ארונות הזזה בהתאמה אישית

מדי פעם ופעם, אנו זקוקים לשינוי קטן (או גדול) בסביבה הביתית שלנו. למי שפחות מעוניין להתחיל הליך של שיפוץ נרחב בבית, שבירת קירות ובניית תוספות למבנה, ניתן ללכת על שדרוגים קטנים יותר שישפיעו בגדול על התחושה בחדרים, כמו ארונות הזזה בהתאמה אישית. במאמר זה נספר לכם כל מה שיש לדעת על ארונות הזזה, נסביר את עניין ההתאמה האישית, היכן ניתן לעשות זאת ומה צריך לשקול לפני שבוחרים ספק. כל התשובות ממש כאן.

לקטלוג ארונות ההזזה המלא >>>

 

למה דווקא ארונות הזזה בהתאמה אישית?

אתם ודאי שואלים את עצמכם, מדוע כדאי לבחור בארונות הזזה במקום בארונות עם מנגנון רגיל. ובכן, בתים מסוימים יעדיפו ארונות בעלי אופי וינטג׳ ונוסטלגי יותר, עם מנגנון פתיחה רגיל ומראה מעט מיושן – אך לחלק מהאוכלוסייה יתאימו יותר מאפיינים מודרניים וקלאסיים שמביא עימו ארון עם מנגנון הזזה. הנה היתרונות המרכזיים בבחירה בארונות בעלי מנגנון הזזה:

 

הרבה יותר אסתטיים

ארון הזזה מתאפיין באסתטיות רבה, מראה חלק ואלגנטי, מעוצב בקווים נקיים ומינימליסטים ומהווה תוספת אסתטית ונעימה לעין בכל חלל שהוא, בעיקר אם הקו העיצובי של ביתכם דוגל בסטייל מודרני.

 

תופסים פחות מקום

מנגנון ההזזה של הארונות הללו מאפשרים לכם לחסוך במקום – דלתות הארון לא נפתחות כלפי חוץ, כמו במנגנון הפתיחה הרגיל של רוב הארונות, אלא מחליקים על ציר כלפי הצדדים – כך שתוכלו למקם את הארון בכל מקום שהוא מבלי לחשוש שלא תוכלו לפתוח אותו כי הוא יתקע ברהיט כזה או אחר.

 

מתאימים לקו עיצובי מודרני

במידה ואתם נמשכים לסגנון המודרני, ומחפשים רהיט איכותי ופרקטי שיצטרף למשפחה ארונות הזזה בהתאמה איישת הם הפתרון המושלם. הם מוסיפים לסטייל של החדר, ובו בזמן ממלאים את תפקידם נאמנה כמקום איחסון וארגון של חפצים רבים. ארונות הזזה מתאימים הרבה יותר לסטייל המודרני מאשר ארונות עם מנגנון פתיחה רגיל.

 

היכן נמקם ארונות הזזה בהתאמה אישית?

אילו אזורים בבית יועילו מהכנסת ארונות הזזה בהתאמה אישית? הנה הבחירות המובילות:

 

חדר השינה

חדר השינה הוא ה- מקום להכניס אליו ארונות הזזה בהתאמה אישית. מדוע? ובכן, חדר השינה הוא המקום בו אנו מאחסנים את כל הבגדים שלנו, את המצעים למיטות, כריות אקסטרה וחפצים אישיים אחרים המתקשרים לעולם השינה והנוחות שלנו. ארון הזזה יאפשר מקסימום של אחסון במינימום מקום, ובין אם מדובר בספייס שיכול להכיל ארון הזזה בעל 2 דלתות או 3 דלתות – תדעו שעשיתם את הבחירה הנכונה וחסכתם לעצמכם מקום יקר להסתובב ברחבי החדר.

 

חדר הילדים

חדר הילדים תמיד גובל בכאוס – חפצים וצעצועים בכל מקום, ספרים, מחברות לימוד, תיקים ומה לא. בכדי להשליט קצת סדר וארגון, הכניסו ארון הזזה לחדר הילדים, ובחרו בחלוקה פנימית שתאפשר לכם לאחסן את כל החפצים והפיצ׳יפקעס שהילדים אוהבים, באופן מסודר ונעים לעין. בחרו כמובן במידות שיאפשרו גם לקטנים שלכם להגיע למדפים, אם תרצו.

 

חדר העבודה

מאז משבר הקורונה ב-2020, רבים מהישראלים עברו לעבודה במתכונת היברידית – מה שאומר שחדר אחד בבית הפך למשרד הביתי, ממנו עובדים במשך ימים כל שבוע. ארון הזזה יועיל מאוד בחדר עבודה, שכן ניתן לחלק אותו ולהכניס אליו מחיצות כך שיאפשר אחסון של קלסרים וציוד משרדי רב, מסמכים, ארגוניות, תיקיות ועוד. לחללים קטנים יחסית, תוכלו גם לשלב עם הארון מראה או שתיים בכדי להגדיל את תחושת המרחב בחדר ולהכניס יותר אור.

 

הסלון המשפחתי

עבור מראה אלגנטי יותר שגם יאפשר להציג לראווה חפצי נוי, תמונות של המשפחה וממורביליה שונה, ניתן לבחור בארונות עם דלתות זכוכית כך שתוסיפו עניין לסלון המשפחתי שלכם מבלי לוותר אל אסתטיות וכמובן פרקטיות.

 

מה ניתן להתאים אישית בתהליך עיצוב הארון?

ישנן חברות רהיטים שמעניקות שירות התאמה אישית לארונות הזזה, מה הופך את הרכישה לפשוטה יותר ואת הבחירה להרבה יותר קלה – כי אתם מחליטים על הניראות של הרהיט ומתאימים אותו לטעמכם האישי. חנות הרהיטים אוליווד למשל, שהיא שם דבר בעולם הרהיטים, מאפשרת ללקוחותיה להתאים אישית את החלקים הבאים:

  • ידיות
  • טקסטורות וגימורים
  • צבע ראשי ומשני
  • חלוקה פנימית
  • שדרוגים מיוחדים

 

מדוע כדאי לבחור באוליווד עבור ארונות הזזה בהתאמה אישית

בישראל בלבד קיימים עשרות אם לא מאות של ספקי רהיטים. מה מבדיל את אוליווד מכל השאר? מהם התירונות של עבודה עם צוות המומחים של אוליווד? ובכן, חנות הרהיטים אוליווד היא שם דבר בעולם הרהיטים כבר למעלה מ-3 עשורים, וזאת בזכות היתרונות הבאים:

 

פרקטיות ונוחות

החברה דוגלת בייצור רהיטים שמשלבים בתוכם פרקטיות ונוחות – כך שאתם מקבלים פריט שתוכלו להשתמש בו באופן יום יומי בשיא הנוחות, ובו בזמן לקבל ממנו פרקטיות מקסימלית.

 

אחריות מקיפה

חנות הרהיטים אוליווד מעניקה ללקוחותיה אחריות על מגוון מוצריה, כך שאתם יכולים לישון בשקט – אם משהו יקרה לרהיט החדש שלכם, יהיה לכם למי לפנות.

 

איכות ועמידות

חנות הרהיטים אוליווד מתגאה ברהיטים שיוצאים ממפעלה, ועומדת מאחוריהם בביטחון – משום שמדובר ברהיטי איכות שמיוצרים בעזרת הטכנולוגיות הכי חדישות, כמו טכנולגיית האוטומציה הממוחשבת, כך שכל רהיט יוצא במידות המדויקות וללא דופי, ואף עובר בדיקות איכות מחמירות לפני שנשלח לבעליו החדשים.

 

אספקה מהירה

חנות הרהיטים אוליווד מציעה ללקוחותיה שירות אספקה ואף הרכבה במידת הצורך, כאשר זמני האספקה מהירים במיוחד – עד 21 יום.

 

עיצוב מודרני וחדשני

חנות הרהיטים אוליווד ממחה בסגנון עיצובי מודרני וחדשני, דבר שמשתקף בבירור ממגוון הרהיטים שהיא מציעה ללקוחותיה. לאלו שמחפשים לצרף לחלל הבית פריט מודרני, בעל קווים קיים ומאפיינים אסתטיים ומינימליסטיים – רהיטי אוליווד הם התשובה הברורה. לא תמצאו באמתחתם רהיטים מיושנים או בעלי מראה מוזנח או תלוש מהמאה ה-21, אלא רהיטים שהם פריטי אומנות מודרניים שישתלבו נהדר בכל בית ולו סגנון עיצובי מודרני ונקי.

 

שירות לקוחות מצוין

חנות הרהיטים אוליווד יודעת כמה חשוב שהלקוחות שלה יצאו מרוצים, גם מהמוצרים וגם מחוויית השירות הכללית, ועל כן הם משקעים מאמצים רבים בשירות הלקוחות שלהם – הם דוגלים בזמינות, אדיבות ויעילות, וצוות העובדים יותר מישמח לענות לכם על כל שאלה שרק תהיה לכם או לסייע בבעיות במידה והן צצות במהלך הדרך.

 

לסיכום

ארונות הזזה בהתאמה אישית מביאים עימם יתרונות רבים לכל חלל בבית שתחליטו לשדרג – ויהוו פיתרון מעולה לאחסון והשלטת סדר באזורים הנוטים לכאוס, כמו חדר הילדים, הסלון או חדר העבודה. בעזרת צוות המומחים של חנות הרהיטים אוליווד, הרהיט החדש שלכם יצא לאוויר העולם במצב הכי טוב שיש, ללא דופי לאחר בדיקות איכות מחמירות, ייצור מחומרים איכותיים וטכנולוגיה חדשנית, ובמידה ומשהו לא יצא כמתוכנן – תוכלו להפעיל את האחריות המקיפה שחנות הרהיטים אוליווד מעניקה ללקוחותיה וליצור עימם קשר בכדי שיפתרו את הבעיה במהירות וביעילות.