טיפים לרכישת חדר שינה קומפלט – ככה תעשו את זה כמו מומחים

חדר השינה הוא הבחירה הכי חשובה כשזה נוגע לעיצוב – זה החלל הכי אינטימי ובפרטי בבית, ולכן נרצה לעצב אותו בצורה שהכי תתאים לנו. יש לא מעט אנשים שיעדיפו לבצע רכישת חדר שינה קומפלט, אך גם כאן חשוב לדעת איך עושים את זה נכון – ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.  

 

רכישת חדר שינה קומפלט מתחילה בהשראה

לפני שאתם רוכשים חדר שינה, או בכלל קונים צבע וריהוט – כדאי מאוד לראות כמה סגנונות שונים שתוכלו לקחת מהם השראה ואולי אפילו לבסס עליהם את הבחירה שלכם. חפשו תמונות ודוגמאות לעיצובים שונים של חדרי שינה שיכולים להתאים לכם, ושמרו את התמונות של העיצובים שהכי אהבתם. אחרי כמה חיפושים כאלו תוכלו כך להבין פחות או יותר מה הסטייל שלכם, ולבחור את העיצוב בצורה הרבה יותר קלה. בלוגים של מעצבים ואפליקציות שונות כמו “פינטרסט” בהחלט יהיו התחלה מעולה.

 

4 סגנונות עיצוב ששווה להכיר

עיצוב מודרני

סגנון עיצוב מודרני הוא אחד הסגנונות הפופולריים ביותר היום, והוא דוגל בעיקר במראה נקי ואסתטי של קווים בהירים ונקיים שיוצרים חלל מסודר ומאורגן. בדרך כלל כשמדובר בעיצובים כאלו הצבע הכי דומיננטי יהיה לבן, אבל כמובן שאפשר לשלב צבעים אחרים ולשחק עם זה לפי ההעדפה האישית שלכם.

עיצוב כפרי

עוד סגנון נפוץ ואהוב במיוחד היום זהו סגנון העיצוב הכפרי. למעשה, מדובר בסגנון הדוגל בעיקר בשילוב אלמנטים טבעיים בבית. לדוגמא, נהוג הרבה פעמים להשתמש הרבה בעץ ובגוונים שונים של חום. חדר שינה בעיצוב כפרי נותן אווירה רגועה וחמימה, שרק מזמינה אתכם ליהנות מהחדר המפנק שלכם.

בוהו שיק

סגנון הבוהו שיק זהו סגנון חופשי יותר המבוסס בעיקר על מוטיבים ועקרונות עיצוביים משנות ה- 70 וה- 80. חדרי שינה בסגנון עיצוב זה יכללו מגוון רחב של מרקמים, הדפסים וצבעים שונים – והמטרה כאן היא בעצם לא להגביל את הביטוי העצמי ולהכניס כמה שיותר אלמנטים שונים אל תוך העיצוב.

סגנון תעשייתי

הסגנון התעשייתי מבוסס בעיקר על צבעים קרים יותר, ועל שילוב של מתכות בעיצוב. אמנם מדובר בסגנון רגוע ונעים, אך הרבה פחות חמים ועוטף בהשוואה לסגנון הכפרי אותו כולם אוהבים. אמנם, עבור אנשים מסוימים הסגנון התעשייתי בהחלט יהיה בחירה מעולה, בעיקר אלו שאוהבים סגנונות נועזים עם המון נוכחות, אך לא פחות תחכום.

 

לפני רכישת חדר שינה קומפלט מתחילים בקירות

במידה ואתם מתכוונים לצבוע את הקירות לפני שתבצעו רכישת חדר שינה קומפלט, כדאי להתחיל לעשות זאת הרבה לפני שהחדר מתחיל להתמלא בריהוט. תוכלו לבצע את הצביעה בעצמכם, בין אם מדובר בדוגמאות שונות או בכלל בקיר בצבע אחיד. תוכלו באותו שלב גם לתלות תמונות או מדפים, אבל חשוב מאוד להקפיד לתכנן בהתאם לכל הרהיטים הכלולים בחדר השינה שתזמינו. כדאי לציין כי בהחלט אפשר לבצע את זה אחרי שחדר השינה החדש שלכם יגיע – אבל יהיה הרבה יותר קשה לעשות זאת.

 

הגיע הזמן לבחור את חדר השינה

עכשיו הגיע הזמן לבחור חדר שינה קומפלט שמתאים לכם ותוכלו ליהנות ממנו. נכון שמדובר ברכישת קומפלט, אבל הפריטים העיקריים בעיקר יהיו המיטה וארון הבגדים, מאחר והם הרהיטים הכי גדולים. אנחנו ממליצים לכם מאוד לקחת את הזמן עם הבחירה שלכם, ולהסתכל על כמה סגנונות שונים ודגמים שונים שאתם חושבים שאתם צריכים – העיקר שתבחרו בסופו של דבר חדר שינה שאתם באמת מרוצים ממנו. חדר השינה שלכם ככל הנראה ילווה אתכם למשך שנים ארוכות, ולכן חשוב לבצע בחירה מושכלת ולא להתפשר.

