שולחן עבודה מסוגנן – האם כדאי?

החלטתם להתחדש בשולחן עבודה מסוגנן חדש עבור חדר העבודה שלכם אבל מתקשים לבחור מה יהיה השולחן העדיף? האם כדאי להשקיע בעיצוב? ריכזנו עבורכם רשימת יתרונות וחסרונות לשולחן מסוגנן.

 

יתרונות בשולחן עבודה מסוגנן

עיצוב חדר העבודה

שולחן עבודה מסוגנן יתרום רבות לעיצוב חדר העבודה שלכם. מרכז חדר העבודה הוא כמובן שולחן העבודה אליו אתם יושבים כל היום. לכן כדאי להשקיע ביופיו ועיצובו של השולחן על מנת להפוך את חדר העבודה שלכם למעוצב ויפה, בדיוק כמו שאתם אוהבים. אם לא תשקיעו במרכז חדר העבודה – אז במה תשקיעו?

 

יופי עושה חשק

שולחן עבודה מסוגנן – לא רק שהוא יפה, הוא גם מוסיף לעיצוב הכללי של חדר העבודה. היופי של השולחן יעשה לכם חשק לעבוד וימשוך אתכם אליו. לשבת לעבוד על השולחן לא יהיה עוד אתגר, כי רק תרצו לשבת על השולחן המסוגנן והיפה שלכם. נכון שמדובר על פסיכולוגיה, אבל כזאת עושה את העבודה.

 

יקל עליכם לעבוד מהבית

לעבוד מהבית יכול להיות אתגר ולא פשוט, בעיקר כשמדובר בעבודה מהבית על בסיס קבוע. לכן אם כבר אתם תקועים בבית כל היום, השקעה במראה שולחן העבודה שלכם יכולה להקל לכם על אופן העבודה. תוכלו לעבוד בהנאה רבה יותר כאשר אתם אוהבים איך שנראה החלל שמסביבכם.

 

ישפר את המצב הנפשי שלכם

יופי לא רק שמושך אתכם לעבוד אלא גם ירים לכם את מצב הרוח. כך העבודה לא תהיה חייבת להוות מעמסה, אלא תוכלו ליהנות ממנה פשוט בגלל שיש לכם את סביבת העבודה המושלמת.

 

חסרונות בשולחן עבודה מסוגנן

תוספת השקעה כספית

רכישת שולחן עבודה מסוגנן תעלה יותר מאשר רכישת שולחן עבודה רגיל. כאן נכנסת השאלה לגבי המסגרת התקציבית שלכם. במידה ואינכם יכולים להרשות לעצמכם להשקיע כסף נוסף על שולחן עבודה ססגוני, תהיו חייבים להתגמש ולמצוא שולחן עבודה רגיל שגם תאהבו וגם יהיה במסגרת התקציבית שלכם. יתרה מזאת, גם אם כן מדובר בשולחן שתוכלו להרשות לעצמכם, יתכן ותעדיפו להשקיע את הכסף בפריטים אחרים עבור חדר העבודה שלכם כמו למשל הליכון לשחרור לחצים.

 

יופי לא בהכרח שווה פרקטיקה

שולחן עבודה ססגוני יכול לבוא הרבה פעמים על חשבון פרקטיקה של שולחן המשפיעה על אופן השימוש בו. השולחן הססגוני יכול להיות יפה מאוד אבל פחות נוח לכם לעבודה.

על שולחן העבודה להיות בראש ובראשונה כזה שבו נוח לעבוד בצורה יעילה ומהירה. כשמדובר בשולחן עבודה ססגוני, יתכן והקישוטים סביבו יתפסו לכם מקום חיוני שהייתם יכולים להשתמש בו בשולחן עבור ציוד חיוני לעבודה.

שולחן עבודה מסוגנן - יתרונות & חסרונות

יופי לא בהכרח שווה בריאות

לא רק שיופי לא בהכרח שווה פרקטיקה אלא לא תמיד שווה בריאות. כאשר מעצבים שולחן ססגוני לא תמיד לוקחים בחשבון משתנים שונים כמו הצורך של השולחן להיות בריא עבורכם.

אנחנו מבלים זמן רב בישיבה מול שולחן העבודה, ולכן כדאי שנקפיד לקנות אחד כזה שהוא בגובה המתאים עבורנו, ומאפשר לנו לעבוד בזווית כמה שיותר בריאה עבור עמוד השדרה שלנו, הצוואר, העיניים והראש.

 

בזבוז זמן

מציאת שולחן העבודה הססגוני והמושלם יכולה להיות טרחה שלוקחת זמן. לא תמיד נוכל למצוא במהירות את השולחן המעוצב באופן כזה שיתאים לעיצוב הכללי של חדר העבודה שלנו.

החיפוש אחר העיצוב המושלם עלול לגרוע מאיתנו זמן יקר שבו אנחנו אמורים לעבוד. במקרים כאלה, כדאי יהיה לרכוש מלכתחילה מערכת רהיטים שלמה עבור חדר העבודה, וכך נוכל לצמצם זמן בהרכבת רהיטים שונים עבור חדר העבודה.

 

פחות תרגישו בעבודה ויותר מידי בבית

שולחן ססגוני עלול לתת תחושה מטעה כי לא מדובר במקום בו צריך לעבוד, אלא בבית. תחושה ביתית יתר על המידה עלולה לגרום לנו להתרשל ולהתעצל בעבודה שלנו, במיוחד כשאנחנו לא עובדים בתוך מסגרת עבודה מסודרת של משרדים ונמצאים במרחב הפרטי שלנו. מאידך, התחושה הביתית עלולה לגרום לנו לטשטוש גבולות בין העבודה שלנו לבין הבית שלנו, וכך דווקא לגרום לנו לעבוד אולי אפילו יותר מהנדרש.

לסיכום, מציאת שולחן העבודה המתאים ביותר עבורנו תלויה במשתנים רבים ובמה אנחנו מחפשים כשאנחנו רוצים לקנות שולחן עבודה. כדאי לנו לקחת בחשבון את כולם ולמצוא את הרהיט שיתאים ביותר עבור הצרכים האישיים שלנו.