היתרונות בחדר שינה קומפלט מול קניית רהיטים בודדים לחדר השינה

המילון העברי מגדיר את המושג קומפלט כך: נעשה בשלמות, מושלם, לחלוטין. חדר שינה קומפלט אם כן הוא האופציה האידיאלית עבור כל חובבי השלמות באשר הם. לא עוד עיצוב פרוביזורי בו כל רהיט בחדר השנה הוא שריד לדור אחר ולאופנה שונה. חדר שינה קומפלט – למי שפרפקט אצלו זה מאסט. קראו על היתרונות השונים ברכישת חדר שינה קומפלט, על פני רכישת רהיטים בודדים.

 

למה לבחור בחדר שינה קומפלט?

חדר שינה קומפלט הוא חבילת רכישה “הכל כלול”. בהזמנת חדר שינה קומפלט אנו מקבלים ארון חדר שינה, מיטה זוגית או מיטה יהודית נפרדת, שידה, שידת איפור ועוד. לפניכם פירוט היתרונות ברכישת חדר שינה קומפלט:

 

יוצרים הרמוניה מושלמת בחדר השינה

על חדר השינה להוות מקום חם ומחבק גם מבחינה עיצובית. ההרמוניה הנגזרת מהזמנת רהיטי חדר שינה מותאמים מראש, חוסכת ניסיון להתאמת רהיטים באופן אישי שלא תמיד צולח. קו עיצובי אחיד העובר בכל רהיטי החדר מייצר אוטומטית מראה מרשים לחדר השינה כשכל רהיט נותן טאץ’ אישי למרחב ההרמוני.

 

רכישה מרוכזת – חיסכון משמעותי בזמן ובאנרגיות

אם לא יצאתם לפנסיה לאחרונה, ככל הנראה סדר יומכם עמוס לעייפה. רכישה מרוכזת של כל רהיטי חדר השינה מחברה אחת אמינה חוסכת התרוצצויות במגוון חנויות רהיטים להתאמת צבע המיטה לגוון הקומודה.

ריהוט חדר שינה קומפלט מקצר את זמן בחירת חדר השינה משמעותית, כך תוך פרק זמן קצר ביותר אתם יכולים ליהנות משינה בחדר שינה בעיצוב מלכותי מושלם. חסל סדר כיתותי רגליים בכל חנויות הריהוט בארץ – היום, תוכלו להזמין אונליין בלי לקום מהספה – חדר שינה קומפלט וליהנות מאפס עבודה ו-100 אחוז תוצאות.

 

רוכשים חדר שינה קומפלט בעסקת חבילה

לא תאמינו אבל חדר שינה מושלם הוא גם גורם לחיסכון בעלויות. איך זה קורה? חברות הריהוט מציעות עסקאות חבילה במחירים משתלמים עבור רכישה מרוכזת של כל רהיטי חדר השינה. הרווח: תשלום נמוך יותר על כלל הרהיטים לעומת רכישת רהיטים במספר חברות ריהוט – אז יש לשלם עבור כל רהיט מחיר מלא.

 

סוף מעשה במחשבה תחילה

במידה וחדר השינה שלכם אינו בעל שטח כשל אולם אירועים, הרי שתצטרכו לחשב היטב את מידות הרהיטים אותם תקנו כך שתוכלו להתנייד בחלל בחופשיות וכן שכל הרהיטים ייכנסו בשטח שמוקצב להם.

רכישה של חדר שינה קומפלט מתבצעת לאחר תכנון מדויק על פי מידות החדר בעזרת אנשי מקצוע המבינים היטב בעיצוב פנים ובתכנון אדריכלי מקדים. ברכישת רהיטים בודדים עלול להיווצר מצב בו לא נשאר מקום לכל הריהוט הנצרך או שנדרש לוותר על רהיט נחשק רק בשל מגבלות שטח.

 

איך לבחור רהיטי חדר שינה קומפלט?

הכנו עבורכם רשימת המלצות לפי סדר רהיטי חדר השינה:

 

בחירת מיטת חדר השינה

בראש ובראשונה יש לבחור במזרן אורטופדי איכותי לשימוש ארוך טווח המותאם ארגונומית למבנה גוף האדם. שכיבה על מזרן נוח בשעות הלילה היא מתכון בטוח לשינה איכותית יותר וליום ערני וחיוני יותר של בני הזוג. לגבי בסיס מיטת חדר השינה – חשוב לבחור במיטה מעץ מלא או מעץ סנדויץ’ איכותי מצופה למניעת שריטות ובלאי.

ראש מיטה מעוצב עשוי לשדרג מאוד את מראה חדר השינה. חנויות עיצוב הרהיטים השונות מציעות אופציה לעיצוב חדר שינה באמצעות חיפוי קיר אחורי המיטה עם דק עץ ולוותר על ראש מיטה. מנגד, ניתן למצוא גם מגוון סוגים לראשי מיטה: ראש מיטה מרופד בעור, בבד או בקטיפה וכן, ראש מיטה מעץ שניתן לחבר לו מדפים מתכווננים. בחרו באופציה המועדפת עליכם ואל תשכחו להתאימה לשאר רהיטי הקומפלט.

