חדר שינה קומפלט עם ארגז מצעים

חדר השינה הוא המקום הבטוח שלנו – מקום המפלט, אילו אנו הולכים כדי לקבל קצת פרטיות, בו אנו מסיימים כל יום, בין אם הוא היה ארוך ומייגע או משמח ומלא בהצלחות. עבור נערים ונערות, חדר השינה הוא המקום המוגן, בו הם מרגישים הכי בנוח – עבור ילדים צעירים זהו המקום בו הם גדלים וצוברים זכרונות מתוקים. ועבורנו המבוגרים, זהו המקום בו המנוחה היא מעל הכל. תכנון של חדר שינה קומפלט עם ארגז מצעים הוא תהליך חשוב, ובמאמר זה נספר לכם כל מה שצריך לדעת עליו – מה הם שלבי התכנון? מנה חשוב לזכור? ממה שווה להימנע? איך לגרום לחלל להרגיש כאילו הוא נברא עבורנו בדיוק? כל התשובות לכך נמצאות ממש כאן.

 

איך מתכננים חדר שינה קומפלט עם ארגז מצעים?

תכנון, בנייה ועיצוב של חדר שינה קומפלט עם ארגז מצעים יכול להיות משימה לא פשוטה כלל – אם לא יודעים איך לגשת אליה נכון. בכדי לוודא שהתהליך שלכם עובר כמה שיותר חלק, עם כמה שפחות בעיות, תוצאות נהדרות ומקסימום שביעות רצון, ללא הפתעות כספיות משמעותיות בהמשך הדרך – כדאי להתכונן אליו בהתאם ולהבין מה התהליך הזה בעצם כולל. הנה השלבים החשובים ביותר בתכנון חדר שינה קומפלט עם ארגז מצעים:

בונים לוח השראה

כל תכנון של כל חלל  צריך להתחיל עם השראה. הניצוץ הזה שיוביל אתכם לאורך כל שלב התכנון והעיצוב, שיעזור לכם ליצור את חדר החלומות שלכם, ויעניק לו אווירה קסומה נעימה ואינטימית. חדר שינה הוא המקום בו אנו מסיימים כל יום, ומתעוררים בו לכל יום חדש שמפציע – ולכן חשוב לתכנן אותו כך שיראה וירגיש כמו המקום המושלם עבורנו. לכל אחד מאיתנו טעם אישי, העדפות ותחושות שונות לגמרי כשמדובר בעיצוב פנים, ולכן כדי ליצור לוח השראה שיהיה מורכב ממספר תמונות של חדרי שינה שנראים לנו בול לטעם שלנו. מתוך לוח ההשראה הזה נוכל להבין אילו פריטים אנו מחפשים עבור החדר, באילו צבעים, אילו טקסטורות, וכולי.

מודדים באופן מדויק

אנחנו לא מגזימים – שלב המדידה הוא בין השלבים החשובים ביותר שתעברו בתהליך של תכנון חדר שינה קומפלט עם ארגז מצעים. זהו שלב שצריך להיעשות בתשומת לב רבה, בדיוק רב ועם הרבה סבלנות. למה בעצם? כי אם נזמי רהיטים ונרכוש פריטים לחלל מסוים מבלי למדוד אותו מספר פעמים – אנחנו עלולים להיתקע עם רהיטים שאינם מתאימים לחלל, שגורמים לכל התנועתיות בתוכו להרגיש לא נעימה, ובכלל לחוות הרבה עוגמת נפש, תסכול, שלא נדבר על בזבוז של כסף רב. לכן, מדדו לא פעם ולא פעמיים א כל החלל שלכם, שמרו את המידות בקובץ נגיש, ותוודאו שכל אחד מהפריטים שאתם עומדים לרכוש מתאים באופן מדויק לחלל הנתון שלכם.

