מיטות קומותיים מומלצות

איך בוחרים מיטות קומותיים מומלצות? ולמי בכלל מומלץ להשתמש במיטות קומותיים? והכי הכי: זה בטוח לא מסוכן? כל המידע על מיטות קומותיים, כולל טיפים לבחירת מיטות מומלצות – בכתבה שלפניכם. אם אתם מחפשים מיטות לילדים, אל תפספסו את הכתבה הזאת.

 

מיטות קומותיים – למי מומלץ?

למה בכלל לקנות מיטות קומותיים? מה רע ב-2 מיטות יחיד פשוטות וקלסיות?

אז נתחיל עם סקירה קצרצרה על שינויים בדירות בישראל.

בשנים האחרונות, שווי הדירות בישראל נמדד בהתאם לשטח ולא בהתאם למספר החדרים. יחד עם עליית מחירי הדיור, אין פלא שדירות מגורים רבות הולכות ומתקטנות. בנוסף, אופנה אדריכלית הקובעת כי מקסימום שטח בבית יוקדש למטבח ולסלון ומינימום שטח לחדרי השינה, יוצרת חלוקה לחדרי שינה קטנים במיוחד.

בגלל כל אלו, רואים היום יותר ויותר משפחות צעירות עם ילדים קטנים שחדרי הילדים שלהם פשוט קטנים. הצורך לחסוך במקום הולך וגובר, כולם יודעים לדבר על פתרונות אחסון וניצול חכם של השטח.

איך בפועל עושים את זה? יש לא מעט דרכים ופתרונות. גם בתחום המיטות לילדים ונוער ניתן למצוא פתרונות רבים: מיטות נפתחות, מיטות שהן גם פתרונות אחסון ו- כן, גם מיטות קומותיים.

 

למי הכי מתאימות מיטות קומותיים?

  • 2 ילדים ומעלה שחולקים חדר משותף, לא גדול
  • ילדים שלא בנויים להכניס את המיטות פנימה כל יום, ופחות מעדיפים מיטות נפתחות
  • חדר ילדים שיש בו קיר פנוי, ללא ארון או חלון, והוא מתאים למיטה המשתרעת לגובה ולא לרוחב
  • ילדים שאוהבים לבלות ביחד – מיטות קומותיים יוצרות קשר מיוחד, ועל כך – הרחבה בהמשך
  • ילדים שההורים שלהם רוצים לחסוך מקום, כאב ראש וכסף – ולקנות 2 מיטות במיטה אחת…

 

אז אם הילדים שלכם מתאימים לכל הטייטלים הללו – כנראה שאכן מיטות קומותיים זה הדבר הנכון בשבילם.

 

ואיך זה בשביל הילדים? לא מה שחשבתם

איך זה לישון במיטות קומותיים? טוב, לנו זה נשמע ממש לא וואו. כי אנחנו מבוגרים, כבדים כאלה, שצריכים לראות היטב את כל החדר ולשלוט בכל מה שקורה…;) סליחה, ההטפה מוגזמת, זה בסדר גמור שעברנו את הגיל בשביל מיטות קומותיים. אבל לילדים… אוהו, מיטות קומותיים מומלצות בחום!

  • בית קטן משלי – ממש כמו בסיפור המיתולוגי “הבית של יעל”, כל ילד מחפש לעצמו בית קטן. מיטת קומותיים מאפשרת חלל קטן סגור ופרטי, והופכת ממיטה לממלכת שינה קסומה אישית ואהובה.
  • אין כמו לשחק מחבואים בחדר עם מיטות קומותיים! ויש עוד שפע של משחקים יצירתיים שהמיטות מאפשרות.
  • על המיטה העליונה אפשר להרגיש גבוהים וחשובים, כמעט מלכים.
  • והכי כיף בעולם – להיות החברים הכי טובים. שני אחים שחולקים מיטה הנשענת על אותה פיסת קרקע הופכים, תרצו או לא, לחברים טובים. זה חוק טבע, ואין אושר גדול יותר להורים מלראות את ילדיהם קשורים וקרובים.