 

איכות ועמידות

חשוב מאוד לבחור חדר שינה קומפלט איכותי ועמיד, כזה אשר תוכלו להיות בטוחים כי תוכלו להשתמש בו גם לאורך תקופת זמן ממושכת, אפילו שנים רבות. נכון, חדרי שינה איכותיים כאלו יכולים להיות עם עלות גבוהה יותר – אך אין ספק כי שווה להשקיע על חדר שינה שאתם באמת תהיו מרוצים ממנו מעט יותר, מאשר לנסות לחסוך על חדר שינה שתתפשרו עליו רק כדי שתסיימו לא מרוצים ותחליפו אותו אחרי כמה שנים בודדות.

 

הוסיפו גוף תאורה

כדאי להוסיף גם גוף תאורה שישתלב עם כל הריהוט של חדר השינה שלכם אחרי רכישת חדר שינה קומפלט. לשם כך, חשוב קודם כל לקחת בחשבון כמה אור טבעי נכנס לכם בחדר, ובעצם מהו המיקום של החדר בהשוואה לכניסות האור ולשאר החדרים בבית. בהתאם למיקום, תוכלו לבחור גם את המיקום האידיאלי להציב את גוף התאורה שתבחרו. חשוב לא פחות גם להתאים את גודל גוף התאורה לגודל החדר – זכרו כי עבור חדר קטן לא צריך גוף תאורה גדול, וגם נהפוך הוא – עבור חדר גדול לא כדאי לבחור גוף תאורה קטן.

 

השקיעו בבחירת המזרן

חשוב לא פחות לבחור מזרן איכותי ומפנק שתוכלו ליהנות ממנו ובכך בעצם לקבל חווית שינה איכותית. חדרי שינה קומפלט אמורים להתבסס על המזרן הכי איכותי שתוכלו לבחור. למעשה, ניתן להגיד כי המזרן הוא בעצם התשתית שקובעת את רמת הנוחות, ומכאן ניתן להבין כי אסור להתפשר על איכות המזרן שתבחרו להשלים את חדר השינה שלכם בשום אופן. כמו כן, חשוב לא פחות לוודא שהוא מתאים לחדר החדש שלכם מבחינת מידות, ולשם כך כדאי לעיין במפרטים טכניים של מזרנים שאתם שוקלים לבחור מהם, וכמובן למדוד את מידות החדר שלכם.

 

הוסיפו עזרים לחדר השינה

יש לא מעט תוספות שכדאי לשקול להוסיף לחדר השינה שלכם כדי לשפר את הפרקטיות שלו. לדוגמא, תוכלו להוסיף שידות אחסון שיוכלו לעזור לכם להיות יותר מסודרים, וכמובן גם יותר יעילים מבחינת פתרונות האחסון שלכם בחדר. מומלץ מאוד לבחור עזרים כאלו שיוכלו להקל עליכם, אך חשוב לציין שעליכם להקפיד לשמור גם איתם על עיצוב עקבי, ולכן כדאי לבחור פריטים שישתלבו היטב עם הנימה העיצובית בחדר השינה החדש שלכם.

 

אז מאיפה הכי כדאי להזמין חדר שינה קומפלט?

כשאתם מבצעים רכישת חדר שינה קומפלט, תמיד תרצו לוודא שאתם מזמינים מחנות איכותית שידועה בזכות חדרי השינה הנפלאים שלה. אחת החנויות המובילות בתחום היא ללא כל ספק “אוליווד רהיטים”. אצל “אוליווד” תוכלו ליהנות ממגוון רחב מאוד של חדרי שינה קומפלט בשלל עיצובים שונים, וכמובן מעוד המון רהיטים יפים המיוצרים מחומרי גלם באיכות הכי גבוהה שניתן למצוא היום. כמו כן, כדאי לדעת כי הלקוחות של “אוליווד” מקבלים אחריות מלאה על כל המוצרים שלהם, והכי חשוב – תוכלו ליהנות מאספקה מהירה של עד 21 יום, כך שחדר השינה המדהים שהזמנתם יגיע אליכם בהקדם.

 

אז מה היה לנו?

כל אחד היה רוצה לעצב את חדר השינה שלו בצורה שהכי תתאים לו, ובהרבה מאוד מקרים האופציה של רכישת חדר שינה קומפלט יכולה לבוא לידי ערך ולהקל על הבחירה. אמנם, יש לא מעט פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון גם כשמדובר בבחירת חדר שינה קומפלט, ולכן החלטנו להסביר לכם בכתבה זו כל מה שצריך לדעת לפני שאתם בוחרים בעצמכם את חדר השינה החדש שלכם.