ספריות קודש מפוארות

ספריות קודש הן רהיט שתפקידו להוות מקום של כבוד לספרי הקודש בבית היהודי: ספרי תלמוד, גמרות, ספרי הלכה, סידורים, חמישה חומשי תורה, נביאים, ספרי הגות, ספרי השקפה, ספרי הלכה, ספרי חסידות ועוד. העם היהודי כעם הספר צועד כבר אלפי שנים לפי המסורת המונהגת מכוח הכתוב בתורה ואילו ספריית קודש נועדה להוות כלי להחזקת ספרים תורניים אלו בצורה מכבדת וראויה. ספריות קודש מפוארות אם כן הן הבחירה הטבעית כיאה לרהיט בעל משמעות גדולה בבית היהודי. 

קראו על משמעות ארון הקודש, איך לבחור ארון קודש מפואר ואיפה ניתן להזמין ספריות קודש מפוארות בהתאמה אישית. הכל על ספרית קודש מפוארת. 

 

מדוע צרכנים רבים בוחרים בספריית קודש מפוארת?

ספריית קודש משמשת עדות לאהבה ולכבוד אותם אנו רוכשים לספרי הקודש ולתוכן התורני אותו הם מכילים – בתוך הבית פנימה. ארון קודש מפואר מהווה את ליבת הבית היהודי ומרכזה והוא הרהיט החשוב ביותר בבית עבור שומרי תורה ומצוות. נוכחותה של ספריית קודש בסלון מהווה מוקד לצמיחה והתפתחות תורנית-רוחנית מתוך חקר מעמיק וטיפוח ערכים יהודיים, זו הסיבה שבחירת ספריית קודש מפוארת אינה נעצרת בהיבט העיצובי-פונקציונלי שלה כרהיט, אלא כוללת היבט רחב של חיבור למסורת ולקדושה והערכה לתורה וללומדיה.

בגלל האמור לעיל, בוחרים צרכנים רבים להשקיע בספריית קודש מעוצבת שתבטא את הערכתם ותייצג את התייחסותם לספרייה כרהיט החשוב והעיקרי בבית.

 

ספריית קודש מפוארת ככלי חינוכי

בהתאם למה שנכתב עד כה ניתן להבין את השקפת עולמם של הורים רבים הרואים ברכישת ספריית קודש מפוארת – אמצעי להנחלת המסורת והשרשת היחס ההולם כלפי ספרי קודש ותפקידם בחיי היהודי. לפי השקפתם, ספרי קודש לא נועדו רק לנוח בארון, אלא הם חלק אינטגרלי מחיי היהודי עליו מתבססים כל אורחות חייו.

בראות ילד כי הוריו מכבדים את ספרי הקודש באמצעות ספריית קודש מרשימה, הוא מבין בלי מילים כי הם רוחשים כבוד לדברים שבקדושה וכך הוא סופג ערכים של קרבה ותשוקה ללימוד התורה.

 

איך לבחור ספריות קודש מפוארות?

ספריות קודש מפוארות יש לבחור באמצעות בחינה של מספר פרמטרים הכוללים: היבט פונקציונלי, היבט אסתטי, היבט פרקטי והיבט תקציבי:

 

פונקציונליות

בשלב הראשון של בחירת ספרית קודש, חשוב לתת את הדעת על מטרת הרהיט. כאן יש למפות את ארון הספרים ולבדוק אילו ספרי קודש יש בידכם. לפי כמות ספרי הקודש תוכלו להעריך מה גודל ארון הנצרך ומה מספר המדפים הדרושים לכם. בשלב זה מומלץ לבדוק את גובה ורוחב הספרים במטרה להגדיר את מידות המדפים הנדרשות לכם.

בחינת האספקט הפונקציונלי והפרקטי כוללת גם הקצעת מדפים סוגים לצורך אחסון חפצי קודש וחפצים נוספים בספרייה – בפרטיות מקסימלית.

כאן יש לבחור במדפים העשויים מחומר חזק ועמיד שיהוו בסיס איתן מספיק להחזקת כמות רבה של ספרי קודש כבדים. שימו לב לעובי המדף, תהיה גם לו השפעה על יציבות הספרייה.

מומחי ייצור רהיטים בשוק ספריות הקודש מצביעים על עץ מלא ועץ סנדוויץ’ מצופה פורמייקה כאפשרויות מועדפות ליצירת ספריית קודש איכותית שכן אלו חומרים הידועים ביכולתם לשאת משקלים כבדים בבטחה גם לאורך שנים ארוכות מבלי שהספרייה תהפוך לרעועה.

 

עיצוב

סגנון עיצוב

בבחירת סגנון העיצוב של פריית קודש לבית חשוב להתאים את קונספט הספרייה וההיבט האומנותי שלה לאלמנטים העיצוביים הנוספים הנמצאים במרחב ומגדירים אותו מבחינה עיצובית. במידה ומדובר בדירה בעלת קו עיצוב קלאסי, מומלץ לבחור בעיצוב מסורתי הכולל שימוש בעץ בצבע טבעי בציפוי מבריק, גימורים עתירי דקורציה, ושילוב של ידיות בעלות פיתוחים ומתכת עדינה כהשלמה לחזות הכללית הלקוחה מסגנון העיצוב של ספריות קודש בקהילות שונות בעולם מזה שנים.

לעומת העיצוב המסורתי, ניתן לבחור בספריות קודש מעוצבות בסגנון מודרני המתאימות לחללים הדוגלים בעיצוב מינימליסטי ומתכתבים עם האמנות הפוסט מודרנית: קווים חלקים, מינימום קישוטיות וקווי מתאר מסולסלים וכן שימוש בצבעים מונוכרומטיים וחומרים כמו עץ מצופה ומתכת ללא תוספות של אלמנטים מיותרים.

 

תוספות שונות

בספריית קודש מפוארת מקובל להוסיף ויטרינה מעוצבת בה מאוחסנים חפצי נוי, כלי כסף ואלמנטים קישוטיים נוספים – לרוב בזיקה לתרבות היהודית. הויטרינה השקופה הנעזרת בדלתות זכוכית כדי להציג חפצים שונים מוסיפה אלגנטיות למראה החלל ותורמת לפן האסתטי של הארון.

ניתן להוסיף ויטרינה כעמודה שלמה בספרייה לגובה הארון או להקדיש רק שטח קטן במרכז הספרייה. שימו לב כי כיום קיימות אופציות נוספות לשילוב של ויטרינה בתוך הארון, זאת במטרה ליצור מראה מרשים ומפואר ככל האפשר לפי טעמם האישי של בעלי הבית.

יש שיבחרו להוסיף תאורת לד נסתרת במטרה למקסם את מראה הספרים ותצוגת הויטרינה. זוהי תאורת אווירה שנועדה להוסיף לחלל מבחינה עיצובית והיא בהחלט משדרגת את מראה ספריית הקודש באופן משמעותי.

 

ספריית קודש מפוארת – מחיר

אז כמה עולה ספריית קודש מפוארת? למעשה, טווח המחירים של ספריות קודש מפוארות מעץ סנדוויץ’ מצופה פורמייקה נעות בטווח שבין 2,500 ש”ח ועד 10,000 ש”ח ולמעלה מכך. לפי מה נקבע מחיר של ספריית קודש מפוארת? להלן מספר משתנים המשפיעים על שורת המחיר הסופית בעסקת רכישת ספריית קודש:

  • מידות ספריית הקודש – ככל שהארון גדול יותר ומכיל מקום רב יותר מחירו יעלה.
  • עיצוב הספרייה – עיצוב מוקפד וייחודי עשוי להתבטא בתוספת במחיר.
  • החומר ממנו מיוצר ארון הספרים – עץ מלא הוא האפשרות היקרה ביותר, סנדוויץ’ מצופה פורמייקה הוא אופציה איכותית במחיר ממוצע ואילו ארון מסיבית הוא הזול ביותר אך גם נחשב לפחות איכותי משאר האופציות.
  • אופן הייצור – ייצור ברמה גבוהה מאוד באמצעות טכנולוגיה מתקדמת משפיע על איכות הרהיט וגם עשוי להתבטא בעלות גבוהה מהרגיל.
  • התאמה אישית – במידות, בעיצוב ובשילוב אלמנטים נוספים – אלו יגרמו לתוספת עלות ברכישת ספריית קודש.
  • הובלה והרכבה – ברכישת ספריית קודש יש לקחת בחשבון תוספת עלות של שירות הובלה עד בית הלקוח והרכבת הספרייה. במידה והספרייה גדולה מאוד ונדרשת הובלה והרכבה מיוחדת

 

אוליווד – הבית לספריות קודש בהתאמה אישית

חברת אוליווד – חברת הרהיטים המובילה בישראל מחזיקה במחלקה ייעודית של ספריות קודש יפהפיות במגוון גדלים ועיצובים לשדרוג הסלון שלכם. כיצרנית רהיטים כחול לבן, אוליווד פועלת לעיצוב וייצור מוקפד של ספריות קודש מפוארות במפעליה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות המשלבות אוטומציה לצד ידע אנושי רב שנים ואומנות עיצובית על ידי מומחים בתחום.

הבחירה באוליווד כחברה אולטימטיבית לרכישת ספריות קודש מפוארות היא טבעית בעיני לקוחות רבים שמגיעים, בוחרים ונדהמים מרמת הרהיט והשירות שאין להם מתחרים.

 

קנייה בקליק: ספריית קודש אצלכם בסלון

חשבתם שבחירה וקנייה של ספריית קודש היא משימה שאתם צריכים להקדיש לה תקופה מהחיים בבדיקה, סקירה של תצוגות רהיטים, שיטוט והתלבטות? האתר של אוליווד מציע אחרת: חוויית קניה נוחה, קלה ומהירה, ממש כמו שאתם מזמינים כל פריט אחר ברשת מובילה, באותה קלות תוכלו להזמין ספרייה מעוצבת. הממשק הנוח באתר מאפשר לכם במספר שלבים פשוטים לרכוש ספרייה בדיוק לפי דרישתכם כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפעול לפי התרשים הבא: אתר אוליווד רהיטים>>מחלקת ספריות קודש>> דף ספריית קודש ספציפית.

כעת לאחר שנכנסתם תוכלו לבחור בצבעים ומידות בתוך העמוד הרלוונטי באתר, לצפות בסימולציה ברורה של דגם הספרייה העתידית שלכם ולבצע רכישה מאובטחת. זהו, הספרייה בדרך אליכם!