הבדלים בין סוגי מיטות

מחפשים מיטה לחדר הילדים? למתבגר? לחדר השינה? עולם הריהוט מציע אינספור אפשרויות מתקדמות למיטות מסוגים שונים. מרגישים שהתבלבלתם? במיוחד עבורכם ניסחנו מדריך להיכרות עם סוגי המיטות בשוק. אז, הצטיידו במידות החלל והיכנסו לשיעור מקוצר במיטות על סוגיהן. לבסוף ננסה להכריע בשאלה מהי המיטה האולטימטיבית עבורכם. הבדלים בין סוגי המיטות – כל מה שחשוב לכם לדעת.

 

מיטות ילדים ונוער

הקפידו על נוחות מקסימלית

מרהטים את חדר הנוער/הילדים? אין ספק כי זו משימה הדורשת ידע פרקטי לצד יכולות עיצוב מפותחות. שימו לב כי מיטת חדר הילדים היא אחד מהרהיטים החשובים בחדר, מכיוון שהיא מספקת לילד את מצע השינה. מזרן טוב ומיטה במידות הנכונות חשובות מאוד כדי לאפשר שינה איכותית בלילה ותפקוד מוחי, נפשי ורגשי אופטימלי – ביום.

 

איכות כמרכיב עיקרי

דגש נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא איכות וחומרי הייצור של המיטה. שימו לב כי מיטה לחדר ילדים עשויה להישחק עם השנים בהתאם לאופי המשתמשים שלרוב לא נוהגים בה זהירות רבה. מעוניינים במיטה שתחזיק מעמד, תשמש אתכם עבור מספר ילדים ואף תאפשר לכם לארח בהמשך נכדים? אנו ממליצים לכם להשקיע לטווח הארוך ולרכוש מיטה מעץ סנדוויץ’ מצופה פורמייקה בסגנון מסיבי.

 

מיטה שגדלה עם הילד

עד שנספיק לעכל את המציאות בה התינוק שלנו הופך לילד, הוא כבר יצמח לנער עצמאי ומבין. זו הסיבה בשלה חשוב שלא להתייחס לכאן והעכשיו, אלא יש לחשוב על רכישת מיטה שתאפשר שינת ילדים ובהמשך מתבגרים וצעירים. בחירת מיטה מותאמת לילד המתפתח תתבטא בעיצוב ניטרלי לצד גודל מספק. שימו לב, שעיצוב ניטרלי, אין פירושו עיצוב חסר זהות, תוכלו “לפצות” על מיטה בעיצוב שאינו ייעודי דווקא לילדים רכים באמצעות אקססוריז אותם ניתן להחליף מדי תקופה: וילונות, ידיות ארון, מצעים בהדפסים ילדותיים ועוד. אקססוריז אלו מאפשרים לכם לחדש את מראה החדר בקלות, בלי שתצטרכו להחליף את הריהוט הבסיסי.

 

מהם סוגי המיטות לחדרי ילדים ונוער?

מיטת חבר נשלפת

מעוניינים לארח בחדר הילדים חברים? בני דודים? שכנים או ידידים? אוליווד מציעה לכם פתרון מעולה: מיטת חדר ילדים מעוצבת בקפידה שמתוכה נשלפת בקלות מיטת חבר קומפקטית. היתרונות: במשך כל היום מיטת החבר אינה מורגשת בחלל, רק בהגיע הלילה, כשמסיבות הפיג’מות מתחילות – ניתן לשלוף בקלות מיטת חבר וליהנות מחוויית אירוח מושלמת. האורחים שלכם ירצו לבוא שוב, זה בטוח…

 

מיטת קומותיים

מיטת קומותיים מהווה פתרון מעולה עבור חללי חדרי ילדים קטנים המאכלסים שני ילדים ויותר. זה לגמרי טבעי שלא תרצו לרצף את כל החדר במיטות כיוון שעומס בריהוט עשוי “לגנוב” חלקים מהחלל המיועדים למשחק ופנאי. מיטת קומותיים מייצרת פתרון מעולה עבור שני ילדים ומעלה. בנוסף, ילדים רבים נהנים מהתחושה שבשינה במשטח שינה גבוה אליו צריך לטפס בסולם. באוליווד ניתן למצוא מיטות קומותיים בעיצובים מרהיבים היוצרים מהמיטה ארמון נסיכות חלומי או הרפתק ה בג’ונגל. באמצעות מיטת קומותיים מעוצבת ניתן בקלות ליהנות מחדר בקונספט ייחודי שכשהמיטה משמשת בו רהיט עיקרי.

 

מיטה וחצי

הנער שלכם גדל? מוזמנים לפנק אותו עם מיטה וחצי המותאמת במיוחד עבור מתבגרים/ות בגיל הזה: בין היותם ילדים לצמיחתם לצעירים עצמאיים. מיטה וחצי היא מיטה הרחבה ממיטה רגילה ומציעה משטח שינה רחב, נוח ומעוצב ביותר. באוליווד תוכלו למצוא מיטות וחצי בעיצוב יוקרתי או כפרי, נורדי או אורבני לחדר נוער מעורר השראה. מיטה וחצי נוחה היא רהיט חשוב מאוד להתפתחות התקינה של בן/ת הנוער שלכם. נציין, כי גיל ההתבגרות הוא גיל משמעותי מאוד בהתפתחות של הנוער וידוע כי שינה איכותית מטייבת תפקודי מוח וכמובן, מסייעת בשמירה על בריאות גופנית טובה מה חשוב פי כמה בגיל הזה.

