ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ’

כל בית צריך ארונות, וכשמדובר בבחירת סוג הארונות – ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ לוקחים את המקום הראשון אצל רוב רובם של הישראלים. למה בעצם? מה כל כך מיוחד בהם? איך מעצבים אותם ובמי נעזרים בשביל להתאים אותם אישית אל החלל שלנו? במאמר זה נספר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת לפני הרכישה.

 

מהו עץ בסגנון הסנדוויץ’

עץ הסנדוויץ’ הוא אלמנט מהותי ופופולארי בבנייה של רהיטים, בעיקר ארונות ורהיטים גדולים וכבדים. עץ טבעי ואורגני מרכיב את לוחות העץ המקיפים את הארון, ומעניק לו מראה מסוגנן וקלאסי.

 

מהם היתרונות של ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ’

ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ’ יהיו חזקים ועמידים בהרבה מאשר ארונות הזזה מחומרים אחרים, שכן עץ הסנדוויץ’ הוא חומר חזק ועמיד שניתן לסמוך עליו בשל חיבור השכבות של העץ שבתוכו. ישנם מספר של סוגי עצים שיכולים להרכיב עץ סנדוויץ’, כמו עץ אגוז, עץ טיק, עץ אלון, עץ אורן ועוד.

 

היכן נכון לשלב ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ’

היכן כדאי לכם לשקול להכניס ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ’?

 

בחדר השינה

ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ בחדר השינה הם פתרון מושלם עבור אחסון בגדים. תוכלו לרכוש שני ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ’ ולהפוך אותם לארון שלה ולארון שלו, וכך למנוע ריבים על מקום, או לחלוק ארון הזזה גדול ומרווח בו תהיה חלוקה פנימית שתאחסן את הבגדים והחפצים של שניכם באופן מושלם וקל לשימוש בחדר השינה.

 

בסלון

במידה ויש לכם חפצי נוי שאתם מעוניינים להציג לראווה בחלל בו נמצאים אורחים או קרובי משפחה כשאתם מארחים, בחרו בשילוב ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ’ בסלון. ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ’ עם דלתות זכוכית יהוו פריט אסתטי ויפה שיוסיף לסלון אלגנטיות ובו בזמן יאחסן את כל מה שאתם צריכים שהוא יאחסן.

 

בחדר המקלחת

במידה ואתם זקוקים לאחסון עבור חדר המלקחת או האמבטיה, ארונות הזזה הם פתרון מעולה שיאפשר לכם לאחסן מגבות פנים, מגבות גוף גדולות וכל סוג של טקסטיל שרלוונטי למקלחת בתוכם, כולל אביזרי מקלחת שונים, מוצרי טיפוח והיגיינה, ועוד. חדרי המקלחת או האמבטיה בישראל הם לא מאוד גדולים, לכן כדאי לבחור ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ’ שכן מנגנון הפתיחה שלהם חוסך מקום.

 

בחדר הילדים

ילדים זקוקים למקום אחסון רב עבור החפצים האישיים שלהם, המשחקים, הצעצועים, הבובות ושאר החפצים. ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ’ יהוו פתרון מעולה עבור חדר הילדים, שכן הם יכולים לחסן בתוכם את כל הבלאגן בצורה מסודרת שתאפשר לחדר להיראות נעים ונקי גם אם כאוס מוחלט מתחבא מאחורי הדלתות של ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ’. ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ’ יוכלו להשתלב באופן מעולה בחדר ילדים גם אם הוא צפוף וקטן, בשל מנגנון הפיחה שלהם שתופס מינימום מקום ומאפשר מקסימום אחסון.

 

איך כדאי לעצב ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ?

איך ניגשים לתהליך העיצוב של ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ’? מה חשוב לדעת לפני שרוכשים רהיט כל כך משמעותי?

 

בחרו במידות שיתאימו לחלל הבית שלכם

כל בית והממדים שלו, ובעזרת מדידה של החלל תוכלו להבין באיזה גודל צריכים להיות הארונות שיתאימו בול עבורכם ולא יעמיסו על הספייס.

