מיטה יהודית – ככה תבחרו את המיטה הנכונה עבורכם

מיטה יהודית היא רהיט חשוב ומשמעותי על פי ההלכה, ובית הדוגל באמונה זו צריך לאבזר את עצמו במיטה יהודית שתשמש את בני הבית בתקופות השונות במהלך השנה. איך בוחרים מיטה יהודית? מה צריך לדעת לפני הרכישה? כל הפרטים על כך ועוד נמצאים במאמר זה.

לקטלוג המיטות היהודיות המלא >>>

מה צריך לדעת על מיטה יהודית לפי ההלכה

על פי ההלכה, מיטה יהודית צריכה להיות בעלת יכולת התפרקות ולאפשר למשתמשים בה להפריד אותה לשניים במידת הצורך, ולהחזיר אותה חזרה למצבה המקורי לאחר מכן. חשוב כי מיטה יהודית תהיה בנויה באופן יציב שיאפשר בו בזמן גם הזזה נוחה ופשוטה ככל הניתן.

 

איך בוחרים מיטה יהודית

בכדי לבחור מיטה יהודית יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים:

  • תקציב –תוכלו למצוא מיטה יהודית בטווח גדול של מחירים, ועל כן הגידו לעצמכם תקציב עבור הרכישה של מיטה יהודית ותוכלו לצמצם את הבחירה ולרכוש מיטה יהודית שמתאימה לכם ולצרכים שלכם
  • מקור מהימן –המיטה היא רהיט חשוב ביותר, בו אנו מבלים חלק גדול מהיום, ולכן צריך שהמיטה תהיה איכותית ונוחה, ממקור מהימן. בחרו את חנות הרהיטים שלכם בקפידה

 

מה צריך לוודא לפני שבוחרים מהיכן לרכוש מיטה יהודית

לפני שאתם ניגשים לרכוש מיטה יהודית (או רוכשים מיטה יהודית מהבית שלכם בנוחות) חשוב שתבדקו את הדברים הבאים לגביה:

 

חברה מהימנה

המיטה שלכם היא רהיט חשוב ומשמעותי, וככזה, חובה שיגיע ממקור מהימן. בחרו בחברת רהיטים מהימנה, עם מאות לקוחות מרוצים, אפשרויות רבות להתאמה אישית, אמינות, שירות לקוחות מעולה, תהליך רכישה פשוט וקל, ואחריות מקיפה.

 

מוצרים עמידיםנ

רכישת רהיט היא תמיד רכישה גדולה ומשמעותית, ואתם לא רוצים להצטרך לבצע אותה שוב ושוב מפני שהרהיט שבחרתם אינו עשויי חומרים עמידים ואיכותיים מספיק, ולכן נשחק ונהרס עם השנים וגורם לכם להוצאות כספיות נוספות. בחרו בחברה המייצרת מוצרים עמידים ואיכותיים שיחזיקו שנים בביתכם.

לקוחות עבר מרוצים

הדרך הכי טובה להבין אם הספק ממנו אתם מתכננים לקנות מוצר הוא ספק מהימן ואיכותי, הוא להסתכל על ביקורות של לקוחות עבר ולחפש המלצות. תוכלו לראות מה אנשים אחרים חשבו על הריהוט, איך הייתה חווית הקנייה שלהם, מה הם חשבו על שירות הלקוחות והאם הם ממליצים על הספק בלב שלם.

 

מדוע אוליווד הם הבחירה המועדפת על הרוכשים מיטה יהודית?

ישנן מספר חברות בישראל המציעות רהיטים למכירה ובניהם מיטה יהודית איכותית. איך נבדלים אוליווד מכל השא? מה הם היתרונות של אוליווד על פני המתחרים? איגדנו עבורכם את הסיבות העיקריות לבחור באוליווד על פני שאר המתחרים.

 

שלושה עשורים של ניסיון

חברת אוליווד מחזיקה בכ-30 שנים של ניסיון בתחום ייצור הריהוט, ובשל כך, אין ספק שהיא המומחית הגדולה בתחום שיכולה למצוא פתרונות לכלל לקוחותיה ולוודא שהם יוצאים מרוצים ושמחים עם הרכישה שלהם. חברה בעלת כל כך הרבה ניסיון תוכל להעניק שירות טוב בהרבה מאשר חובבנים או חברה עם מעט מאוד ניסיון.

