בסיס מיטה יהודית

בבחירת בסיס מיטה יהודית יש לתת את הדעת על דגשים שונים המשפיעים על נוחות השימוש במיטה, על אורך זמן השימוש בה ועל הפן האסתטי. בסיס מיטה יהודית תשפיע על חוויית השינה ועל נראות החדר הכללית ולכן, חובה להקדיש זמן ומחשבה במטרה להזמין את האופציה הטובה ביותר עבורכם. כאן במאמר נבין מהן הדרישות שלכם ביחד לבסיס מיטה יהודית ואיך ניתן למלא אותן אחת לאחת מבליי להתפשר על אף פרמטר. בסיס מיטה יהודית: המידע המלא.

 

במה נבדל בסיס מיטה יהודית מבסיס מיטה זוגית?

לעומת מיטה זוגית הכוללת בסיס אחד בלבד ומזרן כפול, בסיס מיטה יהודי תוכנן במיוחד כדי להתאים לדרישות ההלכה היהודית. הוא מורכב בדרך כלל משתי מסגרות מיטה הכוללות שני מזרונים נפרדים. מסגרות אלו ממוקמות צמודות זו לזו, ומאפשרות הפרדה קלה בעת הצורך. זוגות רבים בוחרים מיטות יהודיות עם טווח הרחקה אפס כדי שבזמן חיבור המיטות לא יישאר כל רווח בין המיטות.

 

מיטה יהודית – בסיס בעיצוב מוקפד

מכיוון שהמיטה היא הקלף המשמעותי ביותר בחדר השינה ועם כל הכבוד לארון ולכונניות, מהווה את החלק החשוב ביותר בחדר – חשוב לדאוג שהיה מעוצבת היטב ותבטא את אמירתם האישית של בני הזוג.

בעיצוב בסיס מיטה יהודית ניתן לבחור בבסיס מיטה מעץ סנדוויץ’ המסמל רוך, חום וטבעיות ומתאים לחדרי שינה בסגנון כפרי, לעומת בסיסי מיטה יהודית אלגנטיים יותר המשלבים ריפוד איכותי. למעשה, כמו בכל בחירה עיצובית אין כאן קביעות ברורות או הכרעה לגבי המוצר הטוב ביותר, כיוון שלכל זוג העדפות אמנותיות שונות. יש שעבורם מיטה כפרית בעיצוב פשטני היא הקו העיצובי הנכון ויש שבסיס מיטה אלגנטי בולט הוא פסגת שאיפתם. כאן יתבטא האופי של בני הזוג ותחושתם לגבי סגנון עיצוב כזה או אחר.

רהיטי אוליווד נמצאים בחזית בייצור בסיסי מיטה יהודיים שלא רק עומדים בדרישות ההלכה אלא גם משפרים את העיצוב הכללי של חדר השינה. כך תוכלו למצוא בסיסי מיטה יהודית מסוגים שונים עם מגוון אפשרויות לבחירה אישית של גוונים ומידות.

 

איך לבחור בסיס למיטה יהודית?

בבחירת בסיס למיטה יהודית יש לתת את הדעת על מספר פרמטרים חשובים:

 

מידות הבסיס

חשוב לבחור בבסיס בעל מידות מספקות בהתאמה למידות חדר השינה. יש לדאוג לכך שגם כאשר המיטות צמודות וגם כאשר המיטות נפרדות זו מזו – יש די מקום לתנועה במרחב. נוסף על כך, במידה ורכשתם כבר מזרנים או שהם נותרו מהמיטה הקודמת, יש לדאוג שהם יתאימו במדויק למידות הבסיס. באוליווד תוכלו למצוא בסיס מיטה במגוון גדלים שיתאימו למזרנים מסוגים שונים.

אנו ממליצים על מדידה מדויקת טרם ההזמנה כדי להימנע מעגמת הנפש הכרוכה בהזמנת בסיס מיטה שאינו תואם את גודל החלל/המזרנים.

 

סוג ההצמדה בין חלקי בסיס המיטה היהודית

כאן יש לבחור בסוג ההצמדה. מומלץ בהחלט לבחור במיטות הנצמדות בצורה מוחלטת עד ליצירת בסיס משותף אחד בזמן החיבור כדי להגביר את מידת הנוחות ולהימנע מרווח בזמן בהן המיטות צמודות זו לזו. בבחירת בסיס מיטה זוגית באתר אוליווד יש לבחור בשעת ההזמנה באפשרות של הרחקה אפס במטרה להגדיר מיטה מסוג זה לרכישה.

 

משקל הבסיסים

כדי לאפשר תנועה קלה ונוחה של המיטות, חשוב לבחור במיטות במשקל מינימלי. עם זאת, כיום קיימות מיטות יהודיות עם גלגלים המאפשרות תנועה חלקה גם כאשר בסיס המיטה כולל ארגז מצעים והחומר ממנו עשויים הבסיסים הוא חומר יציב וכבד יחסית.

