קניית חדר שינה בהפרדה יהודית – הדגשים הרלוונטיים

קניית חדר שינה בהפרדה יהודית מהווה בחירה טבעית של שומרי תורה ומצוות מכל העולם המקפידים על שמירת ההלכה היהודית. על מנת לבצע את הקניה המשמעותית בצורה מושכלת יש לעמוד על מספר פרמטרים חשובים: גודל המיטה, החומר ממנו עשויה, אפשרויות ההפרדה, פתרונות אחסון ואספקה. במאמר הבא נציג את הדגשים החשובים ברכישת מיטה בהפרדה יהודית.

 

רכישת מיטה יהודית – על מה לשים את הדגש?

ברכישת מיטה לחדר שינה יהודי נרצה ליהנות מכל היתרונות אותם מציעה כל מיטה זוגית, פלוס אופציה להפרדת המיטות בשעת הצורך. לפניכם מספר פרמטרים חשובים אותם חשוב לבדוק בתהליך הזמנת מיטה בהפרדה לחדר שינה:

 

אפשרויות ההפרדה

ענף המיטות בהפרדה יהודית מציע הפרדה ללא דופן מפרידה בין המיטות לחיבור מושלם בין המזרנים. קיימת אפשרות להזמנת מיטה נפרדת עם חזית שלמה המציעה מראה אסתטי במיוחד. בנוסף, ניתן להזמין ראש מיטה במידות מוגדלות כך שיהווה משענת גם בזמנים בהם המיטה נפרדת ובין שני המזרונים ניצבת שידת לילה.

הבחירה המומלצת היא גב מיטה באורך של מינימום 2.40 רוחב על מנת שיכיל גם את שידות הצד וישווה לחדר מראה מעוצב היטב כשהמיטות מופרדות וכשהן מחוברות.

 

גודל המיטה

קיימות בשוק מידות שונות למיטות עם הפרדה יהודית. בעבר המידה המצויה היתה מיטה ברוחב 80 ס”מ, כיוון מקובל להזמין מיטה ברוחב 80 ס”מ או 90 ס”מ. בהתאמת גודל המיטה יש למדוד במדויק את אורך ורוחב החדר. אגב, המידות המצויות במצעים לחדר שינה מותאמות למיטות של 80 ס”מ, מה שגם מהווה פרמטר בשיקול.

 

חומר המיטה

החומר המומלץ לייצור מיטות לחדרי שינה שיחזיקו מעמד הוא עץ מלא או עץ סנדוויץ’ מצופה פורמייקה. חשוב לזכור שגם בבחירת חומר איכותי חשוב לשים דגש על איכות הייצור וזהות היצרן שכן קיים ריהוט בשוק המיוצר מעץ מלא אולם מיוצר בתנאים גרועים, ללא גימור ובלי אחריות על המוצר.

 

פתרונות אחסון

בעינינו, למיטה יהודית בהפרדה יש יתרון של חלל אחסון גדול ונפרד היכול לשמש כארגז מצעים או כפתרון אחסון עבור פריטים אחרים. נציין כי מומלץ להקדישו לאחסון פריטים קלים יחסית על מנת להקל על פעולת ההפרדה של המיטות.

 

אספקה

חשוב לבחור בחברת ריהוט אמינה המספקת רהיטים באיכות גבוהה מה שמעיד על טיב המיטה בהכרח. חברה מוכרת תספק מיטה בהפרדה בגימור, עיצוב ובקרת איכות ברמה גבוהה. ייתכן שספק איכותי יגבה מחיר יקר יותר אבל בראיה לטווח הרחוק, מיטה בהפרדה מחברה אמינה עתידה להחזיק מעמד שנים רבות יותר וללוות אתכם קדימה ללא שתידרשו להחליפה. בסופו של דבר, בתחום הריהוט היקר הוא הזול.

 

רכישת מיטה יהודית לפי הגדרת צורך

מעוניינים במזרנים שיעמדו ישר ולא יסטו ממקומם הטבעי? חשוב לבחור במסגרת מיטה יציבה או בסיס איכותי שייתן תמיכה שווה לכל המזרן מה שגם ישפיע על איכות השינה במידה רבה. אם חשובה לכם אסתטיקה ונוחות, דאגו לרכוש מיטה בהפרדה המציעה חיבור אלגנטי ובלתי נראה של המזרונים כך שבזמן בו המיטה מחוברת, לא יהיה ניכר שהיא נפרדת.

 

בחירת מיטה יהודית אורטופדית

עם השנים עולה רמת המודעות לקשר שבין שינה על מזרן אורטופדי לבין שינה טובה ותפקוד מקסימלי. מזרן אורטופדי מונע הצטברות עומסים על חלקים שונים בגוף, מסייע בהקלה על כאבי גב, מסייע בהרפיית הגוף ומאפשר שינה בתנאים אופטימליים.

מומחי אורטופדיה רבים ממליצים על מזרן איכותי למניעת ליקויים גופניים שונים ולמקסום חווית שינה איכותית. שינה איכותית היא  המפתח לתפקוד יומיומי תקין, השקעה במזרן איכותי אם כן, היא בחירה נבונה.

 

סוגיית העיצוב בחדר שינה בהפרדה

חדר שינה יהודי הוא חדר שינה דינאמי בו למיטות יש מיקום משתנה. עיצוב חלל כזה אם כן, הוא אתגר מורכב יותר למעצבי הפנים. אנשי מקצוע ומעצבים בעלי שם השכילו לתת ערך מוסף למיטה הזוגית הפרדת באמצעות גב מיטה לרוחב הקיר שמאחורי המיטה. משענת זאת יוצרת מראה אחיד ומעניקה נראות מרשימה כשהמיטה נפרדת כמו שהיא סגורה.

ניתן למצוא בשוק המיטות היהודיות מיטות המתכתבות עם כל סגנון עיצוב של חדר שינה: מודרני, כפרי, וינטג’, רטרו, קלאס, יוקרתי ועוד. תוכלו לבחור מיטה מרופדת בהתאמה לשאר רהיטי החדר שתשווה לחדר מראה של בית מלון או חדר בצימר ותעניק אי של שקט בתוך היומיום התובעני.

לשמירה על הרמוניה מושלמת בחלל חשוב לצרף על יד המיטה 2 שידות צד בהתאמה לסגנון העיצוב השולט בחדר. ניתן לבחור במיטות עם בסיס עץ וגב מיטה עץ, או במיטות מרופדות. כל אופציה תעניק לחדר השינה נראות אחרת ותיצור אווירה שונה. על כן חשוב שתקבלו השראה מתמונות חדרי שינה שונות ועל פיהן תזמינו את המיטה הרצויה.

 

מיטות בהפרדה יהודית – לא רק לשומרי מצוות

חשבתם שמיטות בהפרדה יהודית הם נחלתם הבלעדית של זוגות דתיים? מסתבר שלא כיום, קיימים זוגות רבים הבוחרים במיטות נפרדות ממספר סיבות. ביניהן, שינה קלה של אחד מבני הזוג או רצון להפריד בין המיטות מדי פעם. כך מתברר שהאופציה להפרדת המיטות מהווה אפשרות רלוונטית עבור רבים מבני הציבור הכללי.

 

מיטות בהפרדה יהודית – מעצבים חדר שינה בסטייל

ההיצע הגדול של מיטות חדר שינה בהפרדה, מאפשרות לרבים ליהנות ממיטות בהפרדה יהודית שאינן פוגעות בסטייל של חדר השינה, אלא להפך, מעניקות ערך מוסף ויוצרות זווית חדשה ורענון למראה הכללי של החלל.

מעוניינים לרכוש מיטה יהודית בהפרדה? הצטיידו במידות מדויקות של החדר והגדירו את סגנון העיצוב הרצוי, פנו לחברת ריהוט מובילה על מנת לקבל שירות איכותי, גימור ברמה גבוהה ואחריות על המוצר. שתהיה לכם שינה טובה!