מיטה יהודית גדלים

אחד השלבים הטכניים המשמעותיים ברכישת מיטה יהודית כולל בחירת גודל מדויק של מיטה יהודית. לגודל המיטה היהודית השפעה הן על חווית השינה והן על התאמת המיטה לחדר מבחינת מידות החלל ומבחינת נראות פרופורציונלית. כאן במאמר נדון בסוגיה: “מיטה יהודית גדלים נכונים והשפעתם על אופי חדר השינה שלכם”. כל מה שחשוב לדעת על מיטות, מידות ומה שביניהם.

 

מהן המידות הסטנדרטיות של מיטות יהודיות?

שימו לב, בשלב הראשון כדי שתקבלו אינדיקציה לגבי המידות הסטנדרטיות של מיטות יהודיות בשוק הריהוט, ערכנו עבורכם טבלה מעודכנת שבה מפורטות המידות הרגילות למיטה יהודית. כמובן, שאלו רק אופציות בסיסיות, תמיד ניתן לבצע התאמה אישית ולשנות את מידות המיטה לפי העדפתכם האישית.

להלן טבלת המידות הסטנדרטית:

מידות אורך מידות סטנדרטיות מיטה יהודית (בס”מ)
גובה 98-100
רוחב 90-93
אורך 197-200

מידות אלו תואמות את צרכיהם של בני זוג בעלי מבני גוף ממוצעים ודרישות שינה רגילות. כאשר מדובר בבני זוג שגובהם או רוחבם פחות/יותר מהממוצע יש לשקול הזמנת מיטה יהודית בגדלים שונים ולבצע התאמה אישית של הרהיט בהתאם לדרישות הלקוח.

 

גדלי מיטה יהודית – התאמה אישית זה בייסיק בשבילכם

חולמים על חוויית שינה מפנקת באמת, הרבה מעבר לסטנדרט? בן הזוג שלכם גבוה במיוחד? כאן תוכלו להשתמש ב”תוכנית מגירה” (או שמא ב’תוכנית מיטה’?!) ולפנות להתאמת גודל מיטה יהודית בהתאם לבקשתכם ולמידות המדויקות הנדרשות לכם. לצורך כך תצטרכו למחוק מרשימת חברות הריהוט הרלוונטיות את החברות המייבאות מיטות בגודל אחיד ולחפש חברה המייצרת מיטות יהודיות בהתאמה אישית. חשוב לבחור בחברה המיומנת בייצור מיטות יהודיות כך שמלבד התאמת גודל מיטה תוכלו ליהנות מעיצוב מוקפד, איכות ללא פשרות וגימורים מושלמים.

 

רהיטי אוליווד – מייצרים לכם גדלים של מיטה יהודית בהזמנה

חברת רהיטי אוליווד היא חברה ותיקה מאוד בשוק הריהוט, כבר למעלה מ-30 שנה אוליווד מובילה סטנדרטים גבוהים מאוד בייצור ושיווק מיטות בכלל ומיטות יהודיות בפרט כשהיא שמה דגש על איכות גבוהה מאוד, שימוש בטכנולוגיות פיתוח חדשניות, ייצור תחת בקרה קפדנית ועיצוב העונה על צרכיהם של קהלי יעד רבים.

אוליווד כחברת ייצור ריהוט כחול לבן המרכיבה את רהיטיה כאן במפעל ישראלי, מגישה למשתמשיה אפשרויות ייצור אישיות ברמה הגבוהה ביותר. כך תוכלו ליצור קשר עם נציגי החברה ולהזמין מיטה יהודית בגדלים הרצויים לכם בצורה קלה, נוחה ואמינה ביותר. רציתם מיטה יהודית בגודל ספציפי? קיבלתם!

 

יותר קל מלבחור מנה במסעדה

הכיף בחנות האינטרנטית של אוליווד מתבטא בממשק ידידותי מאוד למשתמש. צרכנים רבים נמנעים מלרכוש ריהוט ברשת: הם חוששים מחוסר דיוק, מהזמנה “על עיוור” ומרכישה בסגנון “חתול בשק”. לא כך פני הדברים כשמדובר באתר של אוליווד. הפלטפורמה הנוחה של החברה מציעה ניווט יעיל ובחירה מהירה וברורה של כל מאפייני המיטה כולל מידות וגדלים של מיטה יהודית בהתאמה אישית. גם בנושא האמינות – אוליווד מובילה במקום הראשון עם מוניטין חיובי של עשרות שנים, אחריות, אספקה מהירה ומענה יעיל לכל פניה של גולש.

 

אז איך תעשו זאת בפועל?

כל מה שנדרש מכם הוא להיכנס לקטגוריה הנכונה ולבחור מיטה יהודית מועדפת. כעת לאחר שהקלקתם על עמוד המוצר, ייחשפו בפניכם כל הנתונים הרלוונטיים הקשורים במיטה היהודית כולל: גודל, צבע, אלמנטים נוספים, אפשרויות אספקה ועוד. נוסף על כך, המערכת מציעה לכם לבצע סימולציה אונליין של איך תיראה המיטה לאחר בחירת צבע מתוך פלטת הצבעים בעמוד המוצר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להקליק על הצבע הרצוי מבחינתכם ולצפות בהדמיה של המיטה כפי שתיראה בצורה מדויקת.

