מיטה יהודית אורטופדית

זה לא סוד כי מיטה יהודית היא רהיט הנרכש גם בקרב זוגות מהציבור הכללי החושקים בחוויית שינה טובה יותר. המיטה היהודית מאפשרת הפרדה וחיבור מלאים של המיטות כאשר בכל אופציה נשמרת רמת אסתטיקה מקסימלית. בבחירת מיטה יהודית ניתן בהחלט לשלב תכונות אורטופדיות שימקסמו את חווית השינה ויספקו תמיכה מקסימלית לשינה איכותית יותר. כאן במאמר נסקור את החשיבות של מיטה יהודית אורטופדית, היתרונות והדגשים לקראת רכישה נכונה.

 

מהי מיטה יהודית?

מיטה יהודית מהווה רהיט מסורתי בחדר השינה היהודי ומגלמת מיטה פונקציונלית ברמה הגבוהה ביותר: בהתאם לדרישות ההלכה היהודית המיטה השלמה מורכבת משתי מיטות נפרדות הניתנות לחיבור מלא ולהפרדה בזמנים הנדרשים לכך.

מיטה יהודית איכותית היא מיטה שבזמן בו המיטות צמודות מאפשרת חיבור אפס כמיטה זוגית שלמה ומנגד, מציעה אופציה של הפרדה בצורה קלה ונוחה. כך ניתן ליהנות מדאבל אפשרויות ולפעול לפי דרישות ההלכה בהקפדה מלאה.

אגב, העיקרון של הפרדת המיטות והרחקת בני הזוג במועדים קבועים מייצר חידוש ורעננות בחיי הנישואין ומאפשרת לחזק את הקשר הזוגי בכל חודש מחדש.

 

מדוע חשוב לשלב מזרן אורטופדי במיטה יהודית?

עוד לא הומצאה הנוסחה לעצירת קצב החיים כך שנישאר צעירים לנצח. עד אז, הגיל שלנו ממשיך לטפס בקצב מסחרר והרגישות שלנו למזרן נוח ואיכותי יותר – מתחדדת. זו הסיבה שמומלץ מאוד לברר על מזרן אורטופדי נוח התומך בשרירי הגב והירכיים ומציע מנח נכון לשרירי הצוואר. עם השינוי בהרגלי החיים וסגנון העבודה המערבי המשלב ישיבה משך רוב שעות היום, הבחירה במיטה אורטופדית היא מחויבת המציאות ומאפשרת התרפות ותמיכה באיברים שהיו מכווצים במשך יום שלם. בחירה אורטופדית מסייעת לשינה איכותית יותר וממילא לתפקוד מקסימלי ביום שלאחריה. אז איך בוחרים מזרנים אורטופדיים למיטה יהודית?

 

בחירת מזרן אורטופדי

מזרן אורטופדי הינו מוצר המגיב באופן אופטימלי ללחצים השונים המופעלים עליו מצד גוף האדם (משקל ותנועה) בצורה בה כל חלקי הגוף מקבלים תמיכה והגנה מתאימים. מזרן איכות אורטופדי יספק תמיכה למרכז הגוף, לצוואר ולרגליים בכל מנח: בין אם המשתמש ישן על גבו, על הצד או על בטנו.

נציין כי בבחירת מזרן אורטופדי למיטה יהודית יש לבחור במזרן נפרד לכל אחד מבני הזוג מה ששולל מצב בו לחצים אותם יפעיל בן זוג אחד – ישפיעו על איכות השינה של האחר. כדי להשיג אפקטים אלו של תמיכה משתמשים יצרני המזרנים בחומרים וטכנולוגיות מתקדמים. להלן פירוט סוגי המזרנים האורטופדיים למיטות יהודיות:

 

מזרנים אורