ארונות הזזה לחדרי ילדים

כשאנחנו ניגשים לרהט חדר ילדים, אנחנו חושבים על מיטה, שולחן ליצירה שיהפוך לשולחן לשיעורי בית, פתרונות אחסון למשחקים ועוד. אבל מה לגבי הארון? ארונות הזזה לחדרי ילדים הם עולם ומלואו ובכדי לרכוש אחד שיתאים לכם בול, יתבגר עם הילדים שלכם וימלא את כל הצרכים שלהם באופן מלא – כדאי לשקול את העיצוב שלו מראש ולקחת בחשבון מספר אלמנטים חשובים. במאמר זה נספר לכם על תהליך עיצוב ארונות הזזה לחדרי ילדים, מה חשוב לדעת ואל מי כדאי לפנות עבור המשימה. כל הפרטים ממש כאן.

לקטלוג הארונות המלא >>>

 

מדוע כדאי לבחור ארונות הזזה לחדרי ילדים?

יתרונותיהם של ארונות הזזה לחדרי ילדים הם רבים, ומהבולטים מביניהם הוא החיסכון המשמעותי בספייס שהם מעניקים לחדר. ארונות הזזה בנויים עם מנגנון פתיחה שזז על מסילה ולא נפתח פנימה אל תוך החדר, מה שמאפשר לכם למקם רהיטים בצמוד אליו מבלי לפגוע בשימוש בו, וכן לחסוך הרבה מקום. ארונות הזזה לחדרי ילדים הם פתרון מעולה גם אם החדר של הילד שלכם קטן יחסית ואתם מחפשים פריט עיצובי שיהיה פרקטי וחסכוני במקום מבלי לוותר על אסתטיקה.

 

איך בוחרים ארונות הזזה לחדרי ילדים?

אז איך ניגשים לתהליך עיצוב ורכישת ארונות הזזה לחדרי ילדים? מה חשוב לבדוק מראש, על אילו חלקים אפשר להתלבט ומה כדאי שיהיה כלול בארון מהרגע הראשון? איגדנו עבורכם את הצעדים הראשונים שכדאי לקחת בכדי להבטיח תהליך נעים ופשוט עם תוצאות רצויות:

 

מודדים היטב את החלל עבור ארונות הזזה לחדרי ילדים

כמו לפני קנייה של כל רהיט אחר, חשוב מאוד לבצע מדידות חוזרות ונשנות של החלל עליו אתם מייעדים את הארון או הארונות. מדידה מדויקת ונכונה תאפשר לכם לקבל את הרהיט ולא להתעסק עם מציאת מקום סביר, ותחסוך לכם את המקרים המצערים בהם מגלים שהרהיט שהזמנו פשוט לא נכנס לחלל שייעדנו לו. מדדו מספר פעמים את הספייס, ותחסכו לעצמכם כאב ראש.

 

מגדירים תקציב מראש עבור הארונות

חשוב להגדיר כבר בתחילת הדרך תקציב עבור רכישת ארונות הזזה לחדרי הילדים. הגדרת התקציב תאפשר לכם להיות יותר ממוקדים, וגם תוכלו להבין אילו חומרים רלוונטיים עבורכם בטווח המחירים שבחרתם, אילו תוספות תוכלו להכניס לעיצוב הארון, ואילו פיצ׳רים תוכלו להוסיף אליו במידת הצורך.

 

בוחרים צבעים נעימים לילדים

ילדים מושפעים רבות מנראות הסביבה שלהם, וארון בצבעים נעימים ומרגיעים יכול לעזור לילדכם להירגע ולהפחית מהמתח או הלחץ שהוא לעיתים יחוש. תוכלו אפילו לשלב את הצבע של הארון ברהיטים נוספים ברחבי החדר, כמו שולחן הכתיבה והמיטה, שידת הלילה וכו’, כדי ליצור מראה הרמוני יותר של כל החדר.

