חדר ארונות קטן

חדר ארונות הוא חלום של אנשים רבים, ומי שיכול לכלול חדר ארונות קטן כחלק מהבית או הדירה שלו – זכה לגמרי. במאמר זה נספר לכם איך מתכננים חדר ארונות קטן, מה כוללים בו, מה חשוב לזכור לגבי תהליך העיצוב שלו, היכן עושים זאת ועוד. כל הפרטים ממש כאן.

 

מי צריך חדר ארונות קטן

בינינו, מי לא צריך חדר ארונות קטן? חשבו כמה יוקרתי ונוח יהיה לאגד את כל הבגדים, הנעליים, התיקים והאקססוריז שלכם בחדר קטן אחד, בו הכל מוצג לראווה באופן אסתטי ומזמין, עם תאורה מיוחדת – ממש כמו בסרטים. בנוסף לכך, חדר ארונות קטן יכול לשרת גם את הילדים שלכם, במידה ותרצו לאחסן את הבגדים שלהם או את ארון החורף שלהם במקום אחד מסודר שקל להגיע אליו כל עונה.

 

איך מתכננים חדר ארונות קטן

תכנון של כל חדר הוא עניין מורכב, ובכדי לתכנן חדר ארונות קטן יש צורך באקסטרה מחשבה והבנה של הצרכים שלנו. הנה השלבים שחשוב לעבור בדרך אל תוצאה מעולה שתשמש אותנו זמן רב:

מבינים מהו גודל החלל הנתון

במידה ויש לכם חלל קטן צמוד לחדר השינה שתמיד רציתם להפוך לחדר ארונות, מה שאתם צריכים לעשות בתור הצעד הראשון הוא לבצע מדידה מקיפה של החדר לפעמים חדרים נראים לנו גדולים ממה שהם באמת, ולפעמים הם מפתיעים אותנו בכמה הם רחבים או עמוקים. בכל מקרה, מדידה מדויקת ויסודית תגלה לכם את האמת. בעזרת המדידה תבינו בדיוק לכמה ארונות יש לכם מקום, איך ניתן למקסם את הספייס הנתון לכם ומה הכי כדאי לעשות עם החלל.

מחפשים השראה בכל מקום

חדר ארונות קטן ניתן למצוא בכל תכנית טלוויזיה או סרט שמתעסק באופנה, וכמובן ברשתות החברתיות השונות אצל כל הסלבס והמשפיענים הכי גדולים. חפשו תמונות לדוגמא, לייאאוט שאהבתם, צבעים וגימורים שנראים לכם יפים ומזמינים ושמרו אותם במקום נגיש כדי שתוכלו להשתמש בהם בתור רפרנס עבור הפרויקט שלכם. כך תיצרו עבורם חדר ארונות קטן ומקסים שתמיד יהיה כיף להיכנס אליו.

מתבוננים במגוון דגמים

חדר ארונות קטן מורכב כמובן ממספר ארונות – לכן תצטרכו לבחור מספר דגמים שונים ולהשוות בנים כדי להבין איזה דגם תרצו להכניס אל החדר, או אילו מספר דגמים הייתם רוצים לשלב יחדיו כדי ליצור לייאאוט מעניין יפה וכמובן פונקציונלי.

משתמשים בממשק מתקדם

בעזרת הממשק המתקדם של אוליווד חנות רהיטים, תוכלו לבנות בתלת מימד את חדר הארונות שתמיד חלמתם עליו, ולהסתכל עליו תופס צורה אמיתית. בעזרת ההדמייה תבינו בדיוק מה אתם מעוניינים לשנות או לשפר בו, כדי להגיע לתוצאה סופית מושלמת שתתאים לכם בול.