 

אז אילו מיטות כדאי לקנות?

טוב, השתכנענו שלמיטות קומותיים יש יתרונות משל  עצמן. אבל אילו מיטות קומותיים מומלצות? קודם כל חשוב לדעת מה לא לקנות.

תנאי סף שבלעדיהם לא קונים מיטות קומותיים:

  1. בטיחות – מעקה יציב ואיכותי למיטות.
  2. עדיין בטיחות – הסולם בין המיטות צריך להיות כזה שנוח וקל לעלות ולרדת בו, רואים ממנו את הרצפה ואת המרחק אליה.
  3. נוחות – מיטות רחבות מספיק, נוחות, מספקות תמיכה.
  4. איכות – מיטות העשויות מחומרים מעולים ובטכנולוגיות מתקדמות. בררו על חומרי הייצור המומלצים למיטות, ונסו להתרשם מרמת הגימור שלהן.
  5. קלות שימוש וניקוי – חשוב שיהיה קל להשתמש בסולם וגם לנקות אותו, שהרי מטפסים עליו ברגליים (נקווה שהן נקיות, ובכל זאת) והוא סמוך למיטות – אזור שחשוב לשמור בו על סטריליות וניקיון.

 

מיטות קומותיים חכמות

מתי מיטות קומותיים הופכות לחכמות (ולפיכך גם למומלצות ביתר שאת)? כשהן מהוות גם פתרון אחסון, נוסף על חיסכון המקום שהן מציעות מעצם היותן מיטות קומותיים.

 

דוגמאות למיטות קומותיים חכמות:

  • מיטות קומותיים עם ארגז מצעים בתחתיתן
  • מיטות קומותיים הכוללות ארון אחסון קטן “בין הקומות”, במקביל לסולם
  • מיטות קומותיים הכוללות גם שולחן עבודה נשלף מראש המיטה
  • מיטות קומותיים הכוללות מדפי תצוגה, לפריטי נוי מתוקים שיהפכו אותן למקסימות

 

עיצוב של מיטות קומותיים

ואיזה עיצוב מאפיין מיטות קומותיים מומלצות?

התשובה לשאלה הזו אינה חד משמעית: אין עיצוב אחד שטוב לכל הילדים, בדיוק כמו שאין מיטה אחת שטובה לכולם. העיקרון המנחה צריך להיות: ככל שיש חלופות בחירה רבות יותר, ואפשרויות רבות יותר לעיצוב עצמי והתאמה אישית (ללא תוספת תשלום, כמובן) – כך המיטות טובות יותר. פשוט, זאת הדרך הבטוחה שבה תדעו שהמיטה תענה על הטעם שלכם ושל הילדים (שתפו אותם בבחירת הצבע! זה יגרום להם להתאהב במיטות), וגם לסטייל הקיים בחדר.

מה עוד? עיצוב טוב הוא עיצוב תואם אופי: בצבעים, בטקסטורות, בקווים ובשילוב ביניהם. ילדה שחולמת על חדר שקט, מתוק וחלומי, תתאכזב מחדר תוסס, סוער ומקורי – אף על פי שהוא עשוי להיות יפה במידה שווה. בקיצור, יופי זה עניין של אופי.

 

תוכלו להתרשם ממגוון מיטות הקומותיים שבאתר של אוליווד רהיטים. מיטות מעולות העשויות מחומרי איכות בייצור מתקדם ומבטיחות עמידות, בטיחות ואיכות. והטיפ הטוב ביותר לכל קנייה: התייעצו עם חברים ושאלו אנשי מקצוע אובייקטיביים למה כדאי לשים לב. כך תוכלו לעשות בחירה חכמה, ולדעת בדיוק על מה אתם משלמים.