כמה עולה שולחן עבודה

כמה עולה שולחן עבודה - באנר

שולחן עבודה הינו פריט חשוב ומרכזי עבור מי שמרבה לעבוד בעבודות משרדיות.

גם אם שולחן העבודה ישמש אתכם כחלק מעיצוב של משרד ביתי, ובין אם למטרת החלפה של שולחן עבודה קיים, יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם כאשר בוחרים באחד חדש.

ריכזנו עבורכם מספר דגשים חשובים, אשר יסייעו לכם בבחירת השולחן האידיאלי עבורכם וגם – כמה עולה שולחנות עבודה?

לצפייה בקטלוג שולחנות עבודה לחצו כאן.

שולחן עבודה סטנדרטי – ממה הוא מורכב?

שולחן העבודה הסטנדרטי, שמשמש את רוב בתי העסק והלקוחות הפרטיים, מורכב ממספר יחידות: משטח עבודה, יחידה של מגירות, ארוניות לשם תיוק, משטח מוגבה למסך מחשב\ זרוע, עמדה להצבת כונן מחשב ופתרונות אסתטיים ונוחים להסוואת הכבלים של החשמל ושל התקשורת.

את שולחן העבודה צריך למקם בסמוך לשקעי חשמל, כדי שיוכלו לשמש אתכם לשם חיבור וטעינה של אותם כבלי חשמל ותקשורת.

הצבתם מרחוק כבר יכולה להצריך מכם כבל למאריך, שיסתרבל ויפגע בנוחות ובחופש הניידות במשרד.

 

מבנה וגודל של שולחן העבודה

שולחנות עבודה מגיעים בדרך כלל בגדלים ובמבנים שונים, כאשר כל אחד בוחר בגודל המתאים עבור החלל הספציפי שלו. כאשר אתם קובעים את המבנה ואת הגודל, חשוב לעשות זאת בהתחשב בגודל החלל ובשטח שזמין לכם לניצול.

דבר נוסף שמשפיע, הוא אופי העבודה. אם אתם יודעים שאתם עתידים להתעסק עם הרבה מסמכים, ניירת וקלסרים, קרוב לוודאי שתזדקקו לשולחן עבודה גדול מהסטנדרט כדי שיאכלס את הכול.

 

מחפשים שולחן עבודה לעבודה במשרד המוני? חשבו על פרטיות העובד

הפרטיות היא דבר חשוב, במיוחד בחללי אופן ספייס בהם עובדים עשרות עובדים זה לצד זה. אם העובד מתעסק בחומרים רגישים ודיסקרטיים כמו למשל הנהלת חשבונות, מן הראוי שתהיה לו עמדה נפרדת ולכן צריך לצרף לשולחן מחיצה.

לעומת זאת, מי שמכורח תפקידו צריך להיות באינטראקציה עם אנשים, צריך להתמקם בשולחן עבודה גדול ומרכזי, כדי להיות מספייק דומיננטי וקרוב ליתר העובדים.

 

צורות שונות של שולחנות עבודה

ישנם מספר סוגים של שולחנות עבודה:

שולחן עבודה בצורת L

שולחן עבודה בצורת L הוא למעשה שני שולחנות קטנים שחוברו זה לזה- האחד הוא שולחן כתיבה בהגדרה, והשני הוא שולחן שרתום לראשון. שולחן הכתיבה יהיה בדרך ככל הגדול מבין השניים, ואילו החלק השני ישמש כמעין שולחן עזר. את השולחן הזה ניתן למצוא בהמון גדלים וסוגים, וזה יהיה נהדר עבור מי שזקוק לשטח שולחני נרחב.

 

שולחן עבודה בצורת U

שולחן עבודה זה דומה מאוד לשולחן העבודה הקודם, אולם פה מדובר בשלושה משטחי עבודה.

החלוקה בין שלושת השולחנות המחוברים היא לשולחן כתיבה ראשי, שולחן כתיבה משני ועוד שני נספחים.

השולחנות האלו הינם גדולים במיוחד, ונועדים למי שצריך שטח כתיבה ואחסון מעבר לסטנדרט.

 

שולחן עבודה פינתי

שולחן העבודה הפינתי, כפי שניתן להסיק מהשם שלו, מונח תמיד בצמוד לפינה שבחדר. השימוש בשולחן הזה מבטיח גישה לנקודות תקשורת וחשמל, הטמנת הכבלים שעשויים להתבלט החוצה וניצול יתר החלל לריהוט נוסף.

 

חומרים מהם יוצרים שולחנות עבודה

ישנם מספר סוגים של חומרים שמקובל להשתמש בהם למטרת יציקה של שולחנות עבודה:

 

מלמין

המלמין משמש כציפוי שמדמה סוגים שונים של עץ, על כל גווניו ודוגמאותיו. מדובר בחומר פופולרי במיוחד בשוק הרהיטים, זאת לאור עלותו המוזלת ואמינות החומר.

כיום רהיטים סטנדרטיים רבים שמוצעים לצרכן מצופים במלמין, זה מספק פתרון טוב, זמין וארוך טווח.

 

פורמייקה

הפורמייקה עשוי ממספר שכבות של נייר ספוג, אשר במסגרת תהליכי חום מתקשחות והופכות למקשה אחת. בצד החיצוני נוהגים לשרטט דוגמאות דמויות עץ, צורות תלת ממדיות וכו’. החומר מאופיין בחוזקתו ובעמידותו מפני רטיבות או שריטות.

 

פורניר

הפורניר הוא החומר המושלם עבור מי שמבקש מראה עצי, מבלי לשאת בעלויות הגבוהות של שימוש בעץ מלא. הפורניר עשוי מעץ אמיתי, אולם הוא בסך הכול שכבה דקה שמכסה פלטות שעשויות מחומרים אחרים. התחושה היא זהה לשל שימוש בעץ מלא, משום שזה נראה לחלוטין אותו הדבר.

 

עץ מלא

יציקת שולחן מעץ מלא זה דבר שכרוך בעלויות גבוהות למדי, זאת לאור האיכות הבלתי מתפשרת והחוזק של חומר טבעי זה. המראה שנוצר הוא מרשים ויוקרתי במיוחד, והנפוץ ביותר הוא עץ האלון.