כמה עולה ארון סנדוויץ’?

ארונות עשויים עץ סנדוויץ’, או בשמו הנוסף – עץ לבוד, ידועים בתור ארונות איכותיים המיועדים לשימוש ארוך טווח. טכניקת הייצור של הסנדוויץ’ מרכיבה שכבות של עץ זו על גבי זו, מה שיוצר שכבה אחידה, חלקה, חזקה וגמישה המתאימה לבניית ארונות מסיביים.

אם מעניין אתכם כמה עולה ארון סנדוויץ’, תוכלו לקרוא את המאמר הבא, להעשיר את האינטליגנציה שלכם, ולגלות מה מרכיב את מחירו הסופי של כל ארון סנדוויץ’. אולי תצטיידו בסנדוויץ’ טוב, לפני שאתם יושבים לקרוא את הכתבה הזו?

 

מה ישפיע על איכותו של ארון הסנדוויץ’?

סוג העץ ממנו יוצר ארון הסנדוויץ’, עובי לוחות העץ וסוג הלוחות, הם אלו שיקבעו את עמידות הסנדוויץ’. יש לדעת שהסנדוויץ’ מורכב באופן בו מכבש חזק לוחץ בעוצמה על ערימה של לוחות עץ, הלחץ גורם להם להתמזג לשכבה אחידה. לאחר חיבור לוחות העץ, הסנדוויץ’ עובר תהליך של שיוף, חיתוך עיצוב וצביעה, עד שהוא הופך להיות ארון הסנדוויץ’ אותו אנו מכירים.

 

גם בסנדוויץ’ יש רמות

רוב ארונות הסנדוויץ’ מיוצרים בסין, חשוב לוודא שארון הסנדוויץ’ אותו אתם רוכשים הוא אכן ארון סנדוויץ’ איכותי ועמיד. הוכחה שתעניק לכם רוגע היא תו תקן מטעם מכון התקנים.

אם מכון התקנים הגדיר את הרהיט כאיכותי, משמע שהלביד ממנו הוא מורכב, מצויד בשכבות דבק עם חומר שדוחה חרקים, וכן שעץ הסנדוויץ’ ממנו הוא מורכב, הוא בעל אחוזי לחות נמוכים. לביד העשוי מ-9 שכבות של סנדוויץ’ נחשב ללביד איכותי, כך שחשוב שתבדקו גם פרמטר זה, בנוסף לתו התקן.

 

אילו סוגי עצים מתאימים להרכבת ארון סנדוויץ’, ואיזו השפעה תהיה להם על המחיר?

  • עץ אורן הינו עץ זול יחסית אולם איכותו גבוהה, בעלי מקצוע שונים אוהבים לעשות בו שימוש משום שהוא חזק ביותר. שימוש נוסף מלבד ארונות נעשה בעץ האורן לבנייה של פרגולות.
  • עץ טיק – עץ טיק עמיד בפני לחות ולכן ארונות סנדוויץ’ המורכבים מטיק, יתאימו לשימוש כארונות אמבטיה.
  • עץ אלון הוא עץ איכותי ביותר במחיר שווה לכל נפש, הוא נוח לתחזוקה ודוחה אבק וכתמים. עץ האלון מתאים לארון סנדוויץ’ בסגנון כפרי, כך שאם המטבח שלכם משלב פרחוניות, ורהיטי עץ מחוטבים – ארון סנדוויץ’ ירגיש שם בבית.
  • החיסרון היחיד של עץ האגוז – הוא המחיר שלו, שיקר יותר ביחס לאחרים. חוץ מזה, יש לו יכולת ליצור מראה יוקרתי עשיר, וכושר עמידותו היא עובדה נודעת. ארונות סנדוויץ’ מעץ אגוז מתאימים לפאר סלונים נכבדים בעיצוב קלאסי.

 

סוגי ארונות סנדוויץ’ ועלותם בשוק

ישנם סוגים שונים של ארונות סנדוויץ’, לכל אחד מהם איכות שונה ותכונות אחרות, חשוב שתתאימו את סוג ארון הסנדוויץ’ למטרה אותה אתם מייעדים לו.