 

איכות מוצרים שאין שנייה לה

המוצאים שיוצאים מהמפעל של אוליווד הם מוצרי איכות ברמה הגבוהה ביותר – לא משנה אם רכשתם מיטה יהודית, ארון לחדר השינה, חדר עבודה, רהיטי סלון או מיטות ילדים – אוליווד שומרת על רמה גבוהה בכל המוצרים שלה ומבטיחה לכם שהם יחזיקו זמן רב, למרות השימוש יומיומי בהם. רהיטיה של אוליווד עשויים חומרים איכותיים, עמידים מפני נזקי אבק ומים, כמו עץ סנדוויץ’ וכן מלמין כפול יצוק, וישמרו במצב מעולה כך שתוכלו להעניק אותם לילדיכם בבוא היום. מיטה יהודית מבית אוליווד תגיע עם ארגז מיטה עשוי פלטת עץ סנדוויץ’ עבה וכן בוכנות שמסייעות למיטה להתרומם לפי הצורך. רהיטי אוליווד הם השקעה לכל החיים.

 

אחריות מקיפה על כלל המוצרים

חברת אוליווד מעניקה ללקוחותיה אחריות מקיפה על כלל המוצרים שלה, כולל כמובן מיטה יהודית. בעזרת האחריות הזו אתם תוכלו לנוח בשקט ולדעת שהכל יהיה בסדר גם אם תצוץ בעיה כלשהי, כי האחריות של אוליווד תעזור לכם לפתור את הבעיה.

 

שירות לקוחות מעולה

אוליווד מתגאים בשירות לקוחות מעולה ומסביר פנים, כך שכל שאלה שתתקלו בה תוכל לקבל מענה, באדיבות ונעימות, בזמינות גבוהה ללקוחותיה. אוליווד היא חברה כחול-לבן וככזו מספק שירות מקיף וחם המסייע לכל לקוח לקבל את רצונו בלי יותר מידי מאמץ ובאווירה חיובית.

 

זמני אספקה מהירים

אוליווד יודעים כמה חשוב לקבל רהטים בזמן, בכדי לא להיתקע ללא פתרון – בעיקר במקרים בהם אתם ממתינים להובלה של מיטה יהודית. אוליווד מבטיחה ללקוחותיה משלוח וזמן אספקה עד -21 ימים, כך שתוכלו לקבל את הרהט שלכם מהר ולהתחיל ליהנות ממנו בהקדם.

 

רהיטים בהתאמה אישית

במידה ותהיו מעוניינים לרכוש רהיטים נוספים מעבר לרכישת מיטה יהודית, אוליווד מזמינים אתכם לגלוש באתר שלהם ולהתבונן במגוון העצום שיש להם בכל הנוגע לרהיטים לבית. תוכלו אף להחליט שאתם מתאימים אישית את הרהיט המדובר, למשל ספרייה לסלון המרכזי, בה תוכלו לבחור את כמות המדפים, החלוקה הפנימית, סוג החומרים, הצבעים, הידיות, המחיצות וכולי וכולי. תוכלו לעצב כל מה שעולה בדמיונכם ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

חידושים וטכנולוגיות מתקדמות

אוליווד דוגלים בחדשנות ועל כן מייצרים במפעל שלהם רהיטי איכות בטכנולוגיות אוטומציה מתקדמות אשר דואגות לדיוק בכל חלק וחלק מרהיטיה של החברה, כולל כמובן מיטה יהודית. אוליווד דואגת שלקוחותיה יוכלו ליהנות מהטרנדים הכי חדשים ולכן מציעה מיטות מרופדות המעניקות רוך ונוחות שאין כמוהם, גם בתצורה של מיטה יהודית. תוכלו ליהנות ממיטה עם ריפוד שניתן להסרה ולכיבוס במראה של מיטה זוגית, או כשתי מיטות נפרדות.

 

לסיכום

רהיטיה של חברת אוליווד מהווים את חוד החנית בתעשייה הישראלית, והחברה דואגת לספק ללקוחותיה רהיטים איכותיים, עמידים, נוחים ואסתטיים, במגוון של מחירים ואפשרות להתאמה אישית. מיטה יהודית רוכשים רק באוליווד, המציעה שירות לקוחות מעולה, אחריות מלאה וזמני אספקה מהירים.