ספריה לחדר עבודה – איך לבחור את הספריה המושלמת

כולנו חווינו מה זה לעזוב את משרדי החברה ולעבור לעבודה מהבית בתחילת שנת 2020. מגפת הקורונה הכריחה אותנו במדיה מסוימת להתנהל בתוך המשרד הביתי, ועניין זה העלה צורך מהותי בשדרוג והתאמת חדר העבודה בבית לצרכים המדויקים של העובד, בכדי לאפשר לו לתפקד באופן יעיל ונוח. במאמר זה נספר לכם על שדרוג המשרד הביתי בעזרת השקעה בעיצוב ספריה לחדר העבודה, איך עושים זאת והיכן.

 

הפכו את חדר העבודה שלכם למשרד המושלם

בהתחשב בכך שמעסיקים רבים וחברות רבות דוגלים במתכונת עבודה היברידית כיום, חשוב לתכנן את המשרד הביתי שלכם כך שיתאים באופן מקסימלי ויענה על כל הצרכים שלכם בזמן שאתם עובדים מהבית. בין אם זה לשדרג את הרהיטים הקיימים, כמו שולחן, ארונות, כיסא, או ספריה לחדר עבודה, חידוש הצבע של המשרד לאווירה נעימה יותר, סדר וארגון מחודש של החומרים, הקלסרים והארגוניות שמאכסנות מסמכים חשובים, ועוד. חדר עבודה נעים, פרקטי ומסודר ישפיע רבות על היעילות שלכם בו ושווה את ההשקעה.

 

מה צריך לבדוק לפני שרוכשים ספריה לחדר עבודה?

אחת הדרכים הכי אפקטיביות לשדרג את חדר העבודה שלכם הוא להשקיע בתכנון ועיצוב ספריה לחדר עבודה. ספריה לחדר עבודה תשנה את פני החדר, תעניק לו מראה מכובד ורציני, וכמובן – תאפשר לכם לאחסן באופן אסתטי ומסודר את כל החומרים, המסמכים, הקלסרים והספרים שתצטרכו שיהיו נגישים עבורכם במשרד הביתי. אבל איך ניגשים לעניין הזה? איך בוחרים ספריה לחדר עבודה? הנה הקריטריונים החשובים ביותר:

 

לוקיישן לוקיישן לוקיישן

הביטו רגע בסביבת העבודה הנוכחית שלכם ונסו לחשוב – איפה תרצו למקם את הספריה החדשה שלכם? לפני שרוכשים ספריה לחדר העבודה, חשוב לתכנן במדויק את המיקום שלה, כדי שתוכלו להחליט לגבי גודלה, הגימורים שלה, המאפיינים השונים שיהיו בה. למשל – אם היא תהיה צמודה לשולחן העבודה ותשמש אתכם באופן יומיומי לאכסון של קלסרים שצריכים להיות נגישים, לעומת אם היא תעמוד בפינה הרחוקה של החדר ותשמש לתצוגה של ספרים ותעודות, חפצי נוי וכדומה. שתי הספריות הללו יראו אחרת, יתוכננו אחרת לגמרי ויצריכו גישות שונות לחלוטין מבחינת האפיון והייצור.

 

מדדים מדויקים

אין יותר חשוב מלמדוד את הספייס באופן מדויק ודקדקני. מדדים מדויקים של האזור הנבחר למיקום הספריה החדשה שלכם יאפשרו לכם לעצב אותה כך שתתאים בדיוק לכל סנטימטר, תשתלב באופן הרמוני עם שאר החדר ותשמש אתכם נאמנה. אל תתעצלו – ערכו מספר מדידות ורשמו לכם את הפרטים במקום בולט, כדי למנוע הזמנה של פריט שיעשה את כל הדרך אליכם ואז יתגלה כי הוא אינו מתאים או לא נכנס לספייס שמיועד לו.

 

גדול ומרשים? קטן ועדין?

גדול יותר לאו דווקא אומר טוב ביותר – ערכו סדר בחפים שתרצו לאחסן בספריה, היפטרו מדברים לא רלוונטיים או ישנים, ותבינו בדיוק איזה גודל של ספריה אתם צריכים. לעיתים, ספריה מנימליסטית ועדינה תשתלב יותר טוב בחדר העבודה שלכם מאשר אחת גדולה וכבדה. תוכלו להתייעץ עם מומחה בתחום כדי להבין מהו הגודל המקסימלי שיתאים לספייס שלכם מבחינה אסתטית ופרקטית.

 

החליטו על תקציב

לפני שאתם ניגשים לחנויות או לאתרים, חשוב שתחליטו על תקציב עבור הספריה החדשה. נכון, כיום ניתן למצוא רהיטים שונים כגון ספריה לחדר עבודה במחירים זולים יותר או פחות – אך חשוב לזכור, כי אתם משקיעים כאן ברהיט לטווח הארוך, ולא פתרון זמני שעלול להתפרק, להישרט, להינזק ממים, או פשוט לא להחזיק מעמד יותר משנה. השקעה בפריט איכותי, שנבנה על ידי מקצוענים תאפשר לרהיט לעבור דור אחר דור במשפחתכם, לשמש את ילדכם ולהיות פריט חשוב במשפחה שיהיה בו שימוש שנים קדימה.

 

דרכים נוספות לשדרוג חדר העבודה

מעבר להשקעה בתכנון ספריה לחדר עבודה, איך עוד אפשר לשדרג את הספייס ולהפוך אותו למשרד ביתי נעים ומכובד?

 

השקיעו בכיסא נוח

זה אולי נשמע כמו חלק נישתי – אבל הכיסא בחדר העבודה שלכם ישמש אתכם שעות על גבי שעות, ואם הוא לא יהיה איכותי או מתאים לגוף שלכם – הוא בעיקר יעשה נזק ולא יאפשר לכם לעבוד כמו שצריך. השקיעו בכיסא אורתופדי שיתאים למשרד ויאפשר לכם לעבוד בנוחות.

 

בחרו בריהוט פרקטי

ישנה חשיבות רבה לאסתטיקה בחדר בו תבלו שעות רבות מהימים ואולי אף הלילות שלכם, אך בראש ובראשונה – חשבו על הפרקטיקה. רהיטים שהם לא רק יפים ונעימים לעין, אלא גם עמידים, פרקטיים, בעלי שימושים רבים ויכולת לתת מענה לצרכים השונים שלכם.

 

ארגנו לכם את הספייס

זה ידוע שכאשר הסביבה שלנו מסודרת, המוח שלנו מסוג להתרכז ולהתמודד עם משימות מורכבות. אם תבחרו להשקיע בעיצוב ספריה לחדר עבודה, יהיה לכם מספיק מקום אחסון בכדי לשמור על חדר העבודה מסודר ומאורגן, וכך ליצור לעצמכם סביבת עבודה פוריה שתמוך במאמצי הריכוז והיעילות שלכם.

 

איך יודעים מאיפה לרכוש ספריה לחדר עבודה?

כאשר ניגשים לבחור ספק שיעזור לנו לעצב ולתכנן, ואז ייצר עבורני את ספריית החלומות שלנו – חשוב לעצור רגע ולוודא שהוא עונה על הקריטריונים הבאים –

  • שנות ניסיון רבות בתחום
  • מקצועיות ללא פשרות
  • לקוחות עבר מרוצים שממליצים עליו בחום
  • מחירים אטרקטיביים

 

למה כדאי לבחור באוליווד?

ישנם ספקים רבים בארץ המציעים את שירותיהם בתחום עיצוב ספריה לחדר העבודה, משהו אחר, משהו אחר. מה יתרונותיה של חנות הרהיטים אוליווד, מעבר לנקודות שפירטנו בסעיף הקודם? איך היא עוד נבדלת מהמתחרים האחרים בשוק?

 

התאמה אישית

חנות הרהיטים אוליווד מעניקה ללקוחותיה את האפשרות להתאים אישית כל חלק וחלק ברהיטיה, על מנת ליצור התאמה מושלמת לקו העיצובי של הבית, ולאפשר לפריט להשתלב באופן הרמוני בנוף. תוכלו לעצב אישית את החלקים הבאים:

  • צבע הספריה כולה וצבעי החלקים השונים בה
  • מספר הדלתות של הספריה
  • ספריה עם כוורת או בלי
  • ידיות וגימורים מיוחדים לספריה
  • שדרוגים נוספים כמו מחיצה, מראה, מדף נוסף ועוד

 

הפרטים הקטנים

לא עוד פריט שיצא ממפעל וסובל מהזנחה בחלקים הנסתרים – כל רהיט שיוצא תחת ידיהים המסורות של אוליווד נבדק עד לפרטים הקטנים, מלוטש ומעוצב ברמת גימור גבוהה כך שיענה על כל המשאלות שיכולות להיות לכם.

 

אחריות כוללת

חנות הרהיטים אוליווד מתחייבת להעניק אחריות על כלל מוצריה ושירותיה, כך שקהל לקוחותיה יכול להיות סמוך ובטוח שהוא בידיים טובות ומהימנות. לאחר קבלת הרהיטים המיוחדים שעיצבתם יחד עם אוליווד, במידה ותזהו בעיה או תקלה – תוכלו ליצור עימם קר והם ידאגו לטפל בה במהירות וביעילות.

 

אספקה מהירה

בין אם אתם לקראת סוף שיפוץ הבית ומעוניינים לאבזר ולרהט אותו מחדש בזמן הקרוב, או שפשוט החלטתם שחדר העבודה שלכם זקוק למתיחת פנים רצינת, אוליווד מעניקה לכם ולקהל לקוותיה זמן אספקה מהיר, של עד 21 יום.

 

כאן עבורכם

חנות הרהיטים אוליווד מתגאה בשירות לקוחות מצוין, וליווי הלקוחות שלהם מא׳ ועד ת׳ – מרגע ההחלטה לשדרג את חדר העבודה, לשלב התכנון והמדידות, לעיצוב, בחירת החומרים והנראות של הספריה, לייצור של רהיט איכותי במפעל החברה ועד להובלה, הרכבה וכמובן – אחריות שתיתן לכם ראש שקט.

 

לסיכום

מאז ימי הקורונה, רובנו חווינו מה זה לעבוד מהבית באופן רציף רוב שעות היום, וחלקינו אף עדיין עובדים במסגרת עבודה היברידית שמצריכה שימוש בחדר עבודה ביתי. בכדי ליצור לעצמכם סביבת עבודה מאורגנת, מסודרת, אסתטית, פורייה וכזו שמאשפרת ריכוז מרבי – מומלץ להשקיע ברהיטים פרקטיים, איכותיים ומעוצבים אישית כך שכל הצרכים שלכם ייענו. חנות הרהיטים אוליווד כאן עבורכם ותשמח להעניק לכם שירות מקצועי, מהימן ומהיר.