כמה עולה חדר שינה יהודי

כמה עולה חדר שינה יהודי - באנר

יש דברים במסורת היהודית שהרבה אנשים אוהבים להקפיד עליהם, גם אם הם אינם דתיים. מעבר להדלקת נרות בכניסת השבת, הנחת תפילין או עריכת קידוש בערב שישי, חלק מהאנשים גם מקפידים על הפרדת מיטות בחדר השינה, דבר שידוע גם בשם חדר שינה יהודי.

היות וחדר שינה יהודי הוא נפוץ כל כך, גם בארץ וגם כמובן מחוצה לה, חשוב להבין כמה עולה חדר שינה יהודי ומה בדיוק הוא כולל בתוכו. אז בואו נבדוק ביחד את העלויות, ונבין מה האפשרויות שעומדות בפניכם.

לצפייה בקטלוג חדרי שינה יהודיים לחצו כאן.

חדר שינה יהודי – בראש ובראשונה מיטות מופרדות

חדר שינה יהודי מתאפיין בכל מיני רהיטים, אך הרהיט הבולט והמרכזי מבין כולם הוא המיטות הנפרדות. מיטות נפרדות משמשות את כל אחד מבני הזוג לשינה פרטית, והן עוזרות לשמור על הצניעות של כל אחד מהם.

מעבר למיטות המופרדות, חדר שינה יהודי כולל גם ארון אחסון לבגדים, שידות לילה עם מגירות, ולפעמים גם מראה, שידות אחסון נוספות ומגירות.

 

להיפרד מעשרות אלפי שקלים? תשכחו מזה: כמה עולה חדר שינה יהודי?

השאלה כמה עולה חדר שינה יהודי היא שאלה חשובה ומרכזית, משום שאם המפרט של החדר כולל כל כך הרבה רהיטים, חשוב גם להבין שמדובר באמת על דיל משתלם.

אז בואו נתחיל הפוך, ונדבר קודם דווקא על חדרי שינה שהם אינם קומפלט. חדרי שינה שהרהיטים שלהם נרכשים כל אחד מהם בנפרד, יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים: המיטה עולה כ-4,000 ש”ח, הארון עלותו תהיה 2,000 ש”ח נוספים, השידות יעלו כמה מאות שקלים כל אחת, ובסופו של דבר אנחנו מתגלגלים לסכומים אדירים וגבוהים להפליא.

במקום זה, כאשר נשאלת השאלה כמה עולה חדר שינה יהודי, ניתן לענות עליה בצורה פשוטה לגמרי – הרבה פחות! מדובר כאן על חדרים שמגיעים מרוהטים בצורה מוחלטת, ככה שאתם בעצם רוכשים לעצמכם חבילת ריהוט שבה אתם משלמים על הכל ביחד, ולא על כל דבר בנפרד. בצורה הזו, ניתן להגיע למחירים של בין כ-2,800 ש”ח ועד כ-9,400 ש”ח בלבד, כולל הכל כמובן. נשמע מצוין, לא?

 

גורמים נוספים שישפיעו על התשובה לשאלה כמה עולה חדר שינה יהודי

מעבר לרכישה של הרהיטים בנפרד או ביחד, קיימים עוד גורמים שיוכלו להשפיע על המחיר של חדר שינה יהודי: החברה שבה תבחרו לרכישת חדר שינה יהודי, החומרים שמהם עשויים הרהיטים, בחירה בעיצוב אישי או בעיצוב מתוך קטלוג ועוד – כל אלו יכולים להיות גורמים שישפיעו בצורה מכרעת על המחיר של חדר שינה יהודי.

 

אז איך בוחרים איפה לקנות? אל דאגה – זה פשוט מאוד

כמו בכל דבר בחיים שלנו, גם בבחירת החברה שתעצב עבורכם חדר שינה יהודי הדבר החשוב ביותר הוא התכנון. ברגע שאתם מגיעים מתוכננים לרכישה, אתם יכולים לדעת בדיוק מה אתם מחפשים, יודעים מהי המסגרת התקציבית שלכם, יודעים מתי אתם צריכים שחדר השינה יהיה מוכן וזהו – מפה רק נשאר לכם לוודא עם החברה שהיא אכן מסוגלת לעמוד ביעדים שלכם.

חשוב כמובן לבחור בחברה מקצועית, שצברה את הניסיון שלה לאורך השנים ומציעה רהיטים בעיצוב מהמם.

 

חברת אוליווד רהיטים – הבחירה הנכונה ביותר בשביל חדר שינה יהודי

הכירו את חברת אוליווד רהיטים, שמציעה אין ספור רהיטי עץ באיכות מדהימה וחסרת פשרות. אצל חברת אוליווד רהיטים תוכלו להנות מחדר שינה יהודי, מחדר שינה לילדים, מספריות קודש, ספריות עם כוורת, מיטות, ארונות אחסון ועוד, כל זאת במחירים משתלמים במיוחד ושירות לא פחות ממדהים. תהנו!