ארונות חדר שינה

ארונות חדר שינה הם רהיט סביבו הרבה מהיום שלנו מתנהל. בעזרת תכנן נכון וחכם של הארון, התאמה אישית וספציפית עבורכם ועבור ההתנהלות היום-יומית של המשפחה שלכם, תוכלו ליצור את המוצר הכי פונקציונלי שיקל על השגרה שלכם ויעשה לכם סדר בחיים. במאמר זה נספר לכם כל מה שצריך לדעת על ארונות חדר שינה, מהו תהליך הבחירה הנכון, אל מי לפנות ומה חשוב לדעת לפני שרוכשים. כל הפרטים ממש כאן.

 

לסייע לשגרה שלכם להתנהל חלק

ארונות לחדר שינה הם רהיט חשוב מאוד בשגרת החיים שלנו. מול הארון בחדר השינה אנו מתחילים את היום, בוחרים אאוטפיט שילווה אותנו לכל אורכו, מוציאים בערב פיג׳מות לילדים, שולפים ממנו מצעים, מחליפים בעזרתו את מלתחת החורף והקיץ, שומרים על חולצות מגוהצות בצור מתאימה, תולים מעילים – ועוד ועוד ועוד. ארונות חדר שינה שמתוכננים היטב ומבוצעים באופן איכותי ועמיד, הם פריט משמעותי ומהותי לשגרה חלקה ונוחה.

 

ארונות חדר שינה – איך מתאימים אותם למשתמש?

כל אחד, בכל שלב בחיים, זקוק לאלמנטים שונים בתוך ארונות חדר שינה. איך מתאימים את הארונות אל מי שישתמש בהם?

ארונות חדר שינה לילדים

כאשר מדובר בילדים קטנים או פעוטות, ארונות חדר שינה ישמשו בעיקר את המבוגרים שמלבישים ומארגנים אותם. במידה ויש לכם פעוט שאוהב לפתוח את הארון ולבלגן בו את הכל בתור משחק, שקלו לבחר במנגנון פתיחה שיהיה לו קצת יותר מורכב לפתוח, וגם בחרו בחלוקה פנימית שמציבה את רוב המדפים בחלק העליון – כך תמנעו ממנו להגיע לפריטים שונים.

ארונות חדר שינה למבוגרים

את חדר השינה של המבוגרים צריך לאפיין ארון פונקציונלי, נוח וקל לתפעול. בחרו בחלוקה פנימית בהתאם לסוג הבגדים שיש לכם – במידה ואתם עובדים במשרד ולובשים הרבה חולצות מכופתרות או ג׳קטים, בחרו בארון עם תלייה. תוכלו לבחור מגירות או מדפים רבים בכדי ליצור הפרדה בין הפריטים שלכם לבין הפריטים של בן או בת הזוג שלכם, עבור סדר וארגון פשוטים יותר.

ארונות חדר שינה לבני נוער

בני נוער כבר נמצאים בשלב ההתפתחותי בו הם דואגים לעצמם להרכבת הלוק היומי, לכן כדאי לשתף אותם בתהליך העיצוב והתכנון של ארונות חדר שינה עבורם. הם יוכלו להחליט איך נוח להם להתנהל ואיזו חלוקה תקל עליהם הכי הרבה. כך תוכלו גם לצמצם את הסיכוי לבלאגן אטומי בארון שלהם.

 

כיצד בוחרים ארונות חדר שינה?

מהו התהליך בדרך לבחירה מוצלחת של ארונות חדר שינה? אילו שלבים צריך לעבור כדי לא להשאיר מקום לשום טעות? ומה כדאי לזכור בכל שלב? איגדנו עבורכם את הדרך הכי פשוטה ויסודית לעשות זאת:

מיפוי החלל

לפני הכל, לפני שאתם אפילו נכנסים לאינטרנט ומחפשים ארונות חדר שינה – אתם צריכים להתחיל בשלב המיפוי. מה הכוונה? קחו מטר ותתחילו למדוד את כל חלקי חדר השינה אליו נועדו הארונות, מכל כיוון אפשרי, באופן מדויק ביותר. למה זה כל כך חשוב? אתם לא רוצים להגיע מצב בו אתם מקבלים אחרי רכישה והמתנה את הרהיט שלכם, ובסוף מגלים שאלו לא ארונות חדר שינה שמתאימים לחלל שלכם. בצעו מדידות מדויקות, יותר מפעם אחת, ושמרו לכם את המידות במקום נגיש – וכך תוכלו לתת לעצמכם כיוון נכון שיוביל לתוצאות מעולות שישרתו אתכם נאמנה.

