כמה עולה מיטה לילדים ונוער?

מיטה לילדים ונוער היא רהיט משמעותי מאוד בחדרם. שעות שינה איכותיות הן גורם קריטי בהתפתחותם. חסכי שינה עלולים לגרום לירידה ברמה הקוגניטיבית, להפרעות התנהגות כמו קשיי קשב וריכוז ולעודף משקל. חלק מהתנאים המרכיבים שנת לילה טובה בילדים ובמתבגרים, זו מיטה טובה המותאמת לצרכי הילד.

אנו מאמינים שאתם רוצים לעשות הכל כדי שהליל הילדותי של בני הבית יהפוך להיות הזמן החלומי ביממה. אם אתם מעוניינים לדעת כמה יעלה לכם התענוג, תוכלו לקרוא את המאמר הזה ולהבין כמה עולה מיטה לילדים ונוער ומה משפיע על מחירה.

 

כמה עולה מיטה לילדים ולנוער? אין תשובה חד משמעית, יש גורמי השפעה מובהקים

מחיר מיטת ילדים ונוער יושפע מגורמים רבים. כדי שתבחרו את המיטה בצורה מושכלת, חשוב שתדעו ממה מורכב המחיר של המיטה. פרמטרים אלו יעזרו לכם לבצע החלטה נכונה, כשאתם יודעים על מה ניתן להתפשר כדי לשלם מחיר מופחת, ועל מה לא ניתן בשום אופן לוותר, גם אם עובדה זו תגרום להתייקרות הרהיט.

 

מיטת יחיד או מיטה וחצי?

מיטת יחיד זו המיטה המוכרת לנו, רוחבה הממוצע הוא 86 ס”מ ואורכה 197 ס”מ. היא נוחה ביותר לילדים צעירים ומאפשרת פרטיות באין מפריע. לעומתה, מקובל היום לרהט את חדרם של המתבגרים ובני הנוער במיטה וחצי. מידותיה של מיטה זו גדולות יותר: 126 ס”מ רוחב ו-197 ס”מ אורך. מיטה וחצי מתאימה במיוחד לבני העשרה הנמצאים בתהליך מואץ של גדילה גופנית, נפשית ורגשית.

לעיתים מיטת היחיד עלולה להיות להם צפופה מדי ולגרוע ממנוחתם. מיטה וחצי מאפשרת נוחות שכיבה מקסימלית לצרכי קריאה, צפייה ושינה. יש לציין שגודלה הנאה של מיטה וחצי גורם לבני הנוער לתחושת חשיבות, שהרי הם אינם עוד ילדים רכים המסתפקים במיטה צרה ונמוכה, יש להם מיטה מרווחת משל עצמם, בדרך למיטה הזוגית העתידית.

מחיר מיטת יחיד נמוך כמובן ממחיר מיטה וחצי, שהרי גודלה כפול בפי 1.5.

 

חומרי הגלם שעושים את ההבדל – מיטה עם אופי

מחיר מיטה לילדים ולנוער יושפע כמובן מרמת איכות החומרים ממנו הוא מיוצר. מיטה עשויה מעץ צפצפה פשוט תהיה זולה יותר ממיטת עץ אגוז, אולם יש לדעת שאורך חיי הרהיט תלוי במידת האיכות של המוצרים, כך שלעיתים רכישת מיטה יקרה יותר העשויה חומרים עמידים, עשויה להיות בחירה נבונה ולהתברר כתשלום יקר שהוא זול.

עץ הסנדוויץ’ העשוי הלחמה של לוחות עץ רבים נחשב להרכב איכותי בבניית מיטות ילדים ונוער, ציפוי פורמייקה יגרום לכך שהארון יהיה מוגן מלחות, מבלאי ומשריטות.

 

העיצוב שיוצר את ההבדל – מיטה עם יופי

חשוב לדעת שהעיצוב הוא פרמטר משמעותי במחיר. כלומר, מיטה עם נראות יוקרתית המעוצבת על פי הטרנדים החדשניים, תגבה מכם מחיר יקר יותר, מאשר מיטה פשוטה בלוק מיושן וחסר שיק. לסגנון המיטה יש השפעה גדולה על עיצוב החדר כולו, שכן, זהו רהיט משמעותי, והתאמתו לקונספט הכללי, תהפוך את החלל למקום שכיף יותר לשהות בו.

מותגי יוקרה עשויים לדרוש מכם מחיר מפולפל רק על הזכות לקניית מיטת נוער ששמם חרוט עליה, אין זו חובה ללכת שבי אחר השם הנודע, חנויות רהיטים מוכרות עממיות, תוכלנה להציע לכם מיטות איכות מעוצבות במחיר שווה לכל כיס.

 

מיטות פטנט

אל תתפלאו אם הספה התמימה באולם התצוגה תתברר כאחיזת עיניים, כיוון שבשליפה אחת פשוטה, היא יכולה להפוך למיטת נוחות מפנקת. בנוסף, ישנן מיטות יחיד רבות שיכולות להיפתח ולאפשר מקום לינה לחברים שבאו לחגוג מסיבת פיג’מות. חשוב לדעת, שהמיטות הללו עשויות לחסוך לכם הרבה כסף ומקום.

כיוון שבמחיר גבוה במקצת ממיטה בודדת, אתם מרוויחים שתי ציפורים במכה. כמובן, ששטח נוסף בחלל גם הוא שווה כסף, מיטה נשלפת התחובה כל שעות היום תחת המיטה העליונה, מאפשרת שטח פנוי למשחקים ולתנועה בחדר, מה שחשוב כל כך בחדר הילדים.

מיטות קומותיים הן פטנט וותיק נוסף, שמאפשר לכם לשלם פחות ולקבל יותר, מיטת קומותיים מעוצבת היטב, יכולה להעניק מראה מרשים לחדר, ולא לתפוס מקום רב מדי בשטחו.

 

עמידות – ילדים הם לא בובות שעווה

מיטה בעולם הילדים לא תמיד נתפסת כרהיט לשכיבה רגועה בלבד. הם עלולים לנסות את הקפיצים של המזרן במגוון דרכים יצירתיות, להחליט שהמיטה היא בכלל אוניית פיראטים או להזמין את כל השכונה למלחמת כריות קרבית במיוחד. חשוב אם כך שהמיטה תהיה איכותית ביותר ותחזיק מעמד גם בפני תעלולים של ילדים בפנים אדומות מיוזעות.

מיטה עמידה, היא מיטה העשויה בטכנולוגיות הרכבה מתקדמות. חשוב להשקיע בפרמטר זה מחיר גבוה יותר, רק כדי לא לגלות אחרי חודש שהמיטה הפכה לגל עצמות.

 

כמה עולה מיטה לילדים ונוער? שאלו את אוליווד

אוליווד היא חברה מוכרת ואיכותית לייצור רהיטי-על לבית. מיטות הילדים והנוער שלה ידועות בעיצובן היוקרתי וברמת האיכות הגבוהה שלהם. מחיר מיטות ילדים ונוער מתחיל מ-990 ש”ח בלבד, אולם המחיר המופחת לא גורע בכהוא זה ברמת ההנאה של הלקוח מהמוצר. מוזמנים גם אתם לבחור מיטה של אוליווד ולהבטיח לילדים שנת לילה מהחלומות.