 

ארון סנדוויץ’ מליבנה

עץ הליבנה מעניק מראה אסתטי, נקי ובהיר לארון הסנדוויץ’, השימוש בו הוא בעיקר לצידיו החיצוניים של הארון ולבניית חללים פתוחים. חבל לבזבז אותו, ולהשקיע עלות גבוהה בסוג עץ זה, במידה והוא יסתתר בתוך מגירה צדדית.

 

ארון סנדוויץ’ מעץ הצפצפה

צפצפה מוגדר כעץ ברמת האיכות הירודה ביותר ליצירת סנדוויץ’, הוא חלש, לא עומד בנשיאת משאות כבדים ולא עמיד דיו. במידה ואתם רוצים לרכוש ארון שיחזיק מעמד שנים, כנראה שעץ הצפצפה אינו הכתובת בשבילכם. אולם אם אתם מחפשים רהיט זמני, שלא אמור לשאת משקל רב, יתכן ויהיה שווה לכם לרכוש ארון סנדוויץ’ מצפצפה, כיוון שעלותו נמוכה משמעותית משאר ארונות הסנדוויץ’ העשויים עצים עמידים יותר.

 

ארון סנדוויץ’ טווין

סנדוויץ’ טווין עשוי מחלק פנימי המורכב עץ צפצפה ושתי שכבות חיצוניות עשויות עץ אוקהומה. תוכלו למצוא ארונות סנדוויץ’ טווין בכמה רמות, איכות ועלות המוצר ייקבעו על פי אופן הייצור שלו, ועל פי אחוזי הצפצפה והאוקהומה מהם הוא מורכב.

 

ארון סנדוויץ’ מעץ אוקהומה אדום

עץ האוקהומה מרכיב ארונות סנדוויץ’ חזקים ואיכותיים מאוד, מחירו גבוה יותר, אולם גם שנות חייו ארוכות בהחלט. עץ זה משתייך למשפחת המהגוני, הוא קרוי גם “גבון”, והגוון שלו הינו אדמדם-חום.

 

גם הציפוי הוא פרמטר – סוגי ציפויים לעץ הסנדוויץ’

  • ציפוי מלמין לארון סנדוויץ’ – זהו הציפוי הזול ביותר, אולם איכותו גם היא מוטלת בספק. במידה ואתם מעוניינים בציפוי שיגן על ארון הסנדוויץ’ מבלאי, משריטות ומלחות, אולי עדיף שתפנו לארונות המצופים בחומרים אחרים.
  • ציפוי פורמייקה לארון סנדוויץ’ – ציפוי זה מוכר ביותר בעולם הרכבת ארונות הסנדוויץ’, הוא נפוץ בארונות למוסדות ולבתי מגורים פרטיים. ציפוי פורמייקה עמיד מאוד והוא עשוי שתי שכבות, כשאת צבע השכבה החיצונית, יכול לבחור הלקוח.
  • ציפוי פולמיר לארון סנדוויץ’ – ציפוי זה הוא בעצם ציפוי פלסטיק, בעולם הבנייה נוהגים לצפות בו משטחים לא ישרים. מחיר הציפוי לא נחשב גבוה במיוחד ביחס לרמת האיכות הגבוהה שלו.
  • ציפוי פורניר לארון סנדוויץ’ – ציפוי זה משווה לארון מראה יוקרתי ואסתטי, מחירו יקר יותר ביחס לאחרים, אולם מעלתו היא שהוא יכול ליצור מראה מרשים, גם כשהוא מצפה עץ סנדוויץ’ פשוט.

 

מחיריהם של ארונות סנדוויץ’ נעים בין 2000 ש”ח ל-5600 ש”ח. באוליווד תוכלו למצוא ארונות סנדוויץ’ איכותיים כמו שרק הם יודעים להציע, במחירים משתלמים במיוחד. צאו עוד היום לבחור לכם ארון סנדוויץ’ שילווה אתכם מכאן והלאה בנאמנות.