שולחנות ילדים – הטרנדים המובילים בשוק

שולחנות ילדים עם מידע קריטי, במיוחד עכשיו ויותר מתמיד, כשהילדים שלכם נמצאים בבית קצת יותר מהרגיל, ואולי אפילו כל הזמן, הם צריכים שולחן משלהם בחדר. שולחן שיאפשר להם לשבת וללמוד בזום או להכין שיעורי בית, וכזה שיוכלו לשחק בו בהנאה. אז מהם השולחנות הנמכרים ביותר בשוק ואיך לבחור אחד?

מה נחוץ לפני רכישת שולחן ילדים?

קחו מידות

לפני שאתם ניגשים לבחור את השולחן המתאים לילדים שלכם, חשוב ביותר שתבצעו מדידות, גם של החדר וגם של הילדים. חשוב להתאים את השולחן לגובה של הילדים שלכם על מנת שיהיה לכם נוח. תוכלו לבחור לקחת מידה מעט גבוהה כי הילדים גדלים מהר, אבל לא גבוהה מידי שעלולה להיות לא נוחה עבורם. לא  רק גובה הילדים קובע אלא גם גודל החדר. התאימו את השולחן לגודל החדר על מנת שיישאר מקום לילדים לשחק ולהסתובב בו. כמובן שהדבר תלוי גם בכמות הילדים הנמצאים בחדר ואלו שהשולחן עומד לשרת אותם.

 

בחרו איכות

אחרי שמדדתם ועוד לפני שהגיע הזמן לבחור איך ייראה השולחן וממה יהיה עשוי, חשוב שתבדקו את החברות אליהן אתם פונים כדי לקנות את השולחן. מומלץ לבחור בחברות אשר יבנו לכם שולחנות איכותיים, כאלו שיחזיקו זמן רב ויוכלו לעבור מילד לילד. איכות השולחן חשובה כשמדובר בילדים, כי הם נוטים לפעמים לעשות נזק. שולחנות איכותיים לא רק שלרוב יוכלו לעמוד בפני נזקים פוטנציאליים, אלא גם יהיו ברי תיקון בצורה פשוטה במידה ויינזקו.

 

כמה יעלה לכם שולחן ילדים?

מחירי השולחנות יכולים להשתנות בין חנות לחנות ותלויים בדגם, בעיצוב, בחומר ממנו עשוי העץ וכמובן במותג ובחנות עצמה. ראשית, מומלץ שתתכננו את התקציב בו תרצו להשקיע ברכישת השולחן וכדאי לחשוב האם תרצו שולחן שישמש גם את שאר הילדים. לאחר מכן, מומלץ גם לבצע השוואת מחירים בין השולחות המוצעים, וזאת על מנת לוודא שתקבלו את המוצר הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר.

 

לא טוב היות השולחן לבדו

לרוב כשאתם מחפשים למצוא שולחן עבור הילדים שלכם, לא תקנו את השולחן לבד. מעבר לכך שעל השולחן להתאים בעיצוב לכל חלל החדר, לרוב הורים יבקשו לקנות ביחד איתו ספריה, מגירות, כיסא וכו’. כדאי לחשוב מה עוד תרצו שיהיה סביב השולחן, האם תרצו שיהיה לילדים גם מגירות סביבו? אולי ספריה מעוצבת?

 

אז מהם דגמי שולחנות הילדים הנבחרים בשוק?

קיימים בשוק דגמים שונים של שולחנות לימוד עבור ילדכם. המגוון הרחב יאפשר לכם למצוא את השולחן הטוב והמתאים ביותר לעיצוב החדר ועבור הצרכים של ילדיכם. להלן רשימת דוגמאות של הדגמים והעיצובים הנבחרים ביותר בשוק:

שולחן ילדים הכולל שתי מגירות צמודות – דגם יהונתן יוטה בהיר: שולחן מסוגנן ובו שתי מגירות המיועדות לאחסון חפצים. השולחן מאפשר הענקת ניצול ברמה האידיאלית של המרחב בחדר.

שולחן ילדים לעבודה הכולל שתי מגירות צמודות – דגם יהונתן יוטה כהה: שולחן מסוגנן ובו שתי מגירות המיועדות לאחסון חפצים. השולחן מאפשר הענקת ניצול ברמה האידיאלית של המרחב החדר.

שולחן ילדים לעבודה הכולל שתי מגירות צמודות – דגם לני: גם זה שולחן מסוגנן הכולל שתי מגירות המיועדות לאחסון חפצים. השולחן מאפשר הענקת ניצול ברמה האידיאלית של המרחב בחדר.

שולחן ילדים לעבודה הכולל שלוש מגירות צמודות – דגם רומי: שולחן עבודה אלגנטי וססגוני ובו שלוש מגירות צמודות המיועדות לאחסון פריטים. השולחן מאפשר מרחב עבודה נוח ומתאים לכל גיל. עיצוב השולחן מאפשר את שילובו המדויק בכל חדר.

שולחן ילדים לעבודה הכולל כוננית שלוש מגירות – דגם טיילור: שולחן מסוגנן הכולל שלוש מגירות בכוננית נצמדת לשולחן. יש לציין כי השולחן מעוצב בהנדסה אנושית. השולחן יעניק מרחב נוח למטרות עבודה, לימודים ומשחקים.

שולחן ילדים לעבודה הכולל ארבע מגירות צמודות, וכוננית 3 מגירות + שתי דלתות אחסון – דגם ניסן: שולחן עבודה בעיצוב מפואר, המצויד בשטח רב לאחסון כלל סוגי הפריטים.

שולחן ילדים לעבודה מסוגנן – דגם ארי: שולחן עבודה בעיצוב מפואר. השולחן יתאים למטרות שונות: עבודה, לימודים, משחקים וכו’. השולחן מיוצר ממלמין כפול אשר מעניק לו עמידות איתנה מפני נזקים.

שולחן ילדים - מה הנמכר ביותר אז, כמה יעלו לכם שולחנות לילדים?

טווח המחירים של השולחנות ישתנה כאמור לפי החומר ממנו הם מיוצרים, מגודלם וכמות המגירות איתן הם מגיעים. המחירים יכולים להתחיל החל מ-1,725 ₪, ועד 3,099 ₪ ומעלה. המחירים עלולים לעלות במידה ותבקשו להרחיב את ממדי השולחן שלכם.