ספריה לספרי קודש

כל אדם מאמין יודע כי חשוב ומיוחד כמו ספרי קודש צריך מקום של כבוד, וכיום ניתן לעצב עבורו ספריה ייעודית שתגן עליו מכל פגע ותשמור עליו, תציג אותו בגאווה ותהווה את עמוד התווך של הבית והמשפחה. במאמר זה נסביר על ספריה לספרי קודש, מה היא כוללת, היכן ניתן לרכוש אחת ומה כדאי לבדוק לפני. כל הפרטים במאמר זה.

 

מדוע צריך ספריה לספרי קודש

ספריה לספרי קודש נועדה בראש ובראשונה בכדי להוות מקום של כבוד עבור ספרי הקודש שלכם, וככזו היא מרכז הבית היהודי, ויש לה משמעות רוחנית עמוקה, נחשבת כעמוד התווך הרוחני של הבית וכמי שמובילה את בני המשפחה אל עבר הצלחה ושמירה על ערכי התורה. ספרי הקודש שבביתכם ינוחו באופן מסודר, מכבד ואלגנטי בתוך ספריה לספרי קודש ותוכלו לנשום לרווחה בידיעה שאתם נותנים להם את המקום הראוי.

 

מה כוללת ספריה לספרי קודש

ספריה לספרי קודש תכלול בדרך כלל מספר של תאים או אזורי אחסון, מדפים ומגירות, ותשלב בתוכה רוב הזמן דלתות זכוכית בכדי להציג בגאווה את ספרי הקודש לכל באי הבית. חברה רצינית לייצור ספריות, כמו אוליווד, תאפשר לכם לבצע התאמות ולתכנן באופן מדויק את הספריה לטעמכם ולסגנון הבית שלכם.

 

מהו טווח המחירים עבור ספריית קודש

להלן מספר דוגמאות עבור טווח המחירים הנפוץ בשוק עבור ספריית קודש:

 

איך מעצבים ספריה לספרי קודש

כאשר ניגשים למלאכת עיצוב ספריה לספרי קודש צריך לחשוב על מספר אלמנטים:

 

גודל החלל הנתון

כמו כל רכישה של רהיט חדש לבית, תצטרכו גן כאם לבצע מדידות מדויקות של החלל הנתון עבורו נועדה ספריה לספרי קודש, לוודא כי יש לכם מספיק מקום עבור התכנונים שלכם מבחינת גודל הספריה, ולקחת בחשבון כמובן גם את מנגנון פתיחת הדלתות וכמה מקום הוא מותיר לכם לתפעל את הספריה בנוחות.

 

צבע הספריה

יש צורך בהתאמת צבעה של הספרייה לשאר הרהיטים בחדר וכן לסגנון העיצובי שלו, כדי שתשלב שם בצורה הרמונית ולא תבלוט באופן לא מתאים משאר החדר. קחו בחשבון את פלטת הצבעים של החדר, האם רוב הרהיטים למשל הם מעץ, ואם מעץ אז באיזה צבע הוא, האם רוב הרהיטים גבוהים או נמוכים, האם יש שילוב של זכוכית בחלקם ועוד.

 

תקציב שהוחלט מראש

חשוב לקבוע מראש תקציב, לפני שניגשים להליך עיצוב וייצור הספריה, וכך תוכלו להבין את סדר גודל הרהיט שתוכלו לרכוש, מה האפשרויות שלכם ומה ניתן לעשות במסגרת התקציב שלכם והטעם האישי שלכם.

 

שמרו על אלגנטיות

ספריה לספרי קודש צריכה להיות אלגנטית, לשדר יוקרתיות ועדינות ובו בזמן לתת את המקום הראוי לספרי הקודש, ועל כן חשוב לא להשתמש בצבעים עזים, לא לשלב יותר מידי חומרים, לשלב צבעים יחדיו או לעצב אותה בצורה ילדותית או מוגזמת.

 

איך בוחרים ספק עבור ספריה לספרי קודש

כשאנו ניגשים לחפש ספק או חברה שייתר עבורנו ספריה לספרי קודש, חשוב לבדוק מספר דברים אודותיה – האם מדובר בחברה המייצרת רהיטי איכות? כאלו שיהיו עמידים ולא יתבלו וישחקו מהר? האם הבחירה מהימנה וניתן לסמוך עליה, בימים אלו בהם האינטרנט יכול להתל במחשבות שלנו? האם לחברה מפעל רציני שמפוקח מבחינת תו האיכות הקיים בו?

 

אוליווד – הבחירה הנכונה עבור ספריה לספרי קודש

ישנן חברות רבות העוסקות בייצור, עיצוב ושיווק של ספריה לספרי קודש, בטווח מחירים משתנה וכן באיכות משתנה. למה לבחור דווקא בחברת אוליווד עבור המשימה החשובה?

 

רהיטי איכות

כל רהיטיה של חבר אוליווד, בין אם ספריה לספרי קודש, ארון אחסון, ספריה לחדר העבודה וכולי – כולם רהיטי איכות ברמה הגבוהה ביותר, שיוצרו מחומרים איכותיים.

 

עמידות

רהיטיה של חברת אוליווד עשויים חומרים עמידים ואיכותיים שיאפשרו לכן ליהנות מהרהיט שלכם לאורך זמן ולהעביר אותו בין דורות.

 

התאמה אישית

חברת אוליווד יודעת כמה חשוב שהפריט החדש שלכם ישתלב באופן מעולה עם שאר הבית, ועל כן מציעה ללקוחותיה את האפשרות להתאים אישית את הספריה כך שתקלע לסגנון שלהם – מהידיות, ועד לצבעים, אזורי האחסון ומספר המגירות – את כל זה תוכלו לשנות ולהתאים ביחס לצרכים שלכם בלי שום בעיה.

 

שירות לקוחות

אוליווד יודעים כמה מורכב יכול להיות תהליך של בחירת רהיט חדש לבית או למשרד, כמו ספריה לספרי קודש, ומעניקים ללקוחותיהם שירות לקוחות מעולה וזמין, שיוכל לענות לכם על כל שאלה, לפתור כל בעיה ולעזור לכם להגיע לתוצאות הרצויות במינימום זמן ומאמץ.

 

ניסיון של 3 עשורים בתחום

אין חכם כבעל ניסיון, בעיקר כשהניסיון המדובר הוא של למעלה מ3 עשורים. חברת אוליווד מתהדרת בניסיון רב שמאפשר לה לתת לכם את השירות והתוצר הכי טוב שיכול להיות.

 

לסיכום

ספרית ספרי קודש היא רהיט חשוב מאין כמוהו עבור כל בית יהודי מאמין, שכן היא מהווה את עמוד התווך הרוחני ונועדה לעזור לבני הבית לדגול בערכי התורה ולשמור על אופי הבית. חברת אוליווד תשמח לעמוד לרשותכם בכל הנוגע לתכנון עיצור וייצור ספריה לספרי קודש, תאפשר לכם לבצע התאמות אישיות במידות ובצבעים, ותיצור עבורכם את הספריה הכי איכותית שתוכלו לקבל, במחיר אטרקטיבי ומשתלם.

לייעוץ אישי לחצו כאן >>