 

בחרו בציפוי שהולם את הסגנון של שאר הבית

ישנם מגוון ציפויים עבור ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ, כמו למשל: מלמין, פורמייקה, פולימר ועוד, לכל אחד יתרונות וחסרונות שונים. התייעצו עם איש מקצוע בשביל להבין מה הכי נכון לכם, ואיזה ציפוי ישרה על החלל שלכם את האווירה שאתם מחפשים.

 

החליטו על צבעים שישרו את האווירה שאתם מחפשים

הצבעים של הרהיטים בבית שלנו משפיעים על האווירה שיש בו יותר ממה שאנחנו חושבים. למשל, חדר המלא ברהיטים כבדים וכהים, קירות הצבועים בצבעים כהים ושטיחים, יתן לנו תחושה יותר קלאסית ויוקרתית, אך גם עמוסה וחסרת אור, לעומת חדר בעל עיצוב מינימליסטי עם רהיטים לבנים או בהירים וקירות חשופים ישרה עלינו אווירה קלילה ונינוחה יותר. בחירה בצבעים עזים יכולה ליצור חלל מעניין שימשוך את תשומת הלב של האורחים שלנו ויהווה חדר לשיחות ערות ומסיבות, וחדר בצבעי שמנת ורהיטים פרוותיים ישרה עלינו תחושת רוגע ויאפשר לנו לנמנם בו בכיף ובשקט.

 

התאימו את החלוקה הפנימית

ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ יכולים להגיע במגוון של חלוקות פנימיות, וחשוב כי בתהליך ההתאמה האישית שתעברו מול אוליווד, תשימו דגש על חלוקה פניית שתעבוד עבורכם. לדוגמא, אם ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ שאתם רוכשים מיועדים עבור חדר השינה, נסו לעצב חלוקה פנימית שתעזור לכם לאחסן בגדים, מצעים, שמיכות וכריות באופן נוח ופשוט. אם ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ שאתם מעצבים אמורים להגיע אל הסלון, בחרו בחלוקה פנימית שתאפשר לכם להניח עליהם ספרים, חפצי נוי וכולי שיקשטו את הסלון והיו נעימים לעין.

 

ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ קונים רק מאוליווד

אוליווד רהיטים היא חברה שמובילה את תחום הרהיטים בישראל, כבר למעלה משלושה עשורים. החברה מעניקה שירות ללקוחות בכל רחבי הארץ, ועוזרת להם לעצב ולבנות רהיטים חלומיים, באיכות מדהימה ועמידות ארוכת שנים, וכל זה במחירים אטרקטיביים ושירות אספקה מהיר של עד 21 יום. המוצרים של אוליווד הם יצירות אומנות שרק מחכות לקשט את הסלון, חדר השינה או חדר הילדים שלכם, ולתת לכם תחושה של בית. היכולת להתאים אישית שאוליווד מאפשרת ללקוחותיה מעניקה לרהיטים שלה תחושה עוד יותר מיוחדת ומאפשרת להם להתאים אל הבית שלכם והטעם האישי שלכם פי כמה וכמה מארונות מוכנים.

 

לסיכום

ארונות הזזה איכותיים מסנדוויץ הם רהיט פרקטי שיכול להיות גם אסתטי וקלאסי אם הוא מעוצב נכון. חברת אוליווד רהיטים שמחה להעניק לכם את האפשרות להתאמים אישית את הרהיטים שתרכוש ממנה וכך לקבל רהיט שיתאים לכם בול לסגנון ולאסתטיקה של הבית, ובו בזמן יהיה עמיד וחזק לנזקי אבק ומים, ויוכל לעבור איתכם מבית לבית בלי להישחק. צרו קשר עם חברת אוליווד רהיטים עבור ייעוץ והכוונה בנושא רהיטים עבור כל חדר בבית, מחדרי שינה, ארונות, שולחנות, ספריות ועוד ועוד.