מיטה וחצי מאפשרת לכם לשב גם ארגז מצעים למקסימום נוחות אחסון וליהנות מחלל ייעודי לנוער בטאץ’ עתיר אנרגיית נעורים.

 

מיטות לחדר שינה

ובמעבר חד לחלק החשוב ביותר בבית: חדר השינה. חדר השינה הוא מקור האור והחום של הבית ולכן חשוב מאוד לטפח אותו בצורה מקסימלית ולייצר בו אווירה נינוחה ונעימה. באמצעות מיטה מעוצבת לחדר שינה ניתן להשיג מראה ייחודי לחדר. שימו לב כי מיטת חדר השינה היא הרהיט המרכזי בחדר ולכן חשוב לדאוג לאיכות מקסימלית של המוצר לצד עיצוב מדויק לפי טעם המשתמשים. שימו לב כי כיום ניתן לבחור בין גב מיטה מעץ לבין גב מיטה מרופד, כאשר לכל אחת מן האופציות יתרונות וחסרונות אחרים. גב מיטה מעץ מספק מראה כפרי, חמים ומדמה צימר צפוני קסום, לעומת זאת, ראש מיטה מרופד הוא אופציה מפנקת במיוחד, הוא “מלביש” את החדר ומייצר מענה נוח ונעים מאוד לצד נראות אלגנטית ומאופקת. שימו לב כי ניתן לשלב גב מיטה עץ עם ריפוד על מנת לייצר סגנון כפרי-מודרני הרמוני.

בכל מקרה, הקפידו לבחור אך ורק חומרים איכותיים במיוחד: בד ריפוד עמיד ורחיץ שאינו סופג נוזלים וכן עץ סנדוויץ’ מצופה פורמייקה שיאפשרו לכם ליהנות מהמיטה שנים אורכות.

 

מיטה מרופדת

מיטה מרופדת לחדר שינה היא הבחירה החגיגית. באמצעות ריפוד יוקרתי ניתן לשוות לחדר מראה של בית מלון 5 כוכבים ולאפשר חיבוק רך ונעים של ריפוד אקסקלוסיבי.. שימו לב כי יש לבדוק שהבד אינו חשוף כלל למים, גם בשטיפת החדר. ובמידה ובחרתם עץ, שימו לב שהוא אינו חשוף לרטיבות העלולה להרקיב אותו.

 

מיטה יהודית

על פי ההלכה היהודית מקובל לרהט את חדר השינה במיטה נפרדת. כיום, קיימות אפשרויות למיטות הנפרדות בקלות, ומנגד מאפשרות חיבור מושלם. מומלץ לבחור במיטות ממוסגרות על מנת שהמזרן לא יזוז כלל במהלך השימוש במיטה. שימו לב כי מומלץ לבחור מיטות קלות ככל האפרש כדי להקל על התנועה.

ניתן לבחור מיטה יהודית בעיצובים רבים ושונים. בבחירת מיטה עם גב מיטה מרופד, יש לבחור במידות מוגדלות של גב המיטה על מנת שיתמוך במיטות גם כאשר קיים ביניהן רווח.

 

בוחרים מיטה בקלות – אוליווד רהיטים

מוזמנים ליהנות מתהליך בחירה נוח במיוחד בהזמנה בקליק מאתר הריהוט המוביל בישראל: אוליווד רהיטים. החברה מציעה ממשק נוח וידידותי למשתמש, באמצעותו תוכלו לבחור את מיטת החלומות בלי לצאת מהבית. בדף המוצר באתר פירוט צבעי הבסיס וצבעי המשנה לבחירה. בהקשה על צבע מתוך פלטת הצבעים, תוכלו לראות סימולציה של המיטה בצורה מדויקת לפי הצבעים הנבחרים. ניתן לבחור במידות מדויקות ובשירות הובלה במחיר סמלי. לאחר בחירת הרהיט, ניתן לעבור לתשלום ובהזנת פרטי אשראי בצורה מאובטחת להשלים את ההזמנה ובתוך מספר שבועות ליהנות מרהיט חדש דנדש אצלכם בדירה. קל, נוח ויעיל – הזמנת מיטה באוליווד.

 

מיטה קונים היום באוליווד

אוליווד – אתר הריהוט של ישראל, מציע לכם מגוון סוגי מיטות באיכות הגבוהה ביותר וברמת ייצור מוקפדת. החברה מביאה סטייל עיצוב חדשני ומפגישה אתכם עם שלל סגנונות של מיטות לחדר בשינה , לילדים ונוער במחירם משתלמים במיוחד. היכנסו כבר עכשיו באוליווד והזמינו בקלות מיטה מושלמת עבורכם. יש לכם שאלה? נציגי השירות של אוליווד מחכים לכם בטלפון ובווצאפ לייעוץ מקצועי ומענה יעיל ומהיר. בהצלחה!