מה המחיר של מיטה יהודית?

עם התרחבות שוק הריהוט בארץ וכניסת אופנות חדשות לעולם המיטות לחדר השינה, נוכל לראות גידול גם בהיצע של מיטות יהודיות בעיצוב מוקפד וברמת איכות גבוהה במיוחד. בחיפוש אחר מיטה יהודית אופטימלית לחדר שינה יש לבדוק את טווח המחירים המקובל בשוק ולעשות חושבים לפני רכישת מיטה בהתאם לפרמטרים המשפיעים על המחיר: כאן במאמר נלמד על מאפייני המיטה היהודית, מה מרכיב את המחיר הסופי של מיטות יהודיות ועל מה אסור לכם להתפשר ברכישת מיטה לחדר השינה היהודי. כל זאת ועוד – במאמר שלפניכם.

 

מיטה יהודית – מהי בדיוק

מיטה יהודית היא רהיט שנבנה בהתאם לדרישות ההלכה היהודית המורה לבני הזוג להפריד את המיטות במועדים קבועים בהתאם להלכות נידה.

זמני הריחוק הקבועים יוצרים מערכת זוגית רעננה יותר, מחזקים את הקשרים הזוגיים ומאפשרים לבני הזוג לחוש בכל פעם התחדשות מיוחדת.

מיטה יהודית איכותית היא מיטה המחולקת לשתי מיטות נפרדות כאשר בזמן הצמדת המיטות זו לזו מתקבלת מיטה יהודית מחוברת לחלוטין המדמה מיטה זוגית בעלת בסיס יחיד. ואילו לצורך הפרדת המיטות, מיטה יהודית מאפשרת הזזה קלה ונוחה (כיום מיטות יהודיות כוללות גלגלים ליצירת תנועה חלקה וקלה יותר) והופכת בפשטות לשתי מיטות נפרדות לחלוטין.

למעשה, כל מיטה יהודי כוללת שני מצבים ומאשפרת דאבל אפשרויות: מצב של מיטה זוגית מחוברת ומצב של מיטה נפרדת. האופציות השונות מאפשרות לחדר השינה לקבל נראות חדשה בכל פעם ולייצר עניין בשגרת החיים השוטפת.

 

מיטה יהודית – ממה מורכב המחיר?

מחיר מיטה יהודית כולל מספר פרמטרים:

חומרי גלם

בבחירת מיטה יהודית דרוש לשים דגש על בדיקת חומרי הגלם מהם מיוצרת המיטה: שימו לב כי קיימות בשוק אפשרויות שונות: מיטה יהודית עשויה עץ מלא, מיטה יהודית מסנדוויץ’ ומיטה יהודית מסיבית. אלו 3 רמות איכות כאשר המחיר הגבוה ביותר הוא עבור מיטות מעץ מלא, בטווח המחירים הבינוני נוכל למצוא מיטה מעץ סנדוויץ’ ואילו מיטה מסיבית היא מיטה זולה יותר ואיכותית פחות. המלצה שלנו: כהשקעה לטווח רחוק, מומלץ לכם לבחור במיטה מסנדוויץ’ שהוא חומר עמיד מאוד במחיר סביר. מיטה כזו עתידה להחזיק מעמד למשך שנות שימוש ארוכות מבלי שתסבול מבלאי או ריקבון בהתאם לשימוש סטנדרטי.

 

סוג הגימור

גימורים ברמה גבוהה מייקרים מעט מחיר של מיטה יהודית, עם זאת, במידה ועיצוב חדר השינה חשוב לכם, לרמת הגימור תהיה השפעה רבה על נראות החדר הסופי. חשוב לציין כי רמת הגימור משפיעה גם על איכות המוצר, כך שבכל אופן, השקעה בגימור מעולה היא השקעה שווה, אלא אם כן אתם מתכננים לבצע תחלופה מהירה של מיטות לחדר השינה.

 

סגנון עיצוב

קיימים בשוק הריהוט סוגי מיטות יהודיות בעיצובים שונים: חלק מהמיטות כוללות גב מיטה ובסיס עץ לצד מיטות יהודיות מרופדות בבדי טקסטיל. אין ספק כי לרמת העיצוב תהיה השפעה על המחיר, עם זאת, רוב האפשרויות הסטנדרטיות נעות סביב טווח מחירים די דומה, כך שתוכלו ללכת עם הלב שלכם לגבי סגנון העיצוב מבלי שתהיה לכך השפעה מהותית על המחיר הסופי.

 

מידות המיטה

כשאתם בוחרים מיטה יהודית חשוב שתבחנו היטב את מידות המיטה המתאימות לחדר שלכם, חברת אוליווד מציעה מספר סוגי מיטות יהודית באורך 180 ס”מ ו-200 ס”מ וברוחב 80 ס”מ ו-90 ס”מ בהתאם להעדפות בני הזוג.

נוסף על מידות בסיס המיטה ישפיעו על המחיר נתונים כמו: מידות גב המיטה ומידות המזרנים. שימו לב כי מיטה גדולה אכן מציעה נוחות גבוהה יותר אולם תופסת הרבה מקום בחלל, הקפידו לתת תשומת לב לסוגיות של פרופורציה במטרה שלא להכביד על החלל עם ריהוט מגושם וגדול מדי.

