כל היתרונות בספרייה משולבת עם שולחן עבודה

”מפרות קדושות עושים את ההמבורגרים הכי טובים” כך טען פורד, זה שהיינו מוכנים לעשות הרבה כדי לקבל את אחת ממכוניותיו. המשפט הזה מסביר באופן בוטה מספיק שכדי להצליח בחיים חייבים לעיתים לשבור מוסכמות ולנגוח באיל דעות קדומות ובכן, אם בעבר חדר עבודה היה מקום אפור, משמים ובעל אופי קדורני הגיע הזמן לשחוט את המחשבה התוקעת הזו וליצור חדרי עבודה שאפשר בקלות להתמכר אליהם.

הכירו את אחד מהרהיטים היותר פרקטיים בעולם הריהוט לצרכי עבודה – ספרייה משולבת עם שולחן עבודה. נשמע טריוויאלי? לא אחרי שתקראו על היתרונות המשמעותיים של המוצר הזה.

 

וורקוהוליזם זה כאן

טוב, בואו לא נגזים, אבל אפשר בהחלט לומר שהדרך הטובה ביותר להתחיל לאהוב את מה שאנו עושים כל כך הרבה שעות ביום – זה לייצר סביבת עבודה נוחה מספיק ואיכותית מספיק. מכירים את זה שאתם עובדים מול המחשב ואז אתם זקוקים למסמך כלשהו מהקלסרייה בספריה, אתם קמים מהמקום, מביאים את המסמך ואז מגלים שעוד אחד חסר לכם.

ביננו, איך אפשר לא לאבד את הריכוז? בדרך אנו הרי נתקפים בדודא חזקה לקפה רותח, נזכרים ששכחנו לשלוח לבת הזוג מתנה ליום הנישואין ושולחים כמה הודעות ווצאפ לחברים. עבודה חברים, צריכה להיות רצופה, יעילה וממוקדת בכדי שתביא תוצאות.

קידום מהבוס לא מגיע על זרי הדפנה או על משקעי הקפה בתחתיות המאגים שלנו – עבודה טובה ומסורה היא בדרך כלל אפיק השקעה בטוח יותר. נחזור למיודעתנו – ספרייה משולבת עם שולחן עבודה משלבת נוחות מקסימלית וסדר מופתי. למעשה, כל מה שיגרום למיקסום העבודה שלכם.

 

אסתטיקה צועדת בראש

סביבת עבודה יפהפיה? יש חיה כזו ואם נחזור למטרתנו הראשונית – לנפץ דעות קדומות ביחס לחללי עבודה מדכאים הרי שבראש מצעד משפרי הנראות המשרדית נוכל למקם ספרייה בשילוב שולחן משרדי המתכתבים היטב עם סגנון העיצוב הכללי.

אל תתביישו לזרוק בהם צבע ולהתייחס אליהם ממש כאילו היו במגרש הביתי שלכם. שלבו מול הפנים שלכם משפטי השראה נועזים ומילות עידוד מעצימות, אתם יודעים מה? לא תזקנה גם כמה תמונות של יקיריכם האהובים. אנחנו ממילא עובדים שעות על גבי שעות – אז למה לא לחיות בתוך עולם עבודה יפה יותר?

 

ארגונומיה – כך מתכננים היום רהיטים

ענף חקר הנדסת אנוש המתייחס להתאמה מדויקת של ריהוט ומוצרים נוספים לאנטומיה והפיזיולוגיה של גוף האדם, מאפשר תכנון תעשייתי חכם של רהיטים מותאמים. כך ניתן למנוע שחיקה כתוצאה ממנח ישיבה לקוי או חיסכון בתנועתיות כתוצאה מגישה נוחה וקלה אל מגירה או מדף גבוה.

ספרייה משולבת עם שולחן עבודה מנצלת את תכונות הקרבה והנגישות ומאפשרת שימוש חכם במרחב המשרדי המותאם לצרכי העובד. בצורה כזו ניתן לחסוך בזמן חיפוש ולהגיע לכל חפץ נדרש במהירות ובקלות רבה.

 

ניצול שטח בסביבת העבודה

אם אתם מקדישים נתח משטח הדירה שלכם לצרכי עבודה, מסתבר שאתם לא היחידים שעושים זאת. מאז התפשטות קוביד-19 וההגבלות החברתיות אותם השיתה עלינו – מגמת העבודה מהבית בהחלט במגמת עלייה. עבודה מהבית דורשת ניצול מירבי של שטחי עבודה. ספרייה עם שולחן עבודה בילד-אין מאפשרים ניצול החלל שמעל שולחן העבודה למטרות אחסון ומגדילים באופן ניכר את אפשרויות אחסון התכולה בחדר.

 

ספרייה משולבת שולחן עבודה מהשורה הראשונה

יש להניח שעיצוב סביבת עבודה עבורכם אינה פעילות חודשית. רובנו מחדשים ריהוט עבודה אחת לשנים רבות ולמען האמת, מעדיפים לנצל את שירותי הריהוט הקיים ככל האפשר. איך נעשה זאת? הבחירה נעשית היום! כאשר אנו יוצאים לחפש ספרייה משולבת עם שולחן עבודה חשוב לבחור רהיט עץ איכותי מצופה בציפוי נוגד שריטות ובלאי ודוחה רטיבות.