 

משלבים את הילדים בבחירת ארונות הזזה לחדרי ילדים

דרך מצוינת לגרום לילד להרגיש שהוא בוחר את נראות החדר שלו בעצמו, ולעזור לו להרגיש יותר בנוח בתוכו, היא לשלב אותו בתהליך עיצוב ובחירת הארון לחדרו. הראו לילד את האופציות, שאלו אותו לדעתו, תסבירו לו למה אתם בוחרים את מה שאם בוחרים והוא ירגיש שותף לדרך ויתרגש לקבל את הארון בדיוק כמוכם.

 

מה חשוב שיהיו התכונות של ארונות הזזה לחדרי ילדים

כולנו רוצים את הטוב ביותר עבור הילדים שלנו, ועל כן כשאנו ניגשים לעצב ארונות הזזה לחדרי ילדים צריך לקחת מספר דברים בחשבון שיעשו להם את החיים לטובים יותר וכמובן בטוחים. למשל:

בגובה המתאים

הילדים שלנו אמנם צומחים וגדלים עם כל יום שעובר, אבל הם עדיין ילדים והגובה שלהם הוא פרמטר חשוב בעיצוב הארון לחדר שלהם. במידה והילד שלכם כבר בגיל שהוא יכול להוציא פריטי לבוש בעצמו מהארון, או אם הארון שתרכשו יהיה מיועד לספרים, צעצועים ומשחקים שונים, שחוב מאוד שהוא יהיה מעוצבת כך שהילד יוכל לתפעל אותו גם מגובה נמוך. שימו לב שאתם בוחרים בחלוקה פנימית של הארון שתהיה נוחה לילד שיצטרך להגיע לחפצים שונים, ואולי אפילו תשמישו את החלקים הגבוהים יותר של הארון לפריטים שהייתם מעדיפים שהילדים לא יגיעו אליהן בשלב הזה.

 

עם מנגנון בטיחותי

הילדים שלנו לעיתים מצריכים אקסטרה מחשבה כשמדובר בחפצים והרהיטים שהם באים איתם במגע במהלך היום. כלים שונים במטבח, חומרים של המשרד בחדר העבודה, חפצים שבירים בסלון – כל אלו לא יכולים להישאר בסביבת ילדים שאינם גדולים מספיק כדי להתנהל לידם בבטחה. כמו כל אלו, גם הרהיטים שאנו מכניסים אל חדר הילדים צריכים להיות בטיחותיים עבורם.

כאשר אתם מעצבים ארונות הזזה לחדרי ילדים, קחו בחשבון את כל הדרכים לוודא שהרהיט בטוח לשימוש של ילדים, שהם לא יכולים לפצוע את עצמם דרכו בצורה כזו או אחרת, והתקינו מנגנוני בטיחות שונים איפה שצריך ובמידת הצורך.

 

אסתטיקה שתתאים לחדרי ילדים

בשל העובדה שמדובר ברהיט שיכנס לחדר הילדים ויהיה חלק ממנו, חשוב לבחור אסתטיקה עיצובית שתתאים לאווירה של חדר ילדים. למשל, ארון הזזה מזכוכית, או ארון שקוף עם עיטורי זכוכית שונים, פחות מתאימים לאווירה של חדר ילדים ובמקומם אולי כדאי לשקול ארון עץ בצבעים עדינים.

 

סגנון קלאסי שיוכל להתבגר עם הילד

נכון, כדאי שהארון בחדר הילדים ישתלב עם הסגנון הכולל של החדר, ובדרך כלל חדרי ילדים הם צבעוניים ומעט צעקניים, מלאים במשחקים וצעצועים וכו – אבל בשביל לבצע רכישה נבונה שתמשיך להיות רלוונטית עבור הילד גם במרוצת השנים הבאות, כדאי לבחור בסגנון קלאסי יחסית עבור ארונות הזזה לחדרי ילדים כדי שכשהילד יתבגר (ואתם תראו כמה מהר זה יקרה) הארון עדיין ישתלב עם סגנון החדר ולא ירגיש תלוש ולא קשור.

 

איך לבחור חנות רהיטים באופן חכם?