מתייעצים עם איש מקצוע

לא משנה כמה מגזיני עיצוב פנים נקרא או בכמה סרטונים ביוטיוב נצפה, הדעה המנוסה של איש מקצוע בתחום רהיטי חדר שינה חשובה מאוד וכדאי שנקבל אותה לפני שאנחנו מחליטים על כל העיצוב והפריטים הקטנים שיכנסו אל החדר. התייעצו עם איש מקצוע שמבין ברהיטים, כמו הצוות המקצועי של חברת אוליווד רהיטים – ויעזרו לכם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר.

מתאימים את החדר למי שגר בו

כשאנחנו מעצבים חדר שינה קומפלט עם ארגז מצעים, אנחנו צריכים תמיד לזכור שהוא צריך לשרת את מי שיגור וישן בו. מה הכוונה? עיצוב של חדר שינה יכול לכלול כל כך הרבה אלמנטים – אבל לא כולם יתאימו לכל אחד. לכן, בין אם אתם מעצבים לעצמכם חדר שינה קומפלט עם ארגז מצעים או לילד או ילדה שלכם, צריך לוודא שכל מה שמתוכנן עבור החדר יתאים לשגרה ולאישיות של מי שילון בו.

 

מה חשוב שיהיה בתוך חדר שינה קומפלט עם ארגז מצעים?

נכון, כל אחד מאיתנו מחזיק בדעות שונות ומרגיש תחושות שונות לגבי איך נראה חדר השינה המושלם. עבור מישהו אחד, הוא צריך להיות מלא בפריטים סנטימנטליים ויפים, בעוד למישהי אחרת הכי טוב להירגע בתוך חלל מינימליסטי ונקי מבלאגן. הרהיטים שתבחרו עבור חדר שינה קומפלט עם ארגז מצעים יעזרו לכם לבנות בדיוק את החלל שיגרום לכם להרגיש הכי טוב. הנה מספר פריטים שצריך בכל חדר:

מיטה יציבה ואיכותית

המיטה היא הרהיט הכי חשוב בחדר השינה. עליה מתבצעת הפעולה הכי חשובה – השינה, הרגיעה, הגדילה והצמיחה. במיטת השינה שלנו חשוב להשקיע את מירב התכנון והמחשבה, מפני שנשתמש בה יותר מכל רהיט אחר בבית. עבור ילדים המיטה היא חלק מהותי בהתפתחות, לכן שווה לבצע מחקר ולבין איזו מיטה תתאים לילד שלכם לפי הצרכים שלו. המיטה צריכה להיות יציבה, רחבה ככל האפשר, איכותית, נעימה ומשרה אווירה רגועה. תוכלו למצוא מיטות מעץ, מברזל או מתכת, בגימורים שונים ובמגוון של צבעים. בחירה נכונה של מיטה יכולה להתוות לכל החדר את התחושה שאתם מחפשים. בחרו מיטה עם ארגז מצעים, וכך תחסכו מקום רב תוך החדר, תקבלו אחסון נגיש ונוח שישמור על כל המצעים נקיים ומוגנים מאבק, וכל אחד יוכל להגיע אליהם בקלות.

מזרן נוח ואורטופדי

המזרן שתבחרו עבור המיטה שלכם הוא קריטי לבריאות שלכם – ואנחנו לא מפריזים. מזרן איכותי ואורטופדי יעשה פלאים לגב שלכם ולשינה שלכם, בעוד מזרן פחות איכותי וישן מדי עלול ליצור בעיות רבות גם בלילה וגם במהלך היום. הבינו מהי רמת הקשיחות שאתם הכי אוהבים והשקיעו במזרו מעולה – הוא ישאר איתכם שנים רבות.

ראש מיטה מעוצב ומרשים

ראש המיטה הוא פריט שמוסיף יוקרתיות ויופי לכל חדר שינה קומפלט עם ארגז מצעים. תוכלו לבחור ראש מיטה גבוה או נמוך, עגלגל או מרובע, עם עיטורים או חלק. תוכלו לבחור בין טקסטורות שונות, צבעים שונים וכולי – העיקר שראש המיטה יתאים אל בסיס המיטה שבחרתם, ואל שאר הרהיטים בחדר. חשוב להתאים אותו במדויק כדי ליצור מראה הרמוני.

ארון בגדים גדול ונוח

ארון בגדים הוא רהיט מרכזי וחשוב בשגרת היום-יום שלנו, והכי נוח שהוא יהיה חלק מחדר השינה. כשאתם בוחרים ארון עבור חדר שינה קומפלט עם ארגז מצעים, זכרו לבחור אחד עם מנגנון פתיחה נוח – בין אם ארון הזזה או דלתות שנפתחות רגיל. בחרו גם בחלוקה פנימית נוחה, שתכלול מדפים וקוביות שיעזרו לכם לסדר את כל הבגדים שלכם בלי בעיה.

שולחן כתיבה או התארגנות

במידה ומדובר בחדר שינה של ילד או נער, חשוב לכלול בתוכו גם שולחן כתיבה עליו יוכלו לבצע את כל מטלות בית הספר, השיעורים והלימודים. במידה ואתם מתכננים חדר שינה קומפלט עבורכם המבוגרים – כללו בתוכו שולחן התארגנות נוח, עליו יהיה ניתן להתארגן ולהתאפר לקראת היום.

 

חדר שינה קומפלט עם ארגז מצעים – באוליווד רהיטים

מדוע כדאי לבחור באוליווד רהיטים עבור רהיטי הבית שלכם?ֿ

מתוך חנויות רבות בארץ המוכרות רהיטים לבית ולגינה – אוליווד רהיטים היא הבחירה המועדפ על עשרו אלפי לקוחות בישראל. הנה מספר סיבות למה:

ניסיון של שנים

בכל אספקט בחיינו נעדיף לבחור באנשי מקצוע מנוסים מאשר בכאלו חובבנים. אוליווד רהיטים הם חברה עתירת ניסיון בכל תחום הרהיטים בארץ, המובילה את השוק כבר שנים רבות. כשבחורים בחברה ותיקה שכזו, מקבלים מוצר מעולה עם הידיעה שהם יודעים בדיוק מה הם עושים ויכולים להעניק לכם את הכי טוב שיש.

רהיטים איכותיים

מי שבוחר באוליווד רהיטים, מקבל רהיטי איכות, עמידים, עם ציפויים נוגדי מים ואבק, מגוון של צבעים וגימורים, שיחזיקו מעמד שנים רבות. הרהיטים של אוליוד הם הרהיטים שיוכלו לעבור אצלכם מהורים לילדים, ולהיות חלק מהמשפחה שנים רבות.

שירות לקוחות מצוין

כשרוכשים מוצר חשוב ומשמעותי לבית כמו חדר שינה קומפלט עם ארגז מצעים, חשוב לעשות זאת אצל חברה עם שירות לקוחות מעולה. כך שלא משנה מה קורה ואיזו בעיה צצה, לפני או אחרי הרכישה – אתם יודעים שאתם בידיים טובות. שירות הלקוחות של אוליווד משאיר אחריו לקוחות מרוצים.

שירות משלוחים מהיר

למה להמתין חודשים רבים בכדי להתחיל להשתמש וליהנות מהרהיט החדש שלכם? כל הרהיטים של אוליווד מגיעים עד אליכם הביתה, עם שירות משלוחים מהיר ומהימן.

 

לסיכום

חדר שינה קומפלט ען ארגז מצעים הוא בחירה מצוינת עבור כל אחד, מבוגר או צעיר – וכדי לתכנן אותו כמו שצריך חשוב למדוד את החלל במדויק, לבנות לוח השראה, להבין מהי שגרת היום-יום של מי שילון בו ולהתאים את הרהיטים אחד לשני כדי שיצרו אווירה הרמונית ונעימה. אצל אוליווד חנות רהיטים תוכלו למצוא חדרי שינה קומפלט שיגשימו לכם את כל החלומות.