ארונות הזזה דלתות זכוכית

לפעמים אנו זקוקים לפתרון אחסון עבור חדר מסוים בבית, אבל לא מעוניינים בארון רגיל בלי יותר מדי אופי. ארונות הזזה דלתות זכוכית הם השילוב המושלם בין פרקטיות, אסתטיות וייחודיות, שיכולים להכניס לבית שלכם טוויסט מעניין ועדיין להיות שימושיים תמיד. איך ניגשים לעצב ארונות הזזה דלתות זכוכית? להיכן הם יתאימו? מה היה ה השימוש בהם? ואיפה הכי כדאי ליצור אותם? כל הפרטים על ארונות הזזה דלתות זכוכית ממש כאן.

 

מה הם בעצם ארונות הזזה דלתות זכוכית?

ארונות הזזה דלתות זכוכית הם רהיט הנועד למגוון שימושים, בניהם אחסון של חפצים וכן הצגתם לראווה דרך דלתות הזכוכית. מדובר בפריט יוקרתי ומיוחד ששונה מאוד מארון רגיל, שכן ארונות הזזה דלתות זכוכית משלבות מנגנון הזהה יחד עם דלת העשויה זכוכית, שילוב ייחודי שמעניק יוקרתיות לתכולת הארון ומקנה לו ייחודיות.

 

איפה נמקם ארונות הזזה דלתות זכוכית?

ישנם מספר מקומות בהם ניתן למקם ארונות הזזה דלתות זכוכית, כמו למשל:

 

חדר העבודה

עבור חדר העבודה, ארונות הזזה דלתות זכוכית הם תוספת מדהימה, שכן חדר העבודה הוא בדרך כלל המקום בו נרצה להציג לראווה תעודות, פרסים, מכתבים חשובים ועוד פריטים בעלי סנטימנט שמשקף את המקצועיות שלנו, ובו בזמן להישאר בסגנון מכובד ויוקרתי שלא מוריד מערכו של המשרד ולא מוזיל אותו. תוכלו לבחור ארונות הזזה דלתות זכוכית בשילוב עם חומרים אחרים וכך להכניס עניין לחדר העבודה.

 

הסלון

חלל הסלון הוא אזור מעולה להכניס לתוכו ארונות הזזה דלתות זכוכית שכן זהו המקום בו המשפחה מתאגדת יחדיו ומארחת חברים או משפחה מורחבת, וניתן להציג בארון אלבומים משפחתיים, תעודות של הילדים, חפצי אספנות למיניהם, מזכרות מטיולים בעולם ועוד – בדרך יפה ואלגנטית שתתאים לאנשים בעלי טעם יוקרתי שמעוניינים למצוא פתרון אחסון והצגה של חפצים אישיים.

 

המטבח

אם יש לכם סט סרוויסים שביר ויפה שקיבלתם מתנה מהמשפחה, מחברים או בכלל לחתונה, ארונות הזזה דלתות זכוכית הם פתרון טוב להציג אותם לראווה באופן מסודר שגם יאפשר גישה אליהם כאשר אורחים חשובים מגיעים.

 

ממה מורכב בדרך כלל ארון הזזה עם דלתות זכוכית?

במידה ומדובר בארון המיוצר מחומרים איכותיים ובמפעל מבוסס בעל ידע מעמיק בייצור רהיטים, ארון הזזה בעל דלתות זכוכית יהיה בדרך כלל מורכב ממלמין כפול ויצוק, העמיק בפני בלאי ושריטות, מסילות אלומיניום איכותיות, ודלתות זכוכית איכותיות ועמידות המיוצרות עם טכנולוגיית טריקה שקטה.

 

מה יכול להיות השימוש של ארונות הזזה דלתות זכוכית?

מה בעצם תוכלו לעשות עם ארונות הזזה דלתות זכוכית? איך המאפיינים שלהם מסייעים לכם?

 

אחסון

בראש ובראשונה, ארונות הזזה דלתות זכוכית יכולים לשמש כמובן בתור מקום אחסון. בין אם לבגדים בחדר השינה, למסמכים תיקיות וקלסרים בחדר העבודה, לחפצי נוי ופסלים יפים בסלון או כל דבר אחר שאתם צריכים לאחסן במקום מוגן ובטוח.

 

תצוגה

ארונות הזזה דלתות זכוכית הם דרך מעולה להציג לראווה חפצי נוי שונים, פריטים סנטימנטליים או תעודות, פרסים וכדומה. תוכלו למקם את הארון בחלל אליו מגיעים אורחים ולהציג בו תעודות הוקרה, פסלים מעניינים, ספרים חשובים, פריטים היקרים לליבכם וחפצים יפים שיקשטו את החדר.

