כמה עולה ארון פתיחה 4 דלתות?

ארונות פתיחה אלו הארונות המסורתיים והנפוצים ביותר לשימוש. הם ארונות מדפים, שלהם דלתות הקבועות על ציר. צורת חיבור זאת הינה פשוטה, וכך גם אינה חשופה למגוון תקלות. ארונות פתיחה 4 דלתות ניתן למקם במקומות שונים בבית או במשרד: בחדר השינה, בסלון, בחדר הילדים או הנוער וגם במטבח.

ארון פתיחה 4 דלתות יהיה בדרך כלל ארון רחב ומכיל, בעל נפח אחסון גדול. מעוניינים לדעת כמה עולה ארון פתיחה 4 דלתות? המאמר הזה יפתח בפניכם את כל הדלתות להבנה מה משפיע על עלותו של רהיט זה.

 

ארון פתיחה 4 דלתות – מי ומי המעורבים בקביעת עלותו?

כשם שמחירו של כיסא יכול לנוע בין כמה עשרות שקלים בודדים עד לסכום של מיליון דולר (זהו מחיר הכיסא היקר בעולם המכונה Lockheed Lounge, אותו עיצב מארק ניוסון מטוקיו), כך גם ארונות פתיחה של 4 דלתות הם לא מוצר שניתן להגדיר אותו במחיר אחיד כמו כיכר לחם לבן. ישנם כמה פרמטרים שהם גורמי ההשפעה ביחס למחיר ארונות הפתיחה. בואו נדבר עליהם:

 

ארון פתיחה 4 דלתות – מי מוכר לכם אותו בפועל?

הפרמטר הראשון בקביעת מחירו הסופי של ארון פתיחה 4 דלתות, הוא מוכר הארון. במידה ואתם מזמינים ארון אצל נגר לפי מידות והתאמה אישית, מחירו יהיה שונה ממחיר ארון שנקנה מחברת רהיטים. ארון 4 דלתות המיוצר אצל נגר יתומחר פר יחידה במחיר גלובלי על פי חומרי הגלם מהם הוא מיוצר.

מפרט הארון הוא גורם משמעותי שישפיע גם הוא על העלות, כך יתכן ותשלמו על ארון קטן וגדול את אותו סכום, מפני שמפרט הארון הקטן היה מורכב יותר.

בחברת רהיטים, מחיר הארון יהיה לרוב קבוע, כשהשוני במחיר יהיה בין דגם אחד לאחר. בנוסף לנפח האחסון של הארון ולחומרי הגלם שלו, בחברת רהיטים, על קביעת המחיר הסופי ישפיע גם האספקט של עיצוב הארון. במידה ודגם מסוים הינו מבוקש יותר מפני שהוא טרנדי, מחירו יעלה בלי קשר לאיכותו או למידת העמידות והגודל שלו, אולם יכול להיות שלאחר תקופה, ירד מחירו וישוב להיות עממי.

 

הזמנה בהתאמה אישית אצל נגר או קנייה אצל חברת רהיטים?

אם אתם מתלבטים היכן כדאי לכם לרכוש ארון פתיחה 4 דלתות, חשוב שתדעו שחברת רהיטים מוכרת מעניקה לכם אחריות על המוצר, כך שיש לכם למי לפנות בכל עת. נגר אנונימי עשוי להיות אולי זול יותר, אולם אינכם יודעים מה טיב עבודתו, והאם יום לאחר שיספק את המוצר ויקבל את כספו, הוא לא ייקח את רגליו ויעלם.

חברת ריהוט גם חייבת לבנות את רהיטיה בצורה בטיחותית ולעמוד בתקנים מחמירים, מה שיגרום לכם לרוגע גם אם הארון ימוקם בחדר הילדים.

 

מה ההבדל במחיר של ארון פתיחה 4 דלתות לבין ארון הזזה?

אם אתם עומדים בפני רכישה של ארון גדול, בוודאי עלתה השאלה האם לבחור בארון פתיחה 4 דלתות או בארון הזזה.

  • ארון פתיחה – זהו הארון הקלאסי המוכר לנו מימים ימימה ומשרת אנשים בכל קצוות העולם.
  • ארון הזזה – זהו ארון חדיש יותר, מנגנון ההנעה של דלתותיו הינו מסילות מתכת עליו “נוסעות” הדלתות הלוך ושוב.

 

יש לדעת שמנגנון ההזזה של ארון ההזזה הינו רגיש מאוד, מה שדורש תחזוקה שוטפת, אם אינכם רוצים לגלות שהבגדים שלכם כלואים מאחורי דלתות שאינן מסכימות לזוז בשום אופן…

לעומת ארון ההזזה, מנגנון ארון הפתיחה פשוט מאוד וכמעט לא נוצרות בו תקלות, אלא אם כן אתם משתמשים בארון עץ אכול מתקופת המנדט בו אוחסן סליק של נשק כבד.

 

חשיפה איטית או בבת אחת?

ארון פתיחה 4 דלתות מאפשר לכם לאחוז בשתי ידיות, לפתחו לרווחה ולהיחשף לכל תכולתו, בשתי פעולות פשוטות. ארון הזזה בשונה ממנו, חושף בכל פעם חלק אחר מתוכנו, מה שעשוי להטריד אתכם מעט. במידה ואתם מעוניינים לשלוף בן שניות מספר חפצים או פריטי לבוש ממדפים שונים בארון, הגישה לארון פתיחה נוחה יותר.

 

מחירים

מחירו של ארון פתיחה נמוך משמעותית ממחיר של ארון הזזה. בעוד עלות של ארון פתיחה עשויה להתחיל גם במחיר של כמה מאות שקלים, מחירם של ארונות ההזזה לא יפחת מכמה אלפים.

 

כמה עולה ארון פתיחה 4 דלתות?

מחיר ארון פתיחה 4 דלתות ינוע בין 2,400 ש”ח ל-4,300 ש”ח בערך. שימו לב גם לעלות ההובלה וההרכבה של הרהיט, מחיר מקובל לשירותים אלו הינו תוספת של כ-350 ש”ח למחיר הארון.

 

ארון פתיחה 4 דלתות זה אוליווד

חברת אוליווד רהיטים משווקת ארונות פתיחה באיכות מנצחת, עשויים עץ סנדוויץ’ איכותי המצופה בפורמייקה. אוליווד מייצרת את הארונות בטכנולוגיות אוטומציה מתקדמות, מה שמבטיח איכות ועמידות של המוצר לאורך שנים. תוכלו לבחור מתוך מגוון צבעים רחב את הצבע המדויק לכם, וכן מידות הארון נתונות להחלטתכם ולשטח החלל בו אתם עתידים לאחסן את הארון. הזמינו עוד היום ארון הזזה 4 דלתות מבית אוליווד וקבלו את הצעת המחיר הכי משתלמת אותה תוכלו לקבל.