ארונות הזזה לפי מידה

ידוע שכל חדר צריך מקום איחסון ייעודי, שישרת את הצרכים של החדר עצמו ואת מי שמשתמש בו. ישנם מגוון סוגים של פתרונות אחסון לחדרים שונים – ובמאמר זה נספר לכם ארונות הזזה לפי מידה, שהם פתרון ורסטילי, מודרני ופונקציונלי ברמה גבוהה לכל חדר. כל הפרטים על ארונות הזזה לפי מידה, איך משלבים אותם בחדר, ממי רוכשים אותם ומה חשוב לזכור לפני הרכישה – ממש כאן.

 

‏למה כדאי לבחור דווקא ארונות הזזה לפי מידה

‏ארונות הזזה לפי מידה הם תוספת חשובה לכל החדר בו יש צורך באחסון. ארונות הזזה הם פתרון מעולה למי שמחפש מנגנון פתיחה שונה למנגנון הפתיחה הרגיל (על ציר) של שאר ארונות המוצעים בשוק. הם נותנים מראה מסוגנן יותר ומודרני יותר לכל חדר ומאפשרים מקסימום נוחות בלי לוותר על פונקציונליות. תוכלו למצוא ארונות הזזה במגוון עומקים וכמובן ארונות הזזה לפי מידה שיתאימו בדיוק לכל חלל שהוא שיש לכם.

 

לאילו חדרים יתאימו ארונות הזזה לפי מידה?

באילו חדרים בבית כדאי לשלב ארונות הזזה לפי מידה? איגדנו עבורכם את הבחירות הפופולאריות ביותר –

‏ארונות הזזה לפי מידה לחדר הילדים

בחדר הילדים כאוס שורר רוב הזמן, לפעמים בלי שנוכל להשתלט עליו באופן מסודר מספיק  בעיקר ללא מקום איחסון מתאים. בדיוק בגלל זה ארונות הזזה לפי מידה הם רעיון מצוין. בעזרת ארונות הזזה לפי מידה תוכלו להתאים מקום אחסון מושלם לחדר הילדים, בו הם יוכלו לשים את הצעצועים את הספרים וכל דבר שקשור לחפצים האישיים שלהם ללא בלאגן ובקלות רבה.

ארונות הזזה בחדר השינה

ארונות הזזה בחדר השינה הם פתרון מעולה גם למי שאוהב את האלגנטיות של ארונות הזזה, וגם למי שרוצה לחסוך קצת במקום ולשפר את הזרימה של החדר. ארונות הזזה בחדר השינה יעניקו לכם מרחב נוסף, משום שהם נפתחים על מסילה ולא לצדדים, ויאפשרו לכם תזוזה ללא הפרעה לצידי הארון מבלי להיתקע בדלת. בנוסף לכך, תוכלו ליהנות מפתיחה שקטה ואסתטית של ארון הבגדים שלכם – דבר חשוב  עבור חדר בו אמורים להירגע ולנוח באווירה נעימה לעין.

ארונות הזזה לחדר השירות

חדר השירות הוא מקום בו אנו מאכסנים כמויות גדולות של חומרי ניקוי וכל מה שקשור בארגון הבית, חומרים לכביסה וכן האלאה. בעזרת ארונות הזזה לפי מידה נוכל לחסוך במקום בחדר השירות וגם להנות ממקום אחסון מסודר, מאורגן, אסתטי ונוח. פונקציית המסילה בעזרתה נפתחים ארונות הזזה לפי מידה מאפשרת פתיחה קלה שלא מפריע לשאר הפריטים בחדר השירות ומקלה על ההסתובבות בו.

ארונות הזזה לחדר הארונות

‏במידה ויש לכם חדר ארונות, הוא בדרך כלל חדר קטן מאוד שצריך לתכנן באופן חכם ושקול. בעזרת ארונות הזזה לפי מידה תוכלו למקסם את המקום שיש בחדר הארונות ולקבל כמה שיותר מקום אחסון לבגדים שלכם, ולכל שאר הפריטים שתרצו לאחסן בו. תוכלו לאחסן בארון הזזה מצעים ספייר, ציפיות ושמיכות, פרטי טקסטיל שונים, מגבות וחלוקים, ולהגיע אליהם בלי בעיה.

 

‏למה כדאי לבחור דווקא באוליווד חנות רהיטים עבור ארונות הזזה

אוליווד רהיטים היא חברה מקצועית, בעלת שנים רבות של ניסיון בשוק הרהיטים בישראל. הם מהווים את חוד החנית של השוק ומשרתים אלפי לקוחות מידי יום – להם הם מייצרים ומוכרים רהיטי בית וגינה איכותיים. ארונות הזזה לפי מידה הם בחירה מצוינת לכל בית, ורכישה של ארונות הזזה לפי מידה מאוליווד רהיטים תאפשר לכם לישון בשקט בידיעה כי:

  • בחרתם ברהיט איכותי, שיחזיק מעמד זמן רב וישרת את כל צרכים שלכם בלי שום בעיה
  • אוליווד רהיטים מציעה לכלל הלקוחות שירות משלוחים מהיר לכל הארץ, כך שלא משנה היכן אתם גרים – הרהיט החדש יגיע אל הדלת שלכם תוך 21 יום
  • אוליווד רהיטים מתגאים בשירות לקוחות מצוין שעוזר לפתור כל בעיה, שזמין תמיד לכל שאלה וכל ייעוץ. היעזרו בצוות המקצועי של אוליווד רהיטים בשביל לבחור את הארונות המושלמים עבורכם
  • אוליווד רהיטים מאפשרים ללקוחות שלהם לבצע התאמה אישית של רהיטים רבים, בעזרת כך הלקוח מקבל את הרהיט המושלם עברו שנכנס בדיוק במידות החדר הנתון, עם חלוקה פנימית שמתאימה לצרכים האישיים שלו, צבעים לפי בקשתו וכן גימורים וידיות שיתאימו באופן מושלם לשאר הבית
  • בתור חברה שעומדת מאחורי המוצרים שלה ומאמינה באיכות והפונקציונאליות שלהם, אוליווד רהיטים מציעה אחריות מלאה על כלל המוצרים שלהם. תוכלו לרכוש בבטחה ובראש שקט בידיעה שלא משנה מה יקרה – יהיה למי לפנות ויהיה מי שיעזור

 

‏לסיכום

ארונות הזזה הם בחירה מצוינת למקום אחסון שמשלב בתוכו סגנון מיוחד מודרני חלק ונקי, יחד עם פונקציונליות, שמירה על מקום ויכולת אחסון מצויינת. באוליווד רהיטים תוכלו למצוא ארונות הזזה לפי מידה שיתאימו בדיוק לחלל שלכם, ישרתו את כל הצרכים שלכם ויאפשרו לכם ליהנות ממראה איכותי, ברמת גימור גבוהה שישאר אתכם שנים רבות קדימה. עם שירות לקוחות מצוין ואחריות מלאה על כל המוצרים שלהם, אוליווד רהיטים יעזרו לכם לרהט את הבית שלכם לרמה הגבוהה ביותר.