כמה עולים ארונות לחדרי ילדים?

חדרי ילדים הם עולמות של קסם, דמיון תום ורוך. כדי לאפשר לילדים שעשו אותנו הורים, לחוות ילדות מאושרת, אנו רוצים להעניק להם סביבה נעימה לחיות בה, שתהווה להם אי של שקט ושלווה בו הם יכולים להשתובב, לחלום ולישון באין מפריע. אחד מהצרכים שלהם, הוא חדר מסודר ונוח בו לכל פריט יש מקום ברור.

ארונות לחדר הילדים יגרמו לחזון הזה לקרות. מעניין אתכם כמה עולים ארונות לחדרי ילדים? הכתבה הזאת תספר לכם את כל האמת על מחירם של ארונות שאוהבים ילדים.

 

ארונות לחדר ילדים – מה ישפיע על המחיר שלהם?

כפי שאתם מבינים לבד, ארונות לחדר ילדים אינם שקיות חלב שלהן מחיר מפוקח ואחיד. לכל ארון מחיר משלו, התלוי בפרמטרים שונים. קראו על הנתונים שיוצרים את ההבדל במחיר.

 

הגודל כמובן!

ההיגיון הישר סובר, שארון קטן דל-מקום, יימכר במחיר מוזל מארון בגודל אימתני, בו אפשר להחביא פיל מבלי שימצאו אותו אף פעם. ישנם ארונות לחדרי ילדים בעלי שתי דלתות בלבד ברוחב של 85 ס”מ. תוכלו למצוא ארונות של 3 או ארבע דלתות ברוחב מוגדל, וכן ארונות של 6 דלתות ברוחב 243.5 ס”מ. ככל שרוחב הארון, אורכו ועומקו בעלי מידות גדולות יותר, יהיה מחיר הארון גבוה יותר.

אל תמהרו לרכוש ארון קטן, רק כי המחיר הזול קרץ לכם, עליכם לזכור שילדים בני דורנו הם יצרני חפצים מקצועיים, ובכל יום מתגבהת ערימת ה’שמונצעס’ שלהם מחדש, לא תרצו להתחיל תוך שבוע לערום את הפריטים שלא נמצא להם מקום, בשקיות מחוץ לארון. ארון גדול לחדר הילדים יוצר איכות חיים ונוחות אחסון מקסימלית.

 

זוזו מהדרך – ארונות הזזה לחדר הילדים

ארונות לחדרי הילדים עם דלתות בטכניקה של הזזה, ידועים כארונות יקרים יותר מארונות הפתיחה הרגילים, אולם יש להם יתרון שהם חוסכים מקום בחלל, כיוון שדלתותיהם אינן נפתחות לכיוון חוץ, אלא נעות על מסילות בצורה חלקה. ארונות הזזה גם מונעים את הרעש המטריד של טריקות הדלת המאפיין את הארון המוכר מימים ימימה.

 

ארון עשוי נייר

ארון מחומרים פשוטים וזולים, יהיה זול משמעותית מארון איכותי העשוי עץ סנדוויץ’ מצופה פורמייקה, המעניקה לארון עמידות בפני בלאי, שריטות ורטיבות. אולם ארון פשוט עלול להיהרס תוך זמן קצר ולהתברר כבחירה יקרה ביותר בטווח הארוך.

 

ארונות לחדרי ילדים – העיצוב שיוצר את ההבדל

מחירם של ארונות לחדרי ילדים, ייקבע גם על פי רמת העיצוב שלהם, ארון מלבני חד-גוון בעיצוב מינימלי, לא ייתן את אותו אפקט של ארונות לחדרי ילדים שעוצבו על ידי מעצבי-על של ריהוט. ארון מעוצב לחדר הילדים יכול לתת לחדר כולו ערך מוסף ולשדרג בהחלט, חפשו אחר ארון מעוצב ביותר, שאיננו מתקוטט עם התקציב שלכם, ומעניק שאר רוח לחדר הילדים המתוק אותו עיצבתם.

 

חלוקה נכונה היא א’-ב’ בקניית ארונות לחדרי ילדים

חשוב להשקיע מעט יותר כדי לדאוג לחלוקה פנימית של הארון בצורה הנוחה לכם ביותר. חברות רבות אף לא ידרשו מכם סכום נוסף על דרישה מעין זו. כדי שלא תפספסו מסקנות חשובות, ערכו סיכום של כל הפריטים אותם תרצו לאחסן בארונות חדר הילדים, וחשבו מהם המדפים והמגירות הנדרשים לכם. הזמנת חלוקה מודולרית זו, תגרום לארון שלכם להכיל יותר, ותהפוך אותו למסודר באופן מופתי.

 

אז כמה תכלס יעלה לי ארון לחדר הילדים?

מחירם הממוצע של ארונות לחדרי ילדים נע בין 1700 ש”ח ל-6,300 ש”ח, כמובן לפי הפרטים הכתובים לעיל. בנוסף מותג ידוע עשוי לייקר את המחיר וכן תשלום על הובלה והרכבה. חשוב שתצאו לדרך של בחירת ארונות לחדרי הילדים, כשאתם מצוידים בתקציב מוגדר מראש, עם יכולת התגמשות לכאן או לכאן. תקציב ברור יגרום לכם לרכוש בסופו של יום את ארון חדר הילדים האידיאלי עבורכם ועבור חשבון הבנק שלכם.

 

מה אסור שיקרה בחדר הילדים שלכם?

ארונות חדרי ילדים שאינם בטיחותיים דיים, עלולים לגרום לפציעות ולאסונות בפעוטות הרכים חלילה. לכן חשוב שהארון יהיה קבוע היטב לקיר, ששום חיבור בו לא יהיה רופף, וכן שלא יכיל פינות חדות מדי, שבהיתקלות עימן עלולות לפצוע. בחרו רק בארון בטיחותי ביותר, יציב ומתאים לשימוש ילדים.

 

אוליווד זו המילה הנרדפת לארונות לחדרי ילדים

אוליווד רהיטים היא חברת רהיטי איכות מוכרת ואמינה, המשווקת מגוון ארונות לחדרי ילדים, מעץ סנדוויץ’ מצופה פורמייקה. ארונות אלו נחשבים למילה האחרונה בעיצוב, ברמת איכות ובפרקטיות. תוכלו למצוא ארונות במגוון גדלים אותם תוכלו להתאים לחלל הקיים שלכם.

באוליווד מגוון ארונות פתיחה, או ארונות הזזה להנעה והנאה מושלמת. אוליווד מציעה ארונות של 2-6 דלתות לכל דרישות האחסון הקיימות.

בנוסף, חלק מארונות חדרי הילדים של אוליווד משלבים על דופנם החיצונית מראה – מה שמגדיל את מראה החלל ומאפשר לבדוק את הבבואה שלכם בקלות. מה גם שהארונות הינם עמידים ביותר ומעניקים בטיחותיות מקסימלית למשתמשים בהם.