המלצת המומחים כיום היא עץ סנדוויץ’ בציפוי מלמין יצוק. בנוסף, בחרו בקפידה את החברה ממנה אתם מזמינים את הרהיט ובדקו שהיא אכן אמינה מאוד ומספקת שירות איכותי, שירות לקוחות מעולה ותעודת אחריות.

 

ספרייה בהזמנה אישית

אחד מהיתרונות המשמעותיים בהזמנת ספרייה משולבת עם שולחן עבודה היא העובדה שבדרך כלל ניתן להזמינה בהתאמה אישית למידות החדר ולצרכי העובד. נתונים אלו מסייעים בעיצוב החלל וכן בניצול כל השטח בצורה מקסימלית. חפשו חברות ריהוט המציעות הגדרת מידות וצבעים באופן אישי, כך תוכלו לדעת בבירור שהרהיט החדש לא עומד להפוך לפיל בחנות חרסינה.

 

ספריות משולבות בשולחן עבודה עם האפקט הפינתי

אחד מהאתגרים העומדים בפני כל מעצב פנים בבואו לנצל חלל באמצעות ריהוט בא לידי ביטוי בפינת החדר. בחללים גדולים אין משמעות רבה מדי לפינות החדר שאינן מנוצלות דיין, אולם כאשר מדובר בחדר עבודה קטן – הרי שלכל סנטימטר רבוע יש משמעות.

בעולם הדקורציה מצאו לנקודה זו פתרון: ספריות פינתיות משולבות בשולחן עבודה – אופציה זו מאפשרת לרקוד בו זמנית על כל החתונות – גם ליהנות משגרת עבודה נוחה וארגונומית וגם לנצל את פינת החדר שעד היום עמדה מבוישת בפינה.

 

חללים פתוחים – חללים סגורים

החפצים שלנו מתחלקים ל-2: אלו שאנו מעוניינים להציג בגאווה לעין כל ואלו שאנו רוצים להצניע כאקט הגנה על פרטיותנו. לצורך כך התאחדו תחת כותרת אחת חללי אחסון סגורים ופתוחים המאפשרים לנו לשים בפרונט את החפצים הפוטוגניים ולהסתיר מאחורי דלת עץ עבה פרטיים אישיים או אוסף של בלגן (ביננו, למי אין לפחות איזה ארון סגור אחד שבפתיחתו מסתכנים בסקילה?!).

ספריה בעלת סוגי חללי אחסון שונים המשלבת שולחן עבודה היא אופצית אחסון אולטימטיבית עבור סביבת עבודה ומתאימה גם לעבודות הכוללות קבלת קהל בהם ישנה משמעות לאחסון נסתר של חומרים מסווגים.

 

סגנונות עיצוב בסביבת עבודה משולבת

לעולם העיצוב הישראלי חדרו בשנים האחרונות מספר סגנונות עיצוב דומיננטיים. ניתן כיום לעצב את סביבת העבודה בסגנון חדש המותאם להתפתחות הגלובלית המואצת או להתרפק דווקא על עיצוב שמזכיר נשכחות מימים עברו, לפניכם פירוט על מספר סגנונות עיצוב אפשריים עבור ספריות משולבות בשולחן עבודה:

  • עיצוב נורדי – מתאפיין בפשטות, קו חלק ונקי, משתמש בחומרים טבעיים נחשב לסגנון עיצוב מרושל באופן יחסי.
  • עיצוב בסגנון הייטק – מדמה סביבת עבודה דיגיטלית, משתמש בחומרים תעשייתיים כמו מתכת ובטון חשוף, משתמש בקווים עיצוביים מעולם הדיגיטל כמו נורות צבעוניות עגולות, צינורות מתכת ועוד. מתאים לסביבת עבודה ריאלית.
  • וינטג’ – סגנון עיצוב נוסטלגי המשתמש בפריטים מיושנים ובריהוט דקורטיבי עשיר.
  • עיצוב בסגנון ארמונות אצולה – סגנון עיצוב אלגנטי עד מלכותי, משתמש בקווי מתאר מסולסלים, קרניזים וחומרים כמו עץ מלא וקריסטל.

 

מדוע לבחור בספריה משולבת עם שולחן עבודה?

אם נסכם את יתרונות הרהיט הפונקציונלי הזה, נוכל למנות את הפן הארגונומי לצד רמת אסתטיקה גבוהה, נוחות שימוש מקסימלית וניצול שטח סביבת העבודה בצורה מקצועית. במידה ואתם עתידים לרכוש ספריה משולבת עם שולחן עבודה חשוב שתבצעו מחקר מקיף הכולל סקר מחירים ותבחרו בחברה אמינה המספקת רהיטי איכות במחיר משתלם.