כמה עולה ספריה לחדר ילדים?

ספריה היא רהיט חובה בכל חדר ילדים, היא מעניקה לצעירים שלנו מקום ישיבה נוח, משטח עבודה יעיל, וארון אחסון למגוון הפריטים שלהם. ספריה בחדר הילדים משמשת הן ללמידה, הן לאירוח של חברים והן לפיתוח כישרונות של ציור, נגרות או אלקטרוניקה.

ספריה היא חלק מהקונספט הכללי של החדר לכן חשוב שתדבר באותה שפה עיצובית של שאר הרהיטים, בנוסף היא צריכה להיות חזקה ביותר, עמידה וישנה עדיפות על מבנה ארגונומי להתאמה מקסימלית לילד. עכשיו אתם בטח שואלים: כמה עולה ספריה לחדר הילדים? אם יש לכם 2 דקות מיותרות, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר הזה, הוא ייתן לכם מענה מדויק ומעמיק מה עלותה של הספריה האידיאלית לחדר הילדים שלכם.

 

גם פול אלן, מייסד מיקרוסופט – היה פעם ילד

פול אלן כיום בין 58 שנים, ייסד את חבר מיקרוסופט. מנת המשכל היא IQ 160, עשר נקודות יותר מביל גייטס, לצורך ההשוואה. אולם גם פול לא נולד כשהוא ישוב על כיסא מנהלים, הוא היה ילד, וחלק גדול מהעוצמה שלו והאינטליגנציה נרכשו כבר בשנים מוקדמות אלו.

אנו רוצים לאפשר לילדים שלנו להתפתח בצורה מקסימלית ולנצל את כישוריהם היטב, כך שיגדלו להיות מבוגרים מוצלחים וחכמים. חשוב לייצר להם סביבת עבודה מתאימה ונוחה כדי לעודד אותם ככל האפשר לגירוי החשיבה, לעשייה חיובית ולצמיחה אישית.

ספריה איכותית המכילה מכתבה נוחה וכוורת נגישה בעיצוב נעים לעין, תהווה עידוד ומאיץ ללמידה בשעות אחר הצהריים, ליצירה ולפיתוח קשרים חברתיים. בניגוד אליה, ספריה לחדר ילדים העשויה בעליבות ואינה נוחה לישיבה ממושכת תגרום לילדינו להעדיף לבלות את שעות הפנאי שלהם בבעיטת פחיות ריקות בחצר האחורית, מה שנעדיף שיקרה פחות…

 

כמה עולה ספריה לחדר ילדים? תלוי!

מחיר של ספריה לחדר הילדים אינו קבוע, הוא ישתנה וייקבע על פי פרמטרים מסוימים. בואו נלמד על גורמי ההשפעה שיקבעו את מחיר הספריה שלכם:

 

נוחות וארגונומיה

עולם עיצוב הרהיטים מתפתח כל העת, ומשאיר מאחור את הספריות הפשוטות לחדר הילדים תוך שהוא עובר לייצור של ספריות נוחות המותאמות לצרכי הילד במדויק. ספריה מותאמת, היא רהיט שייתן לילד מרחב ישיבה מרווח להנחת הרגליים, משטח עבודה נוח, וארונית או כוורת בגובה הושטת יד, מהם ניתן לשלוף בעת הצורך ספרי לימוד או אלבום תמונות נוסטלגי.

ספריית נוחות לחדר הילדים תתאפיין בכך שגם לאחר ישיבה ממושכת לא יסבול הילד מכאב גב או מתחושות אחרות של מתח גופני או חוסר נוחות אחרת. מחיר של ספריה מעוצבת בצורה המתאימה לשימוש הילד, יהיה גבוה יותר מזה של ספריה צרה ומגבילה, אולם הילד יודה לכם מאוד, אם הלימוד למבחנים בצילה של הספרייה יהיה חוויה מהנה ולא סיוט מתמשך.

 

אל תהיו בהלם –  הכל עניין של חומרי גלם!

ספריות לחדר הילדים עשויות להיות עשויות מסוגים שונים של חומרים. תפקידה של הספרייה ללוות את הילד בכל שנות התבגרותו ולכן, בחירה של ספריה לחדר הילדים מחומרי גלם איכותיים תתברר כנכונה, אף אם יקרה יותר, כיוון שתחזיק מעמד בטווח הארוך, ותשמש אולי גם את אחיו של הילד לכשיגדלו.

ספריות עשויות עץ סנדוויץ’ מצופות פורמייקה הם הרכב נפוץ ואיכותי ביותר לספריות לחדרי ילדים ולחדרים שונים. מחירם אינו בשמים אבל הן נוטות להאריך ימים בבריאות איתנה.

 

ספריה שמדברת טרנד  – או ספרייה קלאסית?

עיצוב הספריה הוא פרמטר נוסף במחיר, לא היינו ממליצים לכם לוותר על עיצוב מוקפד ולהכניס לחדר הילדים הנאה שלכם ספריה בעיצוב גס, שתרגיש פיל בחנות חרסינה. את סגנון העיצוב אתם צריכים לבחור לפי הטעם האישי שלכם, מניסיון בחירה של ריהוט קלאסי מתאימה לקניינים שמעוניינים ליהנות מהרהיט משך שנים רבות.

ואילו בחירה של ספריה טרנדית לחדר הילדים, תכניס בו המון עכשוויות ומודרניזציה, אולם לאחר כמה שנים עלולה להפוך למוצר שאבד עליו הכלח.

 

טובים השניים מן האחד

במידה ואתם מעוניינים לאפשר ישבה כתף לכתף של שני אחים בו זמנית על יד הספרייה, תוכלו ליהנות מספריה זוגית המאפשרת מקום ישיבה נפרד לכל ילד. ספריה כזו עלולה לעלות מחיר גבוה יותר, אולם היא מהווה פתרון ישיבה מעולה למשפחות ברוכות ילדים. הישיבה בצוותא מזמינה שיתוף פעולה פורה ועזרה הדדית של האחים זה לזה, כך שהספרייה הזוגית היא בעלת יתרון חינוכי, נוסף לכל.

 

ארונות משולבים ספריה לחדר הילדים

במידה ואתם רוצים שעיצוב החדר ישתלב כמו פאזל וגם יחסוך לכם כמה שיותר מקום, תוכלו לבחור לחדר הילדים ארון משולב ספריה. רהיט פונקציונלי זה יוצר הרמוניה מושלמת בין כל מוצרי הריהוט בחדר וכן מאפשר גישה נוחה לארון בזמן הישיבה בצמוד לספריה.

 

כשאוליווד מייצרת ספריות לחדר ילדים

אוליווד רהיטים משנה את כללי המשחק בייצור ספריות לחדרי ילדים, החברה מייצרת ספריות איכות ברמה גבוהה, מעוצבות על ידי טובי המעצבים ומותאמות ארגונומית לשימוש של ילדים ובני נוער. אתם מוזמנים לבחור לכם ספריה לחדר ילדים של אוליווד במחיר משתלם, ולהנות מרהיט עמיד, יפהפה ואהוב.