מיטות נוער מומלצות

אנחנו דואגים להם כל כך. חושבים עליהם כל הזמן, ומחפשים רק שיהיה להם טוב. מה הם אכלו הבוקר? איפה הם הולכים לשחק? הילדים שלנו – כמה אחריות, דאגה, גוננות ואהבה אנו מקדישים להם. חשוב לנו שיהיו להם בגדים טובים, אוכל טוב, וגם מיטות טובות. אילו מיטות נוער מומלצות ולמי? על כך בכתבה שלפניכם.

 

מיטות נוער – לשינה טובה ומתוקה

כדי שהשינה שלהם תהיה טובה, הם צריכים גם סיפור-לפני-השינה, גם נשיקת-לילה-טוב וגם מיטה טובה, המספקת תמיכה ויציבות.

 

שימו לב שמיטה צריכה להיות:

  • בטיחותית ויציבה ב-100%
  • נוחה, מעניקה תמיכה מלאה לכל הגוף
  • גודל מותאם, לא גדול מדי ולא קטן מדי
  • איכותית, עמידה, ניתנת לניקוי ללא חשש

 

מיטה כזו היא המפתח לשינה בריאה ואיכותית.

 

בראש פתוח: אילו סוגים של מיטות נוער מומלצים?

יש סוגים רבים של מיטות נוער. לא כל סוג מתאים לכל שימוש. לכן, התשובה לשאלה “מה הסוג המומלץ” היא מורכבת. צריך לומר תא זה הכי ברור: הכל משתנה בהתאם לנסיבות. לא סתם יש סוגים רבים כל כך.

מה שכן, לכל ילד או נער יש את מיטת הנוער המומלצת ביותר עבורו. כדי שתוכלו להבין היטב מהו כל סוג ולמי הוא מתאים, הנה טבלה שמסכמת את כל הסוגים:

 

סוג המיטה מה כוללת  למי מתאימה
מיטה וחצי מיטה רחבה מהרגיל, ב-30 ס”מ בממוצע נער או נערה מתבגרים שכבר לא מתאימה להם מיטה צרה אך עדיין אינם זקוקים למיטה זוגית
מיטת קומותיים 2 מיטות המורכבות אחת מעל השנייה באמצעות סולם קטן ילדים שישנים בחדר לא גדול, ורוצים ליהנות משינה משותפת תוך ניצול אידיאלי של המקום בחדר
מיטת יחיד מיטה קלאסית, עם משענת בראש המיטה או לאורכה – מיטה שהיא גם ספה לעת מצוא ילד או ילדה שנהנים מחדר גדול ומרווח ולא זקוקים לפתרון אחסון
מיטת יחיד נפתחת מיטות הנשלפות ונכנסות לתוך מיטה עליונה ילדים שישנים יחד, אחד ליד השני, ורוצים שהחדר לא יתמלא במיטות רבות – קיפול קטן והמיטות הופכות למיטה אחת
מיטת יחיד / קומותיים / נפתחת שהיא גם פתרון אחסון מיטה שבתחתיתה ארגז מצעים או מגירות אחסון רחבות אם החדר קטן מדי בשביל ארון, או שיש צורך לאחסן בו חפצים מרובים מכל סיבה שהיא. וגם סתם כך למי שאוהב שהמשחקים / המצעים / הנעליים נמצאים בהישג יד ולא בעומק הארון…

 

אז כל מיטה והמבנה שלה, כל מיטה והחלקים המרכיבים אותה, וכל מיטה והילד שלו היא מתאימה.

 

והעיצוב: מהו העיצוב הנכון למיטות נוער מומלצות?

וכמו בכל דבר, גם כאן התשובה משתנה בהתאם לצורך של כל ילד. עיצוב שעושה טוב לילד ולמתבגר הוא עיצוב שחושב עליו: האופי שלו, הצורך, ונתונים רלוונטיים נוספים כמו – הגודל של החדר וגיל הילד.

מיטות נוער מומלצות הן כאלה שניתן לבחור במגוון עיצובים, שכל הנתונים הללו יוכלו לבוא בחשבון.

 

מה יכול להשפיע על האווירה בחדר?

  • צבע – הצבע או הצבעים של המיטות, כמו של שאר הרהיטים בחדר, צריך להיות הרמוני וזורם עם העיצוב הכללי של החדר. מכאן והלאה, כל האפשרויות פתוחות. תוכלו לבחור בצבעים שקטים, יוקרתיים, עמוקים, נועזים, תוססים, רכים וכן הלאה… צבע הוא הדבר הראשון שרואים כשנכנסים לחדר. לכן שאלת הצבע משמעותית במיוחד לאווירה שבחדר.
  • מראה מינימליסטי או מעוטר – מיטה חלקה במראה נקי או כזו עם ראש מיטה מסוגנן? ואולי בכלל מיטה המעוצבת כספה עם משענת גב? מראה מלא ומסוגנן יוצר תחושה של חדר מטופח ומלא חיים, מראה שקט יוצר מראה חדשני נקי ובוגר יותר.
  • קווי מתאר – עגולים או ישרים? קווים עגולים משדרים קלילות, רכות וזרימה, וקווים רבועים משרים תחושה כבדה, מוקפדת, מינימליסטית ומודרנית יותר.

 

השילוב של כל האלמנטים יחד יוצר בסופו של דבר את המכלול השלם, שמעניק לחדר אמירה ייחודית העולה על זו של כל אלמנט בפני עצמו.

 

ועוד כמה דברים שחשוב לבדוק כשבוחרים מיטות נוער

  • חומרי ייצור איכותיים – כדאי לברר היטב מהם החומרים מהם מיוצרת המיטה. אל תלכו שבי אחרי מילים יפות, בררו עם אנשי מקצוע אובייקטיביים מהם העצים המומלצים לייצור מיטה איכותית וחזקה.
  • האם המיטה מתאימה להיות צמודה לקיר / לפינה? ומה הילד רוצה? יש ילדים שאוהבים להיות במרכז ונערים מתבגרים שמעדיפים פינה, וגם להפך. בדרך כלל מיטות נפתחות או כאלה הכוללות פתרונות אחסון, לא מתאימות למרכז החדר. מיטות יחיד ומיטה וחצי – זה כבר סיפור אחר.
  • מחירים – המחירים של מיטות נוער איכותיות ומומלצות נעים על פני טווח רחב, החל מ-1400 ש”ח ועד ל-4500 ש”ח, ויותר. נסו לבדוק את גבולות התקציב שלכם, את האפשרויות המתאימות וגם – עד כמה המחיר מצדיק את ההשקעה. לפעמים מחירים הם רק ניצול מכוער ודרך מחוכמת לגרום ללקוחות לחשוב שמדובר במוצר איכותי. מחירים טובים באמת הם מחירים שמשקפים איכות והוגנות.

 

לא כל מיטת נוער היא מיטת נוער מומלצת, ולא כל מיטה מומלצת לכל אחד… בבחירת מיטות נוער יש לשים לב לגורמים רבים, החל מהתאמת הסטייל לילד ועד לשאלת המחיר. תוכלו להתרשם ממגוון של מיטות נוער באתר של אוליווד רהיטים, ולבחור ביניהן את זו שמתאימה לילד שלכם – מכל הסיבות שבעולם.