מתאימים צבעים וגימורים

בכדי שחדר הארונות שלכם ירגיש יוקרתי והרמוני, יתן תחושה נעימה ומזמינה ויהווה חלל שכיף להיות בו, צריך להשקיע מחשבה ותכנון בצבעים והגימורים שתבחרו עבורו. גשו שוב אל תמונות ההשראה שלכם ותשימו לב לאיזה צבעים אתם נמשכים יותר, אילו גימורים, האם אתם אוהבים עץ בגוון עמוק עם ידיות כסופות או דווקא עץ בהיר? כשתבינו אילו צבעים טקסטורות וגימורים אתם הכי אוהבים תוכלו לשלב אותם בחדר, וליצור חלל שיהיה נעים והרמוני.

 

מה צריך להיות חלק מחדר ארונות קטן

חדר ארונות קטן צריך להיות פונקציונלי, ובו בזמן נעים, מזמין, יפה ומשרה שלווה. כדי ליצור חדר ארונות קטן כזה, צריך לכלול בו:

מדפים רבים

חדר ארונות קטן צריך להיות מרושת לחלוטין במדפים. מדפים הם הדרך הטובה ביותר לארגן בגדים, בצורה שגם מציגה את כל המלתחה בפנינו וגם מאפשרת לשמור על סדר וארגון מופתי. מדפים רבים יאפשרו לכם ליצור חלוקה שונה לכל אחד מהאזורים בחדר ולהקל על ההתארגנות שלכם כל בוקר.

גדלים שונים של יחידות איחסון

בנוסף למדפים, חשוב שתכללו בחדר הארונות שלכם יחידות איחסון בגדלי שונים. למשל, במידה ויש לכם הרבה חולצות מכופתרות, ג׳קטים או שמלות – כדאי שיהיו לכם קוביות ויחידות תלייה עם מתלה מסודר.

מגירות

נכון, ישנם פריטים רבים שנרצה להראות בגאווה, אך ישנם פריטים שנעדיף לשמור במגירות סגורות ומוגנות בפני אבק, לכלוך, ועיניים של מי שנכנס לחדר. וודאו שאתם כוללים מספיק מגירות, בגודל מתאים, עם עומק שמספיק לאחסן את כל הפריטים שאתם צריכים להצניע או לארגן במקום סגור.

דלתות זכוכית

מומלץ לבחור בדלתות שקופות שיציגו לראווה את הפריטים היפים והמיוחדים שיש לכם במלתחה, וגם יאפשרו לכם לראות את כל מה שיש לכם מבלי להתאמץ. ניתן גם לבחור בארונות ללא דלת, אך עדיף בכל זאת שחלק מהבגדים והפריטים יהיו מאחורי דלת, כדי שיצברו פחות אבק.

 

אוליווד רהיטים – בדרך אל חדר ארונות קטן ומוצלח

חברת אוליווד רהיטים היא מהחברות המובילות בארץ לרהיטי בית וחוץ, ולא בכדי. מדובר במוסד לכל דבר עם שנים של ניסיון, אלפי לקוחות מרוצים, פרויקטים מדהימים ביופים ומוצרים ורהיטים כל אחד היה שמח לשלב בבית שלו. חברת אוליווד מציעה ללקוחותיה עיצוב תכנון ובנייה של חדר ארונות קטן קומפלט, הכולל את כל מה שצריך עבור חדר ארונות פונקציונלי שלא נפל בסטייל וביופי שלו. עיינו בקטלוג הדיגיטלי של אוליווד ובחרו את הדגמים שיתאימו לכם, ותקבלו אותם עד 21 יום מרגע ההזמנה, אליכם עד לבית.

 

לסיכום

חדר ארונות קטן הוא פרויקט שחשבו לתכנן מראש באופן מדויק – מידות החדר, מספר הארונות, הפיצ׳רים של כל ארון, החלוקה הפנימית, המדפים, הצבעים והגימורים, ועוד ועוד. בעזרת אוליווד חנות רהיטים תוכלו לבחור חדר ארונות קטן ומושלם, שיגשים את כל החלומות שלכם ויהפוך את השגרה לפשוטה ונעימה יותר עבורכם. בחרו בשירות ובאיכות של אוליווד, עם משלוח מהיר עד הבית ואחריות כוללת על כל המוצרים.