כך תבחרו את הספריה המושלמת לחדר הילדים

שעות רבות ביממה עוברות על ילדינו לצד ספרית חדר הילדים. ספריה לחדר הילדים היא רהיט חשוב המשמש אותם ללמידה, ליצירה ולאירוח. ספרית חדר הילדים ניתנת לבחירה במגוון אופציות. מתלבטים: ספריה מגבס או ספריה עומדת מעץ? מהו הצבע הרצוי? איך להתאים ספריה לחדר ילדים בהתאם לעיצוב הכללי? אנחנו כאן כדי להעניק לכם את כל הטיפים השווים לבחירת ספריה מושלמת לחדר הילדים.

 

ספריה לחדר ילדים – רהיט שימושי

זוכרים את הימים האלו בהם רבצנו שעות על יד הספריה בחדר הילדים ושיננו תאריכים למבחן בהיסטוריה? או את הזמנים ההם שהכנו יחד מקום אחסון לגולות מקופסת נעלים? אח, היו ימים… התבגרנו, עכשיו הילדים שלנו מנצלים היטב את שנות הילדות וכן, הם זקוקים לספריה. ספרית חדר ילדים שתשמש אותם עבור הכנת כל הנדרש כחלק ממטלות בית הספר או כבסיס לרעיונות הבלתי נדלים הצצים במוחותיהם הפורים.

 

מבנה חדר הילדים

חדרי הילדים היום כוללים מלבד מיטת חדר ילדים וארון גם שידה וספריה דקורטיביות. הספריה בחדר ילדים הפכה לחלק אינטגרלי והיא משמשת לאחסון ספרים וחפצים אישיים, להצגת חפצי נוי ועיצוב החדר. קראו על הדרך לבחירת ספריה לחדר הילדים.

 

איך בוחרים ספריה לחדר הילדים?

ישנם מסספר פרמטרים שעשויים לסייע לכם בבחירת רהיט עץ איכותי לחדר הילדים, הכירו את הפרמטרים העיקריים בבחירת ספריה:

 

לפני שאתם יוצאים לרכוש ספריה לחדר הילדים – הגדירו תקציב

מחירון ספריות חדר הילדים נע על טווח רחב של מחירים כאשר השמים הם הגבול. ניתן לרכוש ספריות במחירים שבין 600-6,000 ש”ח. חשוב להגדיר מחיר סף אותו לא תרצו לעבור במטרה לרכוש רהיט המתאים לכם כעת. חשוב להכיר את מחירי השוק לפני הגדרה תקציבית כדי להציב מגבלה בטווח הנורמה. חפשו ספק רהיטים זול או חנות המציעה מחירי מבצע כדי להשיג את הרהיט האיכותי ביותר במחיר המשתלם ביותר.

 

חושבים כמה צעדים קדימה

ספרית חדר הילדים שנקנית עכשיו, עשויה לשמש את הילד ב-5 השנים הקרובות לפחות. זכרו שבזמן הזה הוא עתיד להתבגר. ברכישת ספרייה לחדר הילדים חשוב לתכנן גם את קצב ההתפתחות של הילד מתוך הבנה שסגנון עיצוב והתאמה לצרכים פרקטיים המתאימים היום, מחר – עתידים להיות בלתי רלוונטיים.

העדיפו לרכוש ספריה לחדר ילדים בגוון סולידי והשאירו את כל אלמנטי העיצוב הילדותיים בתחום האביזרים הניתנים להחלפה בקלות. (לדוגמה: ידיות לארון בצורת ברווזים – בשלב מאוחר יותר ניתן להחליף בקלות ובמינימום עלות).

 

משתפים את הילדודס בבחירה

לפעמים בלהט העשייה ועיצוב חדר הילדים אנו עשויים לשכוח שהשחקנים הראשיים בחדר הילדים הם בהחלט הילדים שלנו. חשוב לכבד את דעתם ולהאזין להעדפות שלהם. מובן שאין צורך לקחת כל דרישה ילדותית ברצינות תהומית אולם לפעמים דווקא רעיונות בגובה מטר עשויים להתברר כעצות זהב לתכנון נבון.

לחוויית ילדות בלתי נשכחת תוכלו לצרף את הילדים לרכישה ולאפשר להם להתבשם ממגוון רחב של ספריות ילדים בהיצע גדול למכירה. בשבילם זהו לונה פארק של חוויות ואופק פתוח לבחירה ובשבילכם – אחר הצהריים של תעסוקה מושלמת עבורם – יום כיף עם אבא ואמא, למה לא בעצם?

 

ספריה לחדר ילדים – בואו נדבר רגע על איכות

ספריה מתקלפת? מדף רעוע? רגליים בלתי יציבות? לא בבית ספרנו! סוף מעשה במחשבה תחילה – כדי למנוע בלאי, תקלות ותסכול בספרית חדר הילדים יש לבצע בחירה מושכלת של ספריה איכותית במיוחד. מומחי ריהוט ממליצים: “בחרו בעץ מלא או בעץ סנדוויץ’ בציפוי מלמין יצוק!” עץ הסנדוויץ’ או בשמו הנרדף: הלביד, הינו חומר בניה המורכב מפיסות עץ מודבקות בצורת שתי וערב למבנה חזק ויציב במיוחד כאשר ציפוי המלמין מונע חדירת רטיבות ושריטות.

