט פונקציונלי, חלל זקוק לאווירה, לאופי, לאישיות. אמנות עיצוב הפנים לוקחת חומר ומפסלת ממנו בית שכיף לחיות בו, היא משתפת עץ, מתכת, פלדה וצבע ויוצקת אותם במיומנות ליצירת חלל חדש ומרענן. אוליווד, אחת מחברות הרהיטים המובילות בישראל כבר עשרות שנים, מאפשרת לקסם העיצוב להתקיים באמצעות ארונות בעיצוב אישי. הכל על ארונות, עיצוב ומה שביניהם – במאמר הבא.

 

מה יותר חשוב: תכנון או עיצוב?

יש שיאמרו: דירה צריכה להיות נוחה ופונקציונאלית. היא צריכה להכיל חללי אחסון בהתאמה לדיירים, שטחי עבודה, אזורי שינה מוגדרים ואזורי רחצה יעילים לשימוש. עם זאת, בלא לזלזל בחובה של תכנון נכון של חדר כולל חלוקה אפקטיבית של חללים ומציאת מקום אחסון לכל פריט: בית זקוק לנגיעת עיצוב שתהפוך אותו מחלל קר לאזור משפחתי, אומנותי ומעורר השראה. למעשה, השאלה שבכותרת היא היפוטתית כיוון שלא ייתכן בית ללא תכנון נכון, אולם דירה בלתי מעוצבת גם היא אינה אופציה. כך שלעת עתה השאלה תישאר ללא תשובה חד משמעית.

 

השאלות שרציתם לשאול על ארון הזזה בעיצוב אישי

ארון הזזה מהווה את אחד מאופציות השימוש הנוחות והטרנדיות ביותר לארונות בגדים וארונות אחסון נוספים בית. לארון הזזה יתרונות רבים:

 

מהם היתרונות של ארונות הזזה?

  • ארון הזזה חוסך מקום על ידי מנגנון שאינו מצריך פתיחה של דלתות הארון. לפיכך זוהי אופציה אופטימלית עבור חללים קטנים.
  • נוחות שימוש – באמצעות תנועת החלקה פשוטה דלתות ההזזה נעות על המסילה ומאפשרות להגיע לתכולת הארון.
  • אפשרות לדלת מראה – ניתן לבחור לשלב בדלתות הזזה מראה כך שתהווה מוצר פונקציונלי ואף תייצר מימד של גודל לחלל (מראה מכפילה את מראה החדר כתוצאה מאפקט ההשתקפות).
  • אפשרויות למגוון גדלים של ארונות הזזה: עולם ארונות ההזזה הוא ענק וניתן לבחור באתר של אוליווד רהיטים ארונות הזזה 2 ו-3 דלתות במידות שונות.

 

איך ניתן לעצב באופן אישי ארונות הזזה?

באתר הנוח של אוליווד ניתן לבחור עיצוב משולם לארון שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לדף המוצר באתר ולנסות את אפשרויות הבחירה הרבות: תוכלו לבחור צבעי בסיס, צבעים נוספים, סוגי ידיות, דוגמה על דפנות הדלת וצבע גימור. באמצעות המערכת הידידותית, ניתן להזמין ארון בעיצוב אישי בקליק וליהנות משירות של הובלה והרכבה עד הבית.

זו ההזדמנות שלכם לייצר חלל בטאץ’ אישי וליהנות מארון הזזה מעוצב בטעם שלכם במינימום זמן ומאמץ.

 

אפשרויות העיצוב השונות בארונות ספרים

מגוון סגנונות העיצוב בארונות הוא רחב, כאשר כל משתמש יכול לבחור לעצמו את הארון הנכון לו לצרכיו והמתכתב עם טעמו האישי בקלות. קיימים ארונות בסגנון קלאסי, לעומת ארונות כפריים המשלבים הרבה עץ. ישנם ארונות בסגנון תעשייתי חשוף לעומת ארונות מבוססי סגנון הפרובנס שמאופיינים בגימור מסולסל ומעט מצועצע.

לא ניתן להגדיר מה טוב יותר, השאלה היא מה טוב לכם? למה אתם מתחברים? איזה ארון מרגיש לכם כמוצר מעורר השראה? בהתאם לשאלות מכוונות אלו תוכלו לעצב לעצמכם את הארון המושלם וליהנות משימוש ארוך טווח במוצר שאתם אוהבים.

קבלו טיפ חשוב: ברכישת ארון לטווח הארוך, העדיפו מוצר קלאסי המתכתב עם סוגי סגנונות רבים, על פני מוצר טרנדי בצבעם בלתי שגרתיים שתוך שנתיים יצא מהאופנה. ארון כזה מתאים לצורך החלפה תכופה ולא רהיט שנקנה כדי להישאר.

במקרה שאתם כן אוהבים צבעים עזים וטרנדיים, תוכלו לרכוש ארון בגוון ועיצוב סולידיים ולייצר אווירה וגוון באמצעות אקססוריז, טקסטיל, תמונות וצבע על הקירות.

