חדר שינה יהודי קומפלט מעץ סנדוויץ

החד פעמיות של הרכישה המאפיינת קניית חדר שינה – הופכת את המשימה לרבת משמעות ואם אנחנו משקיעים די זמן כדי לאתר שמלת אירוע מרשימה דיה עבור טקס הנמשך לכל היותר 6 שעות, אך טבעי שבחירת חדר שינה יהודי קומפלט תגבה מאיתנו זמן ומשאבים ותעניק לנו חומר למחשבה לקראת החלטה. חומר למחשבה אמרנו? נכון, וגם מחשבה על החומר. כאן במאמר נדון בדגשים החשובים בבחירת חומר הגלם של חדר השינה שלנו ומדוע בשורת הסיכום, חדר שינה יהודי קומפלט מעץ סנדוויץ הוא הבחירה הפופולרית של הצרכן הנבון.

 

העיקרון הבסיסי של כל השקעה נכונה

שוק הריהוט מעמיד רבים מהצרכנים בפני קונפליקט: בחירה בריהוט פשוט וזול יותר מחומרים פשוטים כמו סיבית, לעומת השקעת סכום בלתי מבוטל באופציות איכותיות כגון: עץ מלא ועץ סנדוויץ’.

למעשה, כמו בהרבה בחירות בחיים, בסוגיה זו אין הכרעה ברורה ולא קיים “נכון או לא נכון”. כאן יש להתייחס כל מקרה לגופו ולהבין את צרכי המשתמש לפני קבלת החלטה. הבה נחלק את עולם הצרכנים לשניים: צרכני הטווח הקצר וצרכני הטווח הארוך:

 

צרכני הטווח הקצר

אלו הם הצרכנים הבוחרים רהיט במטרה שישמש אותם לתקופה מוגבלת של שנה עד מספר שנים. במקרה זה, שיקול האיכות נדחק לירכתיים ובמקומו עוברים לפרונט שיקולים של נוחות ויופי. צרכנים אלו לרוב ימכרו או ימסרו את הריהוט לאחר זמן שימוש קצר ויקנו אחר תחתיו. תרבות צריכה זו כמובן אינה דורשת מהמוצר להיות עמיד מאוד, כך שגם רהיט עשוי מסיבית יספק את צרכיהם היטב. לצרכנים אלו היינו ממליצים להימנע מרכישת ריהוט יקר ולהתמקד בפתרונות ריהוט זולים ופרקטיים.

 

צרכני הטווח הארוך

צרכני הטווח הארוך המאפיינים רבים מאיתנו הם בעלי תרבות צריכה הרואה בריהוט מוצר שילווה אותם לאורך שנים ארוכות. מסיבה זו הם ירצו להשקיע בריהוט יקר ואיכותי שישרת אותם מכאן והלאה בנאמנות ללא שיתבלה, יישבר או יקרוס תחתיו מעומס התפקיד. רוכשי חדרי שינה קומפלט לרוב נמנים על בני תרבות הצריכה ארוכת הטווח ולכן נמליץ להם בפה מלא להשקיע ברכישה של חדר שינה קומפלט מסנדוויץ’ ועל אף שהוא נמכר בתגית מחיר יקרה יותר, הבחירה בו היא בסופו של דבר השקעה רווחית לטווח הרחוק.

 

האם ניתן להשיג חדר שינה יהודי קומפלט מעץ סנדוויץ’?

בני המגזר החרדי והדתי השומרים על ההלכה היהודית ורוכשים מיטה יהודית נדרשו בעבר להסתפק בהיצע דל של מיטות נפרדות שאינן עולות בקנה אחד עם האופנה המתקדמת בעיצוב חדרי שינה. אולם כיום, עם הדרישה ההולכת וגוברת למיטות יהודיות גם בקרב אלו שאינם שומרים תורה ומצוות וכן עם התפתחות עולם הטכנולוגיה והעיצוב, נראה שהשמים הם הגבול בתחום חדרי השינה היהודיים.

כך לדוגמה ניתן לבצע רכישה של חדרי שינה קומפלט הכוללים מיטה יהודית מהודרת מסנדוויץ’, גב מיטה סנדוויץ’, ארון הזזה/פתיחה, קומודה ושידת מגירות תואמים ובדגש על עיצוב מוקפד בקו אחיד ואיכות גבוהה במיוחד. מחפשים את הטופ לחדר השינה שלכם? בואו ללמוד עוד על חדרי שינה יהודיים קומפלט מעץ סנדוויץ’.

 

עיצוב מתקדם לחווית שינה בסטייל חדש

חברת אוליווד כחברת ריהוט מובילה רואה ערך בפיתוח פתרונות מושלמים לציבור שומרי המצוות המעוניינים במיטות נפרדות מבלי לוותר על יוקרה, עיצוב ואיכות. החברה מציעה מחלקה ייעודית של חדרי שינה קומפלט מעץ סנדוויץ המכילים מגוון דגמים ייחודיים ברמת גימור מהגבוהות בעולם. חדרי השינה היהודיים של אוליווד כוללים מיטות בתוספת ארגז מצעים שניתן לחברם במרחק 0, שידות צד בעיצוב תואם, ארונית, שידת איפור וארון שמתכתב עם סביבת העיצוב האלגנטית.