ספרית חדר ילדים מעץ סנדוויץ’ היא הבחירה המומלצת עבורכם עבור רהיט שישמש אתכם שנים ארוכות. (“אתם רואים את הספריה הזו נכדים? כאן אבא שלכם ישב ולמד למבחנים בלי להרים את הראש מהספר…”).

 

ספריה עומדת או מדפים בנישת גבס?

אופציה נוספת בתחום ספריות חדרי הילדים הינה ישת גבס בתוספת מדפים. נישת גבס כחלק משיפוץ כללי עשויה להיות חלופה זולה לספרית ילדים. ארון גבס כזה מנצל את החלל בצורה מקסימלית ומאפשר מתן פתרון אחסון אסתטי באמצעות צביעת החלל הפנימי והדבקת טפט וכן שימוש במדפים צבעוניים. החיסרון בארון גבס הוא הקביעות.

לא ניתן להזיז את הארון למקום אחר לאחר בנייתו. בנוסף, מדפי ארון של נישת גבס נבנים במידה מדויקת וגם הם לרוב לא יהיו רלוונטיים עבור שימוש למטרה אחרת. לעומת נישת גבס – ספריה עומדת לחדר ילדים ניתנת להזזה בקלות לחדרים אחרים ומאפשרת שינוע פשוט במעבר דירה או אף בשינוי עיצוב הפנים של הבית בהזדמנויות שונות.

 

המידות המומלצות עבור ספריה לחדר הילדים

ספריה לחדר ילדים חשוב להתאים באופן אישי. כאן נציג את המידות הסטנדרטיות עבור ספריה המתאימה לרוס חדרי הבית: אורך הספריה 1-1.5 מטר – לא מומלצת ספריה ארוכה יותר כדי שלא תשתלט על חלל החדר. במידה וחדר הילדים גדול באופן מיוחד, ניתן לשקול ספריה במידות מוגדלות.

עומק הספריה – עד 40 ס”מ בהתאם למדפים בעומק סטנדרטי של 30 ס”מ. גובה הספריה – נתון לבחירתכם. תוכלו לבחור בין ספריה בגובה המותיר רווח בין המדף העליון לתקרה – כמקום אחסון נוסף, או ספריה עד התקרה המהווה רהיט עיצובי מושלם מבחינה אסתטית – רק מומלץ לקחת בחשבון קשיי גישה למדפים הגבוהים.

 

ספריה לחדר הילדים – הבחירה הבטיחותית

העדיפו בחירה של רהיטים מחומרי גלם ידידותיים לסביבה כדי לאפשר שגרת חיים בטוחה בחדר הילדים. העדיפו רכישת ספריה העומדת בתו התקן האירופאי והישראלי המאשרת כי הרהיט עומד בתקני בטיחות גבוהים, אינו עשוי מחומרים רעילים ותקין לשימוש.

 

בנו ספרית חדר ילדים מותאמת לצרכים שלכם

תוכלו לייצר פינת למידה חווייתית המורכבת משידה, כוורת לתליה וכוננית מגירות לנוחות ולחיסכון בזמן ובאנרגיה. כך, כל פריט נמצא בהישג יד ואין צורך לחפשו בכל הבית. העדיפו ריהוט ארגונומי המותאם למבנה האנטומי והביומכני של הילד לשימוש בריא יותר ואיכותי יותר.

 

איזה כיף ללמוד!

עצבו סביבת למידה מושכת שתעודד את ילדיכם להיות תלמידים מצטיינים. בחרו בספריה בגוונים עליזים, מקמו אותה במיקום נוח ונגיש וקשטו אותה בחפצי נוי וביצירות מעשה ידיהם. בנוסף, אפשרו להם מקום ישיבה עם חבר או שניים נוספים לעידוד ליצירת קשרים חברתיים וליצירת מצע נוח ללמידה משותפת פוריה.

 

ספריה לחדר הילדים היא נכס

ביצעתם בחירה איכותית? הלכתם לפי הגדרות הבחירה ושילבתם גם את נטיות הלב? רכישה של ספרית ילדים מומלצת היא נכס עבור הילדים. פינת הספריה היא מקום בו יבלו שעות רבות ומשכך, ספריה איכותית, נוחה ומותאמת היא פינוק אמיתי עבורם.

עודדו אותם להציג העדפות אישיות לכל אורך הבחירה כך שהמקום יהווה פינה אישית בהמלצתם. ספריה כזו תעודד אותם להתמיד ולהצטיין ותהפוך שעות למידה מייגעות לחוויה מיוחדת. מחפשים ספריה לחדר הילדים? חפשו חנות אונליין נוחה לרכישה ובדקו היכן ניתן למצוא ספריה שתענה לכם על כל הצרכים בהתאמה. אנו מאחלים לכם בהצלחה בקנית ספריה מושלמת לחדר הילדים.