יש לכם עוד שאלות? נתקעתם במהלך התהליך ?נציגי החברה זמינים בטלפון ובווצאפ וכן תוכלו להשאיר פרטים באתר והם יחזרו אליכם במהירות אופיינית.

בקיצור, תהליך הבחירה של רהיט כמו מיטה יהודית בגדלים שונים באתר של אוליווד זה אפילו יותר קל מלבחור מנה מתוך תפריט במסעדה. ולא, אנחנו לא מגזימים, נסו אותנו!

 

החשיבות של מיטה יהודית גדולה

המיטה היהודית בחדר השינה היא לכל הדעות הרהיט המרכזי בו והמשפיעה העיקרית על חווית השינה של בני הזוג. לאור זאת בחירה במיטה יהודית גדולה בהחלט עושה רושם כאופציה מועדפת המספקת די מקום לתנועה מרווחת עבור כל אחד מהמשתמשים. שימו לב כי בניגוד למיטה זוגית רגילה, מיטה יהודית היא מיטה הנפרדת לשתי מיטות ולפיכך, חשוב שכל אחת מהן תהווה גם מיטת יחיד נוחה ורחבה דיה. מסתפקים האם המידות הממוצעות הנמכרות בשוק הריהוט עבור מיטה יהודית מתאימות לכם? חשוב שתנסו לשכב על מיטה כזו ולראות האם היא מאפשרת לכם חויית שינה נוחה הן במצב נפרד והן במצב מחובר. במידה ולא, חושב שתבחרו באופציה של מיטה יהודית בהתאמה אישית.

 

מהי הצמדה 0 במיטות יהודיות ולמה היא נצרכת?

מיטה יהודית כפי שהזכרנו היא מיטה זוגית הנחלקת לזוג מיטות נפרדות. לפי ההלכה היהודית קיימים זמנים שונים בהם על המיטה להיות מופרדת. הצמדה אפס הינה אופציה בה המיטות מוצמדות זו לזו והופכות למיטה זוגית אחת ללא כל הפרדה. אופציה זו מועדפת על זוגות רבים המעוניינים ליהנות מהנוחות המשודרגת של מיטה בעלת יכולת הצמדה מקסימלית.

 

הפרופורציה הנכונה של מיטה יהודית בחדר השינה

מה הגודל של חדר השינה שלכם? מובן שבחירת גדלים למיטה יהודית יש להתחשב בגודל של חדר השינה. חדרי שינה קטנים או צפופים מאוד יידרשו להתאמה מיוחדת של גודל המיטה כך שלא תמנע את התנועה החופשית בחלל ותאפשר מרחב מתאים לשאר הריהוט בחדר. שימו לב כי גם בחדרי שינה גדולים מאוד יש לשקול מיטה יהודית בגודל גדול מהממוצע, זאת כדי שלא לאבד את המשמעות של המיטה כרהיט העיקרי בחדר גם מבחינה ויזואלית.

בהתאמת מידות גב מיטה למיטה יהודית חשוב לבחור בגודל שיתאים למידות המיטה הן כשהיא סגורה והן כשהיא פתוחה. בני זוג רבים בוחרים בהתאמה של ראש מיטה נפרד או בראש מיטה גדול המתפרס על כל הקיר מפאנל לפאנל. כאן המקום שלכם כצרכנים לבחון את אפשרויות העיצוב והתקציב ולהתאים לעצמכם ראש מיטה מפואר בהתאם לגודל המיטה ולצרכי החדר השונים.

 

שילוב אלמנטים נוספים לצד מיטה יהודית

בהתאמת גודל המיטה היהודית יש לתת את הדעת על שילובם של רהיטים נוספים בחלל כגון: ארוניות, שידות לילה, שידות מגירות, שידת טואלט וכמובן – ארון בגדים מרכזי. בהתאם לגודל המיטה תוכלו לשקול אפשרות של ארון פתיחה מול ארון הזזה (ארון הזזה חוסף במקום בחלל) וכן הוספה של ריהוט נלווה במידות המתאימות. הקפידו על מיעוט אלמנטים נוספים בחדר ככל האפשר לשמירה על מראה מרווח ונקי בעין.

 

הגדלים השונים במיטה יהודית – לסיכום

בבחירת גדלים למיטה יהודית חשוב מאוד לקחת בחשבון פרמטרים כמו: גודל החדר, העדפת בני הזוג, עיצוב החלל ופרופורציית חדר השינה. במידה והגודל הסטנדרטי אינו מתאים לכם מכל סיבה שהיא יש לפנות לחברה המתמחה בייצור מיטות יהודיות בהתאמה אישית ולהזמין מיטה יהודית התואמת את הצרכים וההעדפות שלכם בצורה מדויקת לצד התאמה לתקציב אותו הגדרתם לפני הרכישה.