חדרי שינה קומפלט של אוליווד בגרסה היהודית נמכרים בתוספת ארון או ללא ארון לפי דרישת הלקוח וניתנים להתאמה מדויקת למידות חדר השינה הרצויות.

סגנונות העיצוב במחלקת חדרי השינה נחלקים למיטות יהודיות עם בסיס וגב מיטה מעץ סנדוויץ’, מיטות יהודיות מרופדות ומיטות משולבות שנהנות מכל העולמות ומשלבות עץ סנדוויץ וריפוד אקסקלוסיבי בעיצוב מפואר במיוחד.

מעצבי העל של חברת אוליווד מייצרים פתרונות עיצוב חדשניים בהשראת אופנות עיצוב ריהוט מרחבי העולם כשהם משלבים טאץ’ כפרי מעודן עם קווים מסגנון העיצוב הקלאסי ומאחדים באמנות קלאסיקה עם עיצוב מודרני חד ותכליתי.

 

עיצוב חדר שינה יהודי קומפלט – דואט של יוקרה וחמימות

בעיצוב חדר השינה שלכם, כך ממליצים מומחי הום סטיילינג מובילים, מומלץ לשלב בין אלמנטים של יוקרה כגון: ריפוד קטיפתי אלגנטי, חיפויים מבריקים ונגיעות בגוון מטאלי – יחד עם חומרים המשדרים חמימות ובראשם: העץ כמובן. שילוב זה, שבעבר נחשב לחטא עיצובי מדרגה ראשונה וסטייה מעקרונות העיצוב הקלאסי, מהווה היום טרנד לוהט שנראה שהגיע כדי להישאר.

 

בוחרים בעיצוב על זמני לחדר השינה

כפי שכבר ציינו, קניית חדר שינה היא השקעה ארוכת טווח ולכן גם מבחינה עיצובית חשוב להשקיע בה מחשבה. אנו ממליצים להימנע מבחירה בדגמים טרנדיים במיוחד שעשויים לחלוף במהירותו להעלם כמו שבאו, כשהם מותירים אתכם עם מיטה בריפוד ירוק מקושקש שלא מתכתבת עם אף אופנה קלאסית.

שימו לב שבחירה בחדרי שינה יהודי מעץ סנדוויץ’ בצבעים סולידיים, בדגש על בחירה בקומפלט, כלומר אחידות בקו העיצוב העוברת בכל רהיטי חדר השינה – היא בחירה הכרוכה במינימום סיכון ורוב הסיכויים שגם עוד 20 שנה היא תתקבל כבחירה ויזואלית נכונה.

 

הדגמים המובילים של אוליווד לחדר שינה יהודי קומפלט מעץ סנדוויץ’

שם הדגם מה כולל תיאור דגם חדר שינה יהודי קומפלט
דגם מרדכי מיטה יהודית עם ארגז מצעים, שידות לילה ושידת טואלט *חדר שינה יהודי בעיצוב כפרי הכולל בסיסי מיטות מעץ סנדוויץ’, גב מיטה מסנדוויץ’ בשילוב ריפוד שחור, שידות לילה מסנדוויץ’ ושידת טואלט מהודרת עשויה אף היא מעץ סנדוויץ’.
דגם MICHAEL מיטה יהודית כולל ארגז מצעים *בסיסי המיטה עשויים עץ’ סנדוויץ מצופה פורמייקה בצבע לבן, גב מיטה מרופד בסגנון קווים אלגנטי וארגז מצעים.
דגם אפרסק מיטה יהודית עם גב מיטה, כוננית 5 מגירות, שידת לילה 2 מגירות, מיני כוננית עם מגירת אחסון ומראה. *חדר שינה קומפלט בעיצוב יוקרתי במיוחד הכולל מיטה יהודית מפנקת עם גב מחוטב בקו מסולסל השואב השראה עיצוב בסגנון פרובנס. חדר שינה מלכותי זה כולל שידת לילה תואמת בגוון לבן, מיני כוננית תואמת בשילוב מראה וכוננית אחסון עם 5 מגירות בגימור אקסקלוסיבי. חדר שינה יהודי קומפלט אלגנטי במיוחד לזוגות שחולמים על שינה בחדר חלומות אפוף יוקרה.
דגם רחל הפרדה מיטה יהודית, כוננית בעלת 6 מגירות, מראה, שידות לילה עם 2 מגירות ואפשרות ארון הזזה הכולל 9 חללי אחסון נפרדים. *חדר שינה בסטייל חדשני, מעוצב בקו מודרני בשילוב נגיעות כפריות. בסיסי מיטה מעץ סנדוויץ’ וגב מיטה מרופד בגוון כהה להעצמת הקונטרסט. מתאים לחובבים קו נקי ומעודן.

*כל הדגמים ניתנים להתאמה אישית באתר אוליווד בהתאם לפלטת צבעים רחבה ואפשרויות עיצוב ומידות מגוונות.

 

חדר שינה יהודי קומפלט? בוחרים באוליווד

באתר המקוון של אוליווד תוכלו לבחור בטוב ביותר עבור חדר השינה שלכם בהתאם לאיכות בלתי מתפרשת ועיצוב בגימור מושלם. היכנסו עכשיו לאתר של אוליווד לבחירת חדר שינה יהודי קומפלט במחיר משתלם.