 

בסיס מיטה יהודית עם ארגז מצעים

לניצול השטח שמתחת למיטה מומלץ לבחור בבסיס הכולל ארגז מצעים ממנו אפשר לשלוף בקלות מצעים או לאחסן בו בגדים של עונות שונות וחפצים נוספים. פתרון אחסון זה מהווה אמצעי לניצול מלא של החלל תוך שמירה על מראה אסתטי של החדר.

 

בסיס מיטה יהודית – סגנון עיצוב

כמו שהזכרנו קודם, בבסיס מיטה יהודית ניתן לבחור בסוג אחד מבין כמה: בסיס מיטה מרופד, בסיס מיטה מעץ מלא, בסיס מיטה מעץ סנדוויץ’ ובסיס מיטה משולב. במקרה של בסיס מרופד יש לשמור על הריפוד מפני רטיבות וכן מפני קילופים העלולים לפגוע במראה האסתטי של החדר. עם זאת, בסיס מיטה יהודית מרופד מחברה איכותית ובעלת שם לא אמור להתבלות במהירות.

 

איכות הבסיס

מכיוון שבסיס המיטה הוא החלק התומך במזרן ישנה משמעות רבה לחומר ממנו הוא עשוי. נציין כי חברת אוליווד מציעה בסיס מיטה עשוי עץ סנדוויץ’ המספק תמיכה מירבית ואיתנה במזרונים. זו הסיבה כי מיטות יהודיות של אוליווד נחשבות בשוק למוצר עמיד ביותר שכן הן מחזיקות מעמד במשך שנים ארוכות.

 

שיקולי עלות בבחירת בסיס למיטה יהודית

קשת המחירים של בסיס מיטה יהודית היא רחבה. חשוב לדעת כי השקעה בבסיס איכותי היא השקעה לטווח הארוך העתידה להוכיח את עצמה, שכן זוגות שבחרו בבסיסים באיכות ירודה נדרשו להחליף לאחר תקופה קצרה את הבסיסים כתוצאה משבר או מבלאי. השיקול הכלכלי במקרה הזה הוא איזה בסיס הוא האיכותי ביותר וישמש את בני הזוג לתקופה הארוכה ביותר.

 

כיצד לשמור על בסיס מיטה לאורך זמן?

כדי להבטיח את אורך החיים ושמירת רמת האיכות של בסיס המיטה שלכם, תחזוקה שוטפת היא פעולה חיונית. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על בסיס המיטה שלך לאורך זמן:

 

  1. נקו באופן קבוע

אבק ולכלוך עלולים להצטבר על בסיס המיטה, להשפיע על המראה האסתטי ולגרום לנזק. נקו באופן קבוע את בסיס המיטה על ידי שאיבת אבק או ניגוב עם מטלית רכה ולחה. הימנעו משימוש בחומרי ניקוי כימיים העלולים לקלף את הציפוי או לפגוע בחומר. במקרה של בסיס מיטה מרופד יש להעביר מטלית יבשה להסרת אבק בלבד.

 

  1. בדקו אם יש ברגים או ברגים רופפים

עם הזמן, ברגים בבסיס המיטה עלולים להשתחרר עקב שימוש קבוע. בדקו והדקו מעת לעת את כל החיבורים הרופפים כדי לשמור על היציבות והשלמות המבנית של בסיס המיטה. פעולה זו תמנע תנועה מיותרת או רעשי חריקה.

 

  1. סובבו והפכו את המזרן

סיבוב והיפוך של המזרן באופן קבוע יכולים לסייע בפיזור שווה של המשקל, להפחית את הסיכוי לעומס יתר על הבסיס ולהאריך את תוחלת החיים שלו. עיינו בהנחיות היצרן לגבי התדירות המומלצת לפעולה זו.

 

אוליווד – חברת הריהוט המובילה לייצור ושיווק בסיסי מיטות

אוליווד – חברת ריהוט מובילה ותיקה השולטת בפלח שוק ניכר מזה עשרות שנים, מובילה באספקת בסיסי מיטות יהודיות איכותיות במיוחד העשויות מעץ סנדוויץ’ וכוללות מבנה יציב, איכותי ומעוצב להפליא. החברה מקפידה על בסיס העשוי כולו מעץ סנדוויץ’ ולא ממשטח פשוט במטרה למנוע שברים ובלאי ולאפשר שימוש במיטה לטווח הארוך. נוסף על כך, באתר ניתן למצוא בסיסי מיטה בעיצובים רבים ושונים שעונים על טעמם של רוב סוגי הצרכנים. היכנסו עכשיו לאתר של אוליווד ובחרו לכם בסיס מיטה יהודית יציב, נוח, איכותי ובעיצוב מוקפד לחוויית שינה שונה מכל מה שהכרתם עד היום.