 

מותג ואחריות

עוד פרמטר המשפיע על עלות מיטה יהודית הוא החברה המייצרת את המיטה. חשוב לבחור בפירמה איכותית שתעמוד מאחורי המוצרים שלה ותתמוך בצרכנים גם לאחר הרכישה עם שירות מעולה וטיפול בכל תקלה.

מומלץ שלם יותר כדי לקבל שירות אמין ומקצועי וכן כדי לקבל תעודת אחריות למשך תקופה של לפחות 12 חודשים.

 

סוג הזמנה

כיום קיימים בשוק אתרים אינטרנטיים המספקים אפשרויות בחירה מתקדמות תוך הוזלה של מחירי המוצרים. חנויות אינטרנטיות חוסכות במשאבי אנוש וכוח אדם ובכך מאפשרת מכירה של מוצרים במחיר משתלם יותר. תוכלו לנצל אופציה זו בבחירת מיטה יהודית איכותית מאוד באתר ריהוט מוביל וכך לרכוש מוצר מתקדם במינימום מחיר.

 

האם אתם צריכים לשלם עשרות אלפי שקלים על חדר שינה יהודי?

למעשה בחישוב זריז, עלות של חדר שינה יהודי עשויה להצטבר לכדי עשרות אלפי שקלים: 3,000 ש”ח על מיטה יהודית, 2000 ש”ח על גב מיטה, 5,000 ש”ח על ארון, 1,600 ש”ח על שידות, 1,500 ש”ח על שידת מגירות ו-1,500 ש”ח נוספים עבור קומודה.

אולם, כיום ניתן למצוא באתר של אוליווד חדרי שינה קומפלט במחירים משתלמים במיוחד ובהתאמה הרמונית של כל פרטי הריהוט בחדר. טווח מחירי חדרי שינה יהודיים של אוליווד נע בין 2,800 ש”ח ועד 9,400 ש”ח בלבד. באמצעות רכישה מקוונת תוכלו ליהנות מחדר שינה קומפלט בעיצוב מוקפד ובאיכות ללא פשרות מבלי לקרוע את הכיס.

 

מחירי מיטות יהודיות

באתר של אוליווד, מחלקת מיטות יהודיות ייעודית ובה טווח מחיר מיטות החל מ-2,700 ש”ח ועד ל-5,250 ש”ח בתוספת של ארגז מצעים, שידת טואלט ושידות לילה. המיטות מאופיינות באיכות גבוהה, גימורים מושלמים ונוחות שימוש שקשה להשיג במקומות אחרים. ברכישת מיטה יהודית של אוליווד אתם נהנים מאיכות, יופי, עיצוב וחוויה במחיר נמוך משמעותית באופן יחסי.

 

איך ניתן להוזיל עלות של מיטה יהודית?

ישנן מספר דרכים להוזיל את עלות המיטה היהודית מבלי להתפשר על האיכות. ראשית, בחירה בגדלים סטנדרטיים במקום בגדלים מותאמים אישית יכולה לעזור להפחית במחיר. בנוסף, בחירה בעיצובים פשוטים יותר ללא דרישות מיוחדות או ריפוד מקורי יכולה גם היא לתרום למחיר סביר וכן בחירת חומרים חלופיים שעדיין שומרים על המראה האסתטי, כגון ציפויי עץ איכותיים – עשויה לסייע בהורדת המחיר. בעבודה צמודה עם חברות רהיטים מוכרות, תוכלו למצוא פתרונות חסכוניים העונים על הדרישות שלכם.

 

בחירה של מיטה יהודית איכותית במחיר שפוי – כך תבצעו אותה נכון

כאשר מחפשים מיטה יהודית איכותית במחיר סביר, ישנה חשיבות מכרעת לבחירה בחברות רהיטים מוכרות המתמחות בריהוט יהודי. לחברות אלה יש לעתים קרובות מגוון אפשרויות שיתאימו לתקציבים שונים ושירותי התאמה אישית כדי להתאים את המיטה להעדפות בני הזוג השונות. ביצוע מחקר מעמיק, קריאת ביקורות והשוואת מחירים בין ספקים שונים יעזרו בקבלת החלטה מושכלת ומציאת התמורה הטובה ביותר להשקעה שלכם.

 

האם כדאי להשקיע במיטה עשויה מעץ סנדוויץ’?

השקעה במיטה מעץ סנדוויץ’ יכולה להיות אופציה משתלמת לטווח הארוך. עץ סנדוויץ’ הוא חומר עמיד המורכב משכבות מרובות של ציפוי עץ המחוברים זה לזה. הוא מספק חוזק, יציבות ומראה אסתטי במיוחד תוך שהוא מציע חלופה משתלמת יותר לעץ מלא. בשילוב עם עיצוב בלתי מתפשר והקפדה על הפרטים הקטנים, מיטה עשויה מעץ סנדוויץ’ יכולה לספק גם עלות נוחה וגם עמידות.

 

מיטה יהודית של אוליווד – איכות במחיר שאפשר לישון אתו טוב בלילה

מחפשים מיטה יהודית איכותית במחיר הגיוני? היכנסו עכשיו לאתר של אוליווד רהיטים ובחרו מיטה יהודית באיכות גבוהה במחיר מצוין שתספק לכם מצע שינה מושלם לעשרות השנים הבאות.