 

מתאימים ארון לקונספט

החלטתם לרהט את חדר הילדים בקונספט נסיכות? מעצבים את חלל חדר השינה בשילוב צמחייה עשירה? כאן המקום של הארון שלכם להצטרף לחגיגה ולהוסיף נגיעה קלה אך משמעותית בעיצוב. תוכלו לשחק בעיצוב הארון: תוספת קרניזים מלכותיים, הוספת ידיות עץ דקורטיביות, ארון הזזה מודרני בקווים חלקים ונקיים וכן על זאת הדרך.

שימו לב כי בחדר שבו מגוון פריטי דקורציה – עדיף להכניס ארון ב”ווליום נמוך” שישרת את המטרה העיצובית אך לא יעמיס על החלל.

 

מעצבים ארון בנוחות מקסימלית!

אין ספק כי חלק מתהליך עיצוב כולל תכנון נבון של חללי האחסון בארון. אנו ממליצים לערוך רשימה מסודרת של הפריטים הרלוונטיים לכם לאחסון ולייחד עבור כל פריט מקום מוגדר. בדקו את אורך השמלות שלכם ליצירת חלל תלייה בגובה המתאים, ייחדו מגרות לנעליים, לאקססוריז, לחולצות ולפריטי הלבשה נוספים. שימו לב כי במידה ומדובר במספר דיירים המשתמשים בארון כגון בני זוג – יש לייחד לכל אחד מדפים, מגירות וחללי אחסון משלו.

תנו דעתכם על כי מגירות נשלפות הן דרך נוחה מאוד לשימוש בארון, בנוסף, תוכלו לאחסן את הפריטים שלכם בתוך קופסאות בד דקורטיביות ולשלוף אותן בעת הצורך לשימוש נגיש ויעיל.

 

איך להתאים ארון למניפת הצבעים בחדר?

קיימת שיטת חלוקת צבעים מפורסמת המאפשרת לייצר איזון נעים לעין של מניפת הצבעים: חלקו את צבעי החדר בצורה כזו: 60/30/10. כלומר: 60% מחלל החדר צבעו בגוון בהיר וניטרלי, 30% נוספים צבעו בצבע משנה הרמוני ואת 10% הנותרים צבעו בצבע עז למתן זריקת אנרגיה לחדר. תוכלו כמובן להשתמש בצבעי הארון, הטקסטיל והאקססוריז בחדר כדי להשתמש במשוואה זו.

 

הארון הנורדי

סגנון העיצוב הנורדי ידוע בכך שהוא משדר רוגע, קבלה, חמימות ופרקטיקה. שימו לב כי ארון בעיצוב נורדי ישלב לרוב צבעי אפור ועץ. בנוסף, הוא יכיל מגוון חללי אחסון נוחים לשימוש ואף חללים פתוחים לשימוש נוח ונגיש בכל עת. ארון בסגנון זה מתכתב עם רהיטי עץ נוספים, טקסטיל בסגנון מעט מרושל וכן הרבה אור טבעי וצמחיה.

 

ארונות – תהליך העיצוב של אוליווד בהתאמה אישית

לאחר שבחרתם את הארון המושלם באתר של אוליווד ההזמנה עוברת למשרדי החברה ומתוכננת בקפידה. הארון מיוצר במפעל הוותיק של אוליווד תחת תנאי בקרה קפדניים לצורך הגשמת מוצר ללקוח בדיוק האפשרי לצד יצירת רהיט איכותי במיוחד המחזיק מעמד לאורך שנים. החומרים בהם משתמשת החברה לייצור הרהיטים הם משובחים ביותר ומעולים לנשיאת חפצים כבדים לאורך שנים ארוכות. החברה אמונה על שירות מושלם לצד מענה לכל שאלה וכן מאפשרת לכם לבחור בשירותי הובלה והרכבה מקצועיים כדי שהתהליך יתבצע על הצד הטוב ביותר.

 

שדרגו את החלל עם ארון בהתאמה אישית מבית אוליווד

לסיכום, ארון מבית אוליווד הוא אגדה של עיצוב, אמנות, יוקרה ואיכות. באמצעות הזמנת אונליין קלה ומהירה, ניתן להזמין ספריות, ארונות לחדרי ילדים, ארונות הזזה, ארונות לחדרי שינה וארונות לכל מטרה באיכות הגבוהה ביותר. אוליווד מאפשרת לכל לקוח לבחור ארון בעיצוב אישי שיתאים לכל חלל כמו כפפה ליד וישתלב בצורה הרמונית בחדר.

שימו לב כי נציגי החברה נכונים לייעץ לגבי כל שאלה המתעוררת במהלך תהליך הבחירה ועיצוב המוצר.

לנוחיותכם: מערכת הזמנות קלה ונוחה לביצוע הזמנת ארון בקלות ובמהירות. אנו ממליצים לכם על אוליווד כספקית רהיטים מובילה כבר למעלה מ-30 שנה להימנות על כלל הלקוחות המרוצים שלה שחוזרים שוב ושוב כדי להתענג על האיכות, הפרקטיקה והעיצוב.