כמה עולה חדר שינה קומפלט?

כמה עולה חדר שינה קומפלט

אין בית שאין בו חדר שינה. מקום פרטי להניח בו את הראש בסוף היום הוא הבסיס שנמצא בכל בית ובית, ללא הבדל עיצוב, גודל ומספר נפשות.

יחד עם זאת, חדרי שינה נבדלים זה מזה באינספור צורות ואופנים, החל מכמות הרהיטים בחלל ועד לצבע הקירות החיצוניים. לכל אחד חדר שינה לפי העדפתו ותקציבו האישי. במאמר הבא נעסוק בשאלה שרלוונטית כמעט לכולם, כמה עולה חדר שינה קומפלט?

לצפייה בקטלוג בחדרי שינה קומפלט לחצו כאן.

 

חדר שינה קומפלט הוא השולט

בשביל לנסות לענות על השאלה כמה עולה חדר שינה קומפלט, צריך קודם כל להבהיר את המושג קומפלט.

קומפלט הוא כמובן הפירוש הלועזי למילה כולל, ולכן חדר שינה קומפלט הוא חדר שינה שיש בו הכל, כלומר כל הרהיטים הרלוונטיים לחדר נח ונעים שכיף לישון בו בלילה.

עיקר העיקרים הוא כמובן מיטה נוחה בגודל מתאים, אך יש רהיטים נוספים שכדאי לקחת בחשבון, כגון ארון בגדים, כוננית לילה ומדפים. יש אנשים שמעדיפים אפילו חדר שינה יותר מרוהט ומבחינתם חדר שינה קומפלט יכלול עזרים נוספים כמו שידת איפור, שולחן עבודה, כיסא ועוד.

 

והמיטה רחבה, לישון באהבה

שאלת העלות של חדר שינה קומפלט היא בראש וראשונה נגזרת של עלות המיטה.

מיטה לחדר שינה היא משתנה מאוד דינמי מבחינה תקציבית, מכיוון שמחירה נקבע לפי היבטים רבים ומגוונים. גודל המיטה הוא מרכיב עיקרי במחירה.

בעבור מיטות גדולות יותר או מותאמות אישית תיאלצו להיפרד מיותר כסף, ולכן כדאי לדעת מראש מהן המידות האופטימליות עבורכם למיטה נוחה, מבחינת מספר נפשות, גובה, הרגלי שינה וכו’.

כמובן שבסיס המיטה צריך להגיע עם מוצרים משלימים: מזרון, מצעים וכריות. כל אחד מאלו גם תורם לעלות חדר השינה. מעצבים בעלי שם וחברות ממותגות ידרשו באופן כללי סכום יותר גבוה בעבור מוצריהם. גם חומרי הגלם עבור מוצרים אלו הם פקטור משמעותי.

מוצרים עשויים מחומרי גלם איכותיים, כגון עץ מלא וטבעי לבסיס המיטה, או משי וקטיפה למצעים, יעלו יותר בהתאם.

 

זמן של מספרים

קשה לכמת באופן מדויק עלות של חדר שינה קומפלט. זאת מאחר ומדובר בהגדרה רחבה אשר משתנה לא פעם לפי העדפתם של הלנים בחדר. טווח המחירים של חדר שינה קומפלט הוא מאוד רחב. ישנם חדרי שינה מרוהטים המוצעים למכירה באלפי שקלים בודדים. לעומתם יש חדרי שינה מעוצבים ויוקרתיים שיכולים להגיע גם למחיר של עשרות אלפי שקלים ליחידה (ובתמורה לכך לתת לכם את ההרגשה שכל לילה אתם ישנים בבית מלון).

חשוב להבין אם כן שעלות חדר שינה היא בעיקר שאלה של התקציב המצוי בידיכם. החל ממחיר מסוים (בערך ארבעת אלפים – חמשת אלפים שקלים), ניתן להתאים חדר שינה לכל תקציב. כמובן שיהיו הבדלים רבים בין ההצעות השונות בהתאם לתקציב המוצע, אך בכל מקרה תוכלו להשיג עבורכם חדר שינה קומפלט.

 

לא ליפול אל מלכודת הזול

אחד הדברים החשובים שיש לזכור בעת רכישת חדר שינה קומפלט הוא שמדובר כנראה בחדר לטווח ארוך.

חדר שינה אינו דבר שמחליפים כל כמה ימים ואפילו לא כל כמה שנים: ישנם זוגות שאותו חדר השינה מלווה אותם למשך כך אורך חייהם.

לכן, חשוב מאוד לא להתפתות אל ההצעה הזולה ביותר. עדיף לרכוש חדר שינה קומפלט בתקציב מעט גבוה אך בכך להבטיח את הישרדותו ואמינותו לאורך השנים שיבואו. חדר שינה מרהיטים זולים שלא ישרדו עם הזמן הוא בפירוש חדר שינה יקר יותר, מכיוון שיש צורך להחליף אותו בתדירות גבוהה יותר.

מנגד, חדר שינה שעלותו יקרה אך מוצריו עמידים הוא למעשה אופציה חסכונית, מכיוון שאין צורך להחליפו בחלוף כמה שנים. מדובר לא רק בחיסכון של כסף, אלא גם בחיסכון של זמן ומאמץ (רכישת חדר שינה אינה עניין פשוט כמו רכישת מוצרים אחרים. היא בהחלט דורשת חשיבה והתעמקות).

 

מה הבעיה? יש יד שנייה

מלבד חנויות העיצוב המוכרות והמומלצות , ניתן לרהט את חדר השינה גם דרך שוקי היד השנייה. נכון, יש מוצרים שעדיף להימנע מהם כיד שנייה (מי רוצה לישון על מזרון ומצעים שאחרים ישנו בהם?), אך יש לא מעט רהיטים שאפשר להשלים באמצעים אלו, כגון בסיס מיטה, שידת לילה וכו’. רכישת יד שנייה מצריכה אמנם חיפוש יותר אינטנסיבי אך היא עשויה להשתלם מבחינה כלכלית ולכן כדאי לשקול אותה.