ספריות לחדרי ילדים לפי סגנונות עיצוב

עולם העיצוב הוא רחב ונחלק לקטגוריות ותת קטגוריות. על מנת ליצור עיצוב חדר ילדים מדויק יש לאפיין אותו, להבין את מהותו ורק לאחר מכן לבחור ברהיט שיתכתב עם סגנון העיצוב הרצוי. צרכנים רבים מתקשים להגדיר במדויק את סגנון העיצוב המועדף עליהם, מה גם שחלק מסגנונות העיצוב אכן דומים ומשיקים זה לזה בנקודות שונות. במאמר הבא ננסה לעשות סדר ולהגדיר את סגנונות העיצוב על מנת שנדע מהי ספריית חדר הילדים אותה אנו מחפשים.

 

מתאימים ספריה לחדר הילדים לפי שפת עיצוב

ספרית חדר ילדים לחדר בסגנון מודרני

העיצוב המודרני מסודר מאוד ומבני. חדר מודרני יאופיין בקווים נקיים חפים מסלסולים למיניהם, שימוש בצורות גיאומטריות ומינימליזם. ספריה מודרנית לחדר ילדים תהיה מאורגנת, נטולת דקורציה, ובעלת קווים חלקים. למעשה, את הסגנון המודרני ניתן לחלק לתת סגנונות כאשר לכל סגנון טאצ’ ייחודי אופייני לו.

 

ספריה לחדר ילדים בעיצוב נורדי

כאן נשתמש בעקרונות העיצוב המודרני עם טוויסט הקורא לפשטות, מינימליזם, קשת צבעים מונוכרומטית בדגש על אפור וגווניו ושימוש בצמחייה טבעית. תכונות נוספות בהם ייעשה שימוש בספריה נורדית לחדר ילדים הן: נוחות, פונקציונליות ורישול מה. קיימת עדיפות לספריה מעץ בגוונים בהירים ונעימים לעין.

 

ספריה לחדר ילדים בסגנון תעשייתי

אם אתם מתחברים לאמירה אותם מבטאים חומרים גולמיים חשופים, הרי שתוכלו להתחבר לעיצוב חדר ילדים בסגנון תעשייתי. עיצוב זה כשמו, נוטל השראה מאזורי תעשייה ומעודד חשיפה של בטון בצורה אמנותית, אבן חשופה, ברזל ואף מערכות חשמל ועוד – כדי ליצור מראה בלתי מעובד.

עבור חדר ילדים תעשייתי ניתן להשתמש בספרייה חשופה ובתאורת בטון גולמי. אלו יתנו השראה יצרנית, מתקדמת וחדשנית לחדר הילדים. חשוב להוסיף לחדר כזה אלמנטים שיכניסו בו חמימות כגון: תמונות של הילד, קישוטים ופוסטרים על מנת לשוות לו מראה ביתי יותר.

 

ספרייה לחדר ילדים בסגנון אורבני עכשווי

סגנון אורבני עכשווי משלב בין העיצוב המודרני לעיצוב התעשייתי. כאן ניתן לפגוש אלמנטים חשופים לצד צביעה בגוונים חדים, שימוש בצבעים נועזים ושילוב של סוגי חומרים חדשים. ספריית חדר ילדים עבור חדר בעיצוב אורבני עכשווי תוכל לשלב עץ, בטון, חומרים קרמיים וגופי תאורה מעניינים בצבעים בלתי שגרתיים לשבירת הקו המודרני הסטנדרטי.

 

ספרייה לחדר ילדים בסגנון קלאסי

סגנון עיצוב זה מעניק ערך לשלמות העיצוב. סגנון זה מסמל חום, בגרות ושילוב של מרקמים ושכבות שונות בעולם הטקסטיל והחומר. חשוב להימנע מליצור תחושה כבדה בחלל בשילוב של ריבוי אלמנטים או חפצים בסגנון מכובד מאוד. ספרייה לחדר זה תכלול דלתות זכוכית שלהן וילונות דנטל לצד בחירה בגוונים בהירים ונעימים מאוד משרים תחושה ביתית מפנקת.

 

ספרייה לחדר ילדים בסגנון אקלקטי

הגישה האקלקטית מאפשרת לנו לשלב מספר סגנונות עיצוב, יצירתיות וצבע לחלל. כאן ניתן יהיה להנות מספרייה בצבעים מגוונים המשלבת מגוון סגנונות ומהווה הרמוניה עיצובית במיטבה. הסגנון האקלקטי או בעברית: ‘לקטני’, מערב אמנות מערבית עם סגנון קישוטי ממקורות השראה רבים: אדריכלות המזרח הרחוק, האדריכלות הקלאסית, אדריכלות המזרח הקרוב, אדריכלות מזרח תיכונית ועוד.

 

ספרייה לחדר ילדים בסגנון בוהו שיק

הבובו שיק הוא סגנון עיצוב העושה שימוש רב בריבוי טקסטורות, הדפסים וגוונים עזים. הבוהו שיק מאזן את הסחרחרה העיצובית הזו לכדי חלל יצירתי, שמח וכיפי מאוד בדגש על סגנון זרוק ובלתי מחייב. מתאים עבור חדרי ילדים לילדים בעלי מעוף שאוהבים חשיבה מחוץ לקופסה ושימוש רב בדמיון.

ספרייה בסגנון בוהו שיק תשלב טקסטורות והדפסים באופן שיביא שמחה לחלל תוך זהירות שלא לחרוג מהאיזון העיצוב שכן קיים קו דק בין חדר בסגנון בוהו שיק מושלם לחדר שהוא קטסטרופה עיצובית.

 

ספרייה לחדר ילדים בסגנון אתני

חדר ילדים בסגנון אתני הוא נדיר. אולם יש שיבחרו לתת מקום למאפיינים תרבותיים, שורשיים או מסורתיים. ספריית חדר ילדים כזו תיקח השראה מתרבויות עתיקות בדגש על אלמנטים אפריקאיים שבטיים. כך ניתן יהי למצוא ספרייה הכוללת תבליטים סמליים, ידיות דלתות בצורת ראשים של בעלי חיים, שימוש בחומרים גולמיים משופשפים בסגנון עתיק ועוד. יינתן ביטוי למזלות, גרמי שמים ועוד אלמנטים המסמלים משמעויות עמוקות בהתאמה לאמונות של תרבויות שונות.

 

ספריית חדר ילדים בסגנון כפרי

הסגנון הכפרי עושה שימוש רב בפרטים בעלי חספוס, הרבה שימוש בעץ: עץ טבעי או קורות עץ כמוש נהוג לרהט בתי נופש בהרי אירופה ובכפרים. ספרייה כפרית לחדר ילדים תתאפיים גם היא בגולמיות מחוספסת, חומרי גלם של עץ בהיר ושילוב של טקסטיל מחוספס.

 

ספרייה לחדר ילדים בעיצוב רטרו

סגנון הרטרו מאפיין את תקופת שנות ה-50-70 של המאה הקודמת. עיצוב זה הוא נועז מעט, משעשע ועתיר משחקי צבעים וצורות באמצעות הדפסים, טקסטורות מעניינות ואמירה שובבה מעט. ספרייה לחדר ילדים בסגנון רטרו תתאפיין בעיטורים של קווים, משבצות, צורות גיאומטריות ואיורים שונים.

 

ספרייה לחדר ילדים בסגנון פרובנס

כאן אנו עוברים למחלקה האלגנטית. סגנון הפרובנס מאפיין חדרים מעוצבים בקפידה באמצעות שימוש ביוקרה כאלמנט משמעותי. כאן נשתמש בעץ מלא, חיטובי עץ מהוקצעים, וריפוד עשיר לשמירה על הנראות האירופאית הקדומה. ספרייה של חדר ילדים פרובנס תהיה עשויה מעץ מלא כבד וכהה תשלב קרניזים ועיטורים בולטים ותשדר מראה מוקפד, חגיגי מאוד השואב השראה מתקופת האצולה באירופה.

 

כך תתאימו את הספרייה לחדר הילדים בדיוק מושלם

מתקשים להחליט מהו סגנון הספריה המושלם עבורכם? תוכלו להתבשם מצפייה בתמונות של חדרי ילדים במגוון עיצובים על מנת להבין מהי נטיית הלב שלכם, לאחר קבלת ההחלטה מומלצת הזמנת רהיט באתר אינטרנטי על מנת לחסוך שיטוט וכן כדי ליהנות מחוויית קניה קלה ונוחה. חברת אוליווד מציעה מגוון סגנונות ספריות לחדרי ילדים שייתנו לכם מענה עבור כל סגנון עיצוב שתבחרו.