 

סדר וארגון

למי מאיתנו שחשוב להם לשמור על סדר וארגון בחרבי הבית, ולא סתם להכניס משהו לארון אלא באופן מסודר ונעים לעין – ארונות הזזה דלתות זכוכית הם הפתרון. העובדה שהם שקופים תדרבן אתכם לשמור על סדר וארגון באחסון בגדים וחפצים בתוכם, וכך תוכלו ליהנות מארון מסודר ואסתטי.

 

כמה יעלה ארון שכזה?

טווח המחירים עבור ארונות הזזה עם דלתות זכוכית משתנה לפי גודלם. למשל, ארון הזזה בעל 3 דלתות זכוכית בעל 14 חללי אחסון ותא לתליית קולבים יעלה כ- 5,400 ש״ח, בעוד ארון הזזה עם 2 דלתות זכוכית ו-8 חללי אחסון ותא תליית קולבים יעלה כ- 3,780 ש״ח. המחיר ישתנה בהתאם לגודל הארון, כמות חללי האחסון וסוג החומר ממנו יהיה עשוי הארון עצמו.

 

מדוע כדאי לבחור באוליווד עבור רהיטי איכות לבית?

חיפוש מהיר בגוגל יעלה מספר של אפשרויות בכל הנוגע לרכישת רהיטים לבית. תוכלו לבחור מבין מספר חברות, אז מדוע שהבחירה הזו תהיה אוליווד? איגדנו עבורכם את הסיבות המובילות לבחור באוליווד עבור הבית שלכם:

 

שנים על גבי שנים של ניסיון

קיימות מעט חברות העוסקות ברהיטים בארץ שיכולות להתגאות ב-30 שנות ניסיון, כמו אוליווד. החברה פועלת בראש תעשיית הרהיטים הישראלית כבר יותר משלושה עשורים, עם צוות מומחים שמכיר את עולם הריהוט כמו את כף ידו, בעל ידע מעמיק בתחום, ויכול לפתור כל בעיה שתעלה במהלך התהליך ולהעניק לכם תוצר סופי מושלם.

 

סטנדרט איכות בשמיים

כשאתם בוחרים ברהיטים של אוליווד, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים רהיטים בסטנדרט האיכות הגבוהה ביותר שיש בתחום, בין אם מדובר ברכישת ארונות הזזה דלתות זכוכית או כל רהיט ביתי אחר. הרהיטים עוברים בדיקת איכות מחמירה ועומדים במבחנים המחמירים ביותר בכדי שאתם תקבלו תוצאה לא פחות מנהדרת.

 

שירות לקוחות מעולה

אוליווד מתגאים בשירות לקוחות מעולה, שזמין עבור הלקוחות שלהם מתי שהם צריכים, עונה על כל שאלה ותהיה, פותר בעיות במהירות וביעילות ויודע להעניק שירות חם ונעים כך שהחוויה תהיה חיובית ומהנה כל פעם.

 

משלוח מהיר עד הבית

בזכות הבחירה שלכם ברהיטי אוליווד, אתם יכולים לנשום לרווחה לדעת שהמשלוח ובו הרהיט המדהים שבחרתם יגיע אליכם בתוך 21 ימים. לא תצטרכו להמתין חודשים, תוכלו להעניק לרהיט בית חדש במהרה ולהיעזר בו בצרכי האחסון שלכם תוך 3 שבועות.

אחריות כוללת על מוצרי החברה

חברה שעומדת מאחורי המוצרים שלה לא תהסס להעניק עליהם אחריות, וזה בדיוק מה שאוליווד עושים עבור הלקוחות שלהם. תקבלו אחריות כוללת על כל מוצר שתרכשו מאוליווד, כך שאתם יכולים לישון בשקט בידיעה שהרהיט שלכם בידיים טובות ומהימנות, ושיש למי לפנות במידה וקרה משהו.

 

לסיכום

בעת הצורך למצוא פתרון אחסון וארגון לחללים שונים בבית, כדאי לשקול ארונות הזזה עם דלתות זכוכית. מדובר בטוויסט מעניין ומרענן על ארון אחסון רגיל, שמביא עימו אסתטיות רבה, שימושיות וייחודיות לביתכם. חברת אוליווד תשמח לעמוד לשירותכם בכל הקשור לעיצוב וייצור ארונות שכאלו, עם 30 שנות ניסיון, שירות לקוחות מצוין, משלוחים עד הבית תוך 21 ימים וצוות מקצועי ומומחה שיעזור לכם בכל שאלה.