בנוסף, בררו על מיטת חדר שינה בשילוב ארגז מצעים בילד אין. ארגז מצעים המובנה במיטה מאפשר ניצול מקסימלי של השטח שתחת למיטות וכן מהווה מקום אחסון נגיש ונוח למצעי ובגדי העונה הקודמת.

 

בחירת ארון בגדים לחדר שינה

כחלק מעסקת חבילה של חדר שינה קומפלט יש לבחור בארון לאחסון בגדים ושאר חפצי בני הזוג. המטרה: מציאת פתרונות אחסון לכל הפריטים הנדרשים. הביצוע: רכשו ארון חדר שינה גדול ומרווח אותו ניתן לארגן בצורה מודולרית ולהגדיר צרכים מחדש באמצעות סידור וארגון חלל פנים הארון על ידי התקנת מדפים באופן הרצוי. ארון חדר השינה הינו רהיט מרכזי ולכן חשוב לבחור את הנראות החיצונית שלו בתשומת לב. ברכישת ארון חדר שינה קומפלט נחסכים מכם הטרחה והיזע שבהתאמת הרהיטים אלו לאלו.

תוכלו להחליט בעצמכם על סוג ארון חדר השינה: קחו בחשבון כי ניתן לרכוש ארון פתיחה מסורתי או ארון עם דלתותת הזזה. לכל סוג ארון יתרונות וחסרונות שונים. נצייו כי ארון הזזה חוסך בשטח כיוון שדלתותיו אינן נפתחות כלפי חוץ, כך שלחדר שינה קטן זו אופציה מעולה. מומלץ לרכוש גם סלסלות וקופסאות בגדול מתאים על מנת ליצור ארגון פנימי נכון של החללים השונים בארון.

 

בחירת שידות צד לחדר שינה

שידות צד לחדר שינה הן רהיטי בייסיק המנגישים חפצים הכרחיים ופינוקים קטנים לדיירי חדר השינה. ניתן לאחסן בהם ספר טוב, חפיסת שוקולד, משקפי קריאה וגרבי לילה – כל האביזרים שאם לא יהיו בהישג יד, חווית השינה המושלמת תיפגם.

בחרו בשידות צד בעלות מקום אחסון ומגירות נשלפות המנצלות את כל עומק השידה. במידה ומנורות הלילה שלכם אינן מובנות בקיר יש להותיר די מקום להצבת מנורות לילה על המשטח העליון של שידות הצד.

 

בחירת שידת איפור לחדר שינה

קוסמטיקה ואיפור הם חלק מהצרכים הבסיסיים של כל אישה. קומודה מעוצבת ונוחה לשימוש היא רהיט בסיס בכל חדר שינה. הקפידו על רכישת קומודה המכילה די מקום לכל אביזרי האיפור והאביזרים הקוסמטיים בדרך לטיפוח אישי מושלם. הבחירה המועדפת היא שידת איפור בתוספת מראה גדולה למקסום אפקט הטיפוח. המלצה שלנו: בררו על התקנת תאורת לד סביב הראי המאפשרת חווית איפור מקצועית ומדויקת יותר.

 

כוננית מגירות

אם לא מצאתם די מקום בחדר השינה לכל הפריטים הנצרכים, תוכלו ליהנות מכוננית מגירות בעלת נפח קיבולת רחב לאחסון תכולה רבה. לפני השימוש מומלץ להגדיר את השימוש הייעודי לכל מגירה ובכך לחסוך בלגן מיותר של ערבוביית חפצים מקטגוריות שונות בתוך המגירות.

 

מעצבים חדר שינה קומפלט עם המומחים

זה טבעי שתרצו להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום לפני שאתם מבצעים רכישה משמעותית כמו קניית חדר שינה קומפלט. מומלצת רכישה בחנות או באתר אונליין אמין המציעים אפשרות ייעוץ של מומחים מתחום העיצוב. מעצבי פנים יתנו את הדעת על ריהוט פונקציונלי מותאם היטב לשטח החדר, עיצוב הרמוני לפי טעם הלקוח וכן שימת לב לאוורור נכון של חדר השינה וכן התאמתו לקו העיצוב הכללי של שאר חלקי הדירה.

 

חדר שינה קומפלט – כמה מילים לסיכום

חדר שינה קומפלט הוא אופציה נכונה ברמה העיצובית וברמה הפרקטית. בבחירת חדר שינה קומפלט אתם חוסכים העלויות, בזמן ובכוח ומביאים שלמות פנימה אל חדר השינה. בחרו את רהיטי חדר הישנה בתשומת לב תוך מתן מקום של כבוד לכל אחד מרצונותיו של בן/בת הזוג וייצרו לעצמכם פינה אוטופית בחזות על פי טעמכם האישי שתהווה אי של שקט נפשי, רוגע ושמחה בחייכם.