אז החלטתם לרכוש ארונות הזזה לחדרי ילדים – אבל ממי כדאי לעשות זאת? איך בוחרים חנות רהיטים מהימנה, עם רהיטים איכותיים ושירות מעולה? איגדנו עבורכם את הדרכים הכי טובות למציאת חנות רהיטים מהימנה ואיכותית:

 

בצעו מחקר מקדים

לפני שאתם מחליטים לרכוש ארון מחנות רהיטים כלשהי, בצעו עליהם מחקר מעמיק ברחבי האינטרנט. כיום ניתן למצוא מידע רב על בתי עסק, ולהבין אם הם מהימנים, מהם המחירים שלהם ביחס לשוק, מה הם המחירים שנהוגים בשוק עבור המוצרים שאתם מחפשים, האם הם מעניקים שירות מקיף עם מענה ללקוחות לגבי שאלות וכדומה, ועוד.

 

קראו ביקורות וחפשו המלצות מלקוחות עבר

דרך מעולה להחליט האם לבחור בחנות רהיטים מסוימת היא לקרוא ביקורות מלקוחות ולהבין האם הם ממליצים על החנות, על השירות שקיבלו, על איכות המוצרים, ובכלל מה הייתה חווית הקנייה שלהם. תתפלאו כמה אפשר ללמוד מביקורות באינטרנט.

קראו מה לקוחותינו אומרים עלינו >>>

 

בדקו את עניין האחריות

חנות רהיטים שלא מעניקה שום אחריות על מוצריה צריכה להדליק אצלכם נורה אדומה. במידה והמוצר שלהם איכותי, משמש את הלקוחות באופן מעולה ועשוי חומרי גלם טובים, אין סיבה שהם לא יעמדו מאחוריו ויציעו לעזור במידה ומשהו קורה לו בתקופה מוגדרת.

תוכלו לבדוק את תעודת האחריות שלנו בעמ’ זה.

 

בררו לגבי זמני אספקה

מנעו מעצמכם את התסכול בהמתנה ארוכה שלא נגמרת לרהיטים המיוחדים שהזמנתם, ובררו מראש לגבי זמני האספקה מהחנות הנבחרת. חשוב לברר זאת מראש כדי שלא תיתקעו בלי רהיט חשוב ומרכזי שהאיחור שלו עלול לפגוע בתפקוד היומי של הבית ולהעמיס עליכם.

 

אוליווד – הבחירה האיכותית עבור רהיטי הבית

יתרונותיה של חברת אוליווד רבים, ומעבר לשנים ארוכות של ניסיון בתחום הרהיטים, הם מתגאים במפעל חדשני המייצר מחומרי הגלם הטובים ביותר רהיטים מדהימים ואיכותיים, עמידים לאורך שנים, פרקטיים ושימושיים לכל המשפחה במחירים נוחים לכל כיס. אוליווד אף מציעים ללקוחותיהם רהיטים בעיצוב והתאמה אישית, כך שתוכלו לעצב לעצמכם את רהיט החלומות, בדיוק כמו שאתם רוצים אותו, ולקבל אותו מהר עד אליכם – עד 21 יום במשלוח אל הבית.

לאוליווד מאות לקוחות מרוצים, מכל רחבי הארץ, שיכולים להעיד על טיב שירות הלקוחות שלהם, המענה האנושי שזמין לכל שאלה, התהליך הפשוט והקל בעיצוב ארון יחד עם אוליווד וכמה מהר המוצרים שלהם מגיעים עד הבית. חברת אוליווד עומדת בגאווה מאחורי כלל המוצרים שלה ומעניקה עליהם אחריות מקיפה, כך שאתם תוכלו לישון בשקט ופשוט ליהנות מהרהיט החדש שלכם.

 

לסיכום

כשאתם ניגשים לרכוש ארון הזזה לחדר הילדים שלכם, חשבו מראש על מידותיו, על האסתטיקה העיצובית שלו וסגנונו, על הפרקטיות שלו עבור הילד שלכם, על החלוקה הפנימית שתוכל להיות מותאמת אישית אם תבחרו לעבוד עם אוליווד, וכן על זמני האספקה של הרהיט והאחריות שהחנות מעניקה עליו. חברת אוליווד תשמח לעמוד לשירותכם וליצור יחד איתכם את רהיט החלומות שיענה על כל המשאלות שלכם.