הבנת הצרכים הבסיסיים

במידה והארון הוא עבור חדר שינה של ילדכם או עבורכם המבוגרים, צריך להבין רגע מה הם הצרכים הבסיסיים הנחוצים עבור ארון החדש שלכם. מה אתם מתכוונים לאחסן בו? האם הוא יהיה עבור שימוש יומיומי או לאחסון ארוך טווח, למשל ארון חורף או ארון קיץ? ההבנה הזו תעזור לכם לתכנן את גודל הארון וכן את השלב הבא, שהוא החלוקה הפנימית של הארון. כמובן שכאשר מדובר בארון שמיועד בעיקר למעילים או בעיקר לאחסון מצעים, החלוקה הפנימית תראה שונה מאוד.

חלוקה פנימית

החלוקה הפנימית של הארון היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בתהליך עיצוב ארונות חדר שינה. בעזרת חלוקה פנימית נכונה, תוכלו למקסם את החלל שיש בתוך הארון, לאחסן בו כמה שיותר דברים אך לשמור בו בזמן על סדר וארגון מופתי. חלוקה פנימית טובה תאפשר לכם להתנהל בשגרה בנוחות וללא מאמץ, לשלוף את מה שאתם צריכים מהארון כל יום מבלי להסתבך עם הרבה דברים בדרך. בעזרת פונקציית ההתאמה האישית שמאפשרת חברת אוליווד רהיטים, אתם יכולים להחליט בעצמכם מה תהיה החלוקה הפנימית של הארון שלכם ולהתאים אותה באופן מושלם לכל מה שאתם צריכים.

תוספות וגימורים

כשאתם בוחרים ארונות חדר שינה אצל חברת רהיטים שמאפשרת התאמה אישית, אתם יכולים לבחור בעצמכם גם את התוספות השונות והגימורים המיוחדים שיהיו לארונות שלכם. בין אם אתם מעוניינים בידיות בצורה מסוימת, בצבעים מיוחדים לפנים הארון או לעיטורים כאלו ואחרים, תוכלו להוסיף כל כך הרבה אישיות ויופי לארון שלכם בעזרת תוספות וגימורים.

מתאימים צבעים

חדר השינה צריך להיות המקום הכי נעים, מרגיע ושליו בבית. זהו המקום בו אנו פותחים כל בוקר, ומסיימים כל לילה – ולכן חשוב שתהיה בו תחושה של רוגע ושלווה. דרך מעולה לעזור לאווירה הנכונה היא לבחור צבעים מרגיעים ועדינים לחדר השינה. גוונים של בז׳, שמנת, צבעים עדינים ובהירים הם דרך מעולה ליצור שלווה ורוגע. בחרו ארונות חדר שינה שתואמים את שאר הרהיטים בחדר בשביל מראה הרמוני ונעים לעין.

 

איפה כדאי לרכוש ארונות חדר שינה?

חברת אוליווד רהיטים היא בחירה מעולה עבור ארונות בכלל, ובמיוחד לחדר השינה. היא מתמחה בכל סוגי הארונות, עם מגוון מנגנוני פתיחה, כמות דלתות, צבעים, חומרים, טקסטורות, גימורים וחלוקות פנימיות שונות, שיעזרו לכם ליצור את הארון הכי פונקיונלי שיש מבלי לוותר על סטייל. עם משלוח מהיר עד 21 יום, שירות לקוחות מצוין, רהיטי איכות שעמידים לאורך זמן, אפשרות לעצב ארון בהתאמה אישית עם כל השיפצורים שתרצו, ואלפי לקוחות מרוצים – אוליווד רהיטים הם הבחירה הנכונה עבורכם.

 

לסיכום

ארונות חדר שינה צריכים להיות קודם כל מתאימים לחלל שלכם, פונקציונליים ונגישים, קלים לתפעול וכמובן נעימים לעין. אל אוליווד חנות רהיטים תוכלו למצוא מגוון עצום של ארונות, וכן להתאים אישית ארון עם כל הפרטים הקטנים כדי שיתאים לכם בול בכל חדר.