שולחן עבודה כולל שתי מגירות – איך בוחרים ומה הכי כדאי?

החלטתם לקנות שולחן עבודה עם שתי מגירות עבור לימודי הילדים שלכם אבל אין לכם מושג מאיפה מתחילים? הכנו לכם רשימת עצות לרכישת השולחן המושלם עבורכם ומהם הדגמים הנבחרים ביותר?

 

כמות מגירות – החלטה שבוצעה

העובדה שהחלטתם על כמות המגירות לשולחן שאתם רוצים לקנות. היא כבר צעד ראשון שיקל עליכם ברכישת השולחן. הבנתם שמגירה אחת לא תספיק עבור הילדים, אבל גם אין צורך ביותר משתיים. כך תוכלו להיות ממוקדים יותר כאשר תגיעו לחנות הרהיטים ותתפזרו פחות. אבל, בחירת כמות מגירות אינה מספיקה לבדה, ותצטרכו להגיע כשאתם סגורים על עצמכם בעוד כמה מובנים.

 

מסגרת תקציבית

צרו לעצמכם מסגרת תקציבית לרכישת השולחן. כך לא תתפזרו בעת הרכישה ותמצאו את עצמכם משקיעים כסף שאין לכם. קבעו לעצמכם בראש מה הסכום המינימלי אבל בעיקר מה הסכום המקסימלי שאתם יכולים ומוכנים להשקיע עבור שולחן הלמידה לילדים שלכם. קחו בחשבון שהילדים גדלים מהר, כך שאולי לא שווה להשקיע יותר מידי כסף בשולחן שלהם היות והוא לא בטוח שיהיה רלוונטי בשנים הקרובות.

 

התאימו לגודל החדר

השולחן צריך להתאים כמובן לגודל החדר. ככל שהחדר גדול יותר, כך תוכלו לרכוש שולחנות גדולים יותר לילדים שלכם. לעומת זאת, שולחן גדול בחדר קטן ייצור צפיפות ואי נעימות בחדר. כדאי גם שתחשבו מה עוד אתם רוצים שיהיה בחדר. אם כבר רכשתם הכול ומה שנשאר זה שולחן אז אין בעיה. אולם במידה ונשארו רהיטים נוספים שתרצו להוסיף לחדר ילדכם, תצטרכו לקחת זאת בחשבון לפחות בצורה היפותטית.

 

התייעצו עם הילדים שלכם

הדעה של הילדים משנה כאן כי בסוף מדובר בשולחן עליו הם ישבו ללמוד ושולחן שיהיה בחדר שלהם. חשוב שהילדים יאהבו את השולחן שרכשתם עבורם, כך זה יעודד אותם להעביר יותר זמן בלשבת ללמוד עליו מאשר לשחק במשחקי מחשב על המיטה. כמובן שהדעה של הילדים אינה הקובעת לחלוטין ולכם יש את שאר השיקולים בראש, אך כדאי שכן תאשרו להם להביע את דעתם. כך הם גם ירגישו שותפים להחלטה בעיצוב החדר שלהם, מה שיחזק להם את הביטחון העצמי ויתרגל עבורם קבלת החלטות.

 

התאימו לעיצוב הכולל של החדר

עיצוב השולחן צריך להיות מותאם כמובן לעיצוב הכללי של החדר ולא מנותק ממנו. במידה ולא קניתם את השולחן כמערכת רהיטים אחת, תצטרכו למצוא שולחן שיתאים במראה שלו לשאר הרהיטים בחדר הילדים. נסו למצוא שולחן שיתמזג עם רצף הצבעים בחדר הילדים וייראה כחלק אינטגרלי מהחדר. בסוף, חוש העיצוב והטעם הוא עליכם ואתם יודעים מה הכי טוב לילדים שלכם.

 

מהם הדגמים והעיצובים הנבחרים?

הדגמים הנבחרים ביותר הם דגמי לני ויהונתן. כמובן שהשמות לא אומרים לכם יותר מידי, אך באופן כללי מדובר בשולחנות ססגוניים בקווי עיצוב של שולחנות קלאסיים ונקיים, עשויים עץ. השולחנות מעוצבים כך שיוכלו להתאים לכל סגנון עיצוב וכן לכל חדר. גודל השולחן גם הוא מותאם בהתאם לרצונכם ולגודל החדר שלכם.

 

להלן מספר דוגמאות של דגמי שולחן

שולחן עבודה הכולל שתי מגירות צמודות – דגם יהונתן: שולחן מסוגנן ובו שתי מגירות המיועדות לאחסון חפצים. השולחן מאפשר הענקת ניצול ברמה האידיאלית של המרחב בחדר.

שולחן עבודה הכולל שתי מגירות צמודות – דגם יהונתן יוטה אפור לבן: שולחן מסוגנן הכולל שתי מגירות לאחסון חפצים. זהו שולחן שמאפשר לנצל את מרחב החדר ברמה האידיאלית.

שולחן עבודה הכולל שתי מגירות צמודות – דגם יהונתן יוטה בהיר: מדובר באותו שולחן עם אותן תכונות כמו דגמי יהונתן הקודמים, והשוני הוא רק בצבע.

שולחן עבודה הכולל שתי מגירות צמודות – דגם יהונתן יוטה כהה: גם כאן מדובר באותו שולחן עם אותן תכונות כמו דגמי יהונתן הקודמים, והשוני הוא רק בצבע.

שולחן עבודה הכולל שתי מגירות צמודות – דגם לני: גם דגם זה מציע שולחן מסוגנן אשר כולל מגירות המיועדות לאחסון חפצים. גם כאן המאפיין הוא היכולת לנצל את מרחב החדר  בצורה המיטבית.

שולחן עבודה כולל 2 מגירות - הדגמים הנמכרים ביותר כמה יעלה לכם שולחן עבודה כולל שתי מגירות?

טווח המחירים של שולחנות מסוג יהונתן יתחיל מ-1,725 ₪, לעומת מחירי השולחנות מסוג לני שיתחיל מ-1,869 ₪. המחירים יכולים לעלות בהתאם לגודל המבוקש של השולחנות. במידה ותבקשו הרחבה לגודל השולחנות – קחו בחשבון כי מטבע הדברים העלויות יגדלו בהתאם.