כמה עולה חדר ילדים ונוער קומפלט?

חדר ילדים ונוער קומפלט עשוי להיות בחירה מושכלת, כיוון שההתאמה של כל פריטי הריהוט זה לזה יוצרת שלמות עיצובית מרהיבה, ולעיתים גם משפיעה על עלות הרהיטים לטובה. עכשיו השאלה שלכם היא כמה עולה חדר ילדים קומפלט.

אז כמובן שהתשובה לא תהיה חד משמעית, כשם שלשאלה “איך את/ה מרגיש/ה?” לא תקבלו מענה אחיד. המחיר תלוי בכמה פרמטרים, אותם נציג בפרוטרוט במאמר הבא. קומפלט אגב, כך מפרש מילון עברי עברי, היא מילה נרדפת למושלם. מאחלים לכם הנאה קומפלטית מקריאת המאמר הזה.

 

מה חדר ילדים ונוער קומפלט אמור להכיל?

הילדים והנוער של דורנו רגילים לחדר פרטי מאובזר היטב. יכול להיות שאם הייתם חיים בתקופה המתוארת בארכיון הציוני החוגג 100 שנים להקמתו, היו בני הנוער מרהטים חדר קומפלט במזרון קש דק ובארונית עץ דלה.

אולם כיוון שאנו גדלנו אל תוך מציאות שופעת טוב ונוחות, חדר ילדים ונוער קומפלט צריך להיות מצויד בכל מה שיגרום לצעירים לחוש היטב בתוך החממה הביתית, וייתן להם מקום להיות הם עצמם על כל מה שזה כולל.

  • מיטת יחיד נוחה – חדר ילדים ונוער קומפלט יכיל מיטת יחיד רחבת ידיים, שתאפשר מנוחה מוחלטת ומבריאה למתבגרים בשלב הכל כך חשוב בהתפתחותם.
  • ארון גדול ומכיל – ילדים ובני נוער מחזיקים ברשותם מגוון חפצים בלתי נדלה, חשוב לדאוג לפתרון אחסון לכל הפריטים שלהם.
  • ספריה – ארון ספרים הוא זה שיגרום לקטנטנים שלכם להפוך למתבגרים אינטליגנטיים ביותר, כדאי להשקיע בו

 

כמה עולה חדר ילדים ונוער קומפלט? הפרמטרים שישפיעו על המחיר

איכות הרהיטים

ככל שהריהוט בחדר ילדים ונוער קומפלט יהיה עמיד יותר ועשוי מחומרי גלם איכותיים, עלותו הכללית של חדר הקומפלט, תעלה. חשוב לדעת שתשלום מחיר גבוה יותר על איכות המוצר, במקרים רבים מתבררת כהחלטה כלכלית החלטה, משום שבטווח הארוך, הריהוט נשמר ואף משמש ילדים נוספים על פני אלו שפרסו כנף ויצאו מהבית.

רהיטי איכות עשויים בדרך כלל עץ סנדוויץ’ המצופה בפורמייקה המונעת מהריהוט להתבלות או להישרט, וכן להינזק בשל מפגש לא מוצלח עם לחות.

 

גודל הריהוט

ארון בגדים גדול, או ספרייה רחבת ידיים, כמובן יגבו מכם עלות גבוהה יותר, אולם זה לא אומר בהכרח שההוצאה הזו אינה כדאית, כי אחרי הכל, איפה ימקמו הילדים שלכם את שלל פריטי הלבוש, המשחקים, ספרי הלימוד והחפצים האישיים שלהם, אם לא בארון מרווח? ספריה קטנה או ארון בגדים דחוס, לא יוסיפו לחוויית המשתמש ועלולים לגרום לתסכול. חפשו רהיטים בגדלים הנכונים שלכם, שאינם דורשים מחיר גדול מדי.

 

החדר כבר לא עצוב – נולד עיצוב!

סגנון עיצוב החדר גם הוא ישפיע על העיצוב, חדרי נוער וילדים קומפלט שעוצבו ע”י גדולי המעצבים, ונמכרים תחת מותגי יוקרה, יעלו בהתאם, אולם היום ניתן למצוא רהיטים מעוצבים בקפידה גם מבתי יוצר פשוטים יותר, שמחירם זול בהרבה, אולם הם עושים עבודה נהדרת בעיצוב חדר ילדים או נוער בצורה מרהיבה.

 

מזרן שווה באמת

שינה טובה היא הרבה פעמים בסך הכל פונקציה של מזרן. מזרן איכותי ונוח המווסת את משקל הגוף על המזרן בצורה שווה, ואינו יוצר איפה ואיפה בין חלקי הגוף שונים, גורם לשכיבה להיעשות איכותית ולא לגרום חלילה לכאבים באזורי הצוואר, הכתפיים והגב התחתון. מזרן טוב גם יעלה בהתאם, אולם תמיד תוכלו למצוא מבצע שווה שיוזיל את עלות המזרן, מה שישפיע על עלות חדר הקומפלט כולו.

 

ארון שמחולק בצורה חכמה

לא שווה לכם לוותר על הפרמטר הזה, גם אם הוא יגבה מכם עוד כמה שקלים. חלוקה פנימית נכונה של הארון תגרום לארון שלכם לא להיראות כאסופת חפצים תמוהה, אלא ככלי קיבול מסודר ומאורגן לכל מה שאתם צריכים. חברות רבות מציגות אפשרות שבו אתם קובעים את החלוקה הפנימית בארון.

אל תתעצלו, טלו דף ועט וערכו רשימה של כל החפצים שעתידים למצוא את מקומם בארון. לאחר מכן צרו מבנה נכון של החלוקה בפנים הארון. חלוקה זו תיצור לכם אור בעיניים ותבטיח שלכל פריט יהיה בית לשוב אליו בסוף השימוש.

 

כמה עולה חדר ילדים ונוער קומפלט?

טווח המחירים הנורמלי של חדר ילדים ונוער קומפלט נע בין 2500 ש”ח ל-5400 ש”ח. תלוי כמובן בכל הנתונים שהזכרנו לעיל. למחיר הבסיסי יש להוסיף סכום של הובלה והרכבה. בנוסף עליכם לדעת שלא כאן נגמרת הדרך שלכם בהשלמת חדר הילדים. חשבו גם את עלות הצביעה, גופי התאורה והאביזרים המשלימים. רק לאחר שתדעו את מחירם של כל אלו, תוכלו לנסח לעצמכם בבירור את הסכום הסופי.

 

חדר ילדים ונוער מזמינים באוליווד רהיטים

חדרי הילדים והנוער של אוליווד רהיטים, הם התגשמותה של הקידמה העיצובית והפרקטית בריהוט עץ. תוכלו ליהנות ממיטת איכות נוחות, מארונות מרווחים בשלל סגנונות ומספריות בעלות יכולת הכלה גבוהה. העיצוב המוקפד של אוליווד מקנה לחדר נראות מרשימה וסטייל יוקרתי שיגרום למתבגרים שלכם לרצות לשהות בין כתליו מה יותר.

 

הזמינו היום חדר ילדים ונוער של אוליווד, מבטיחים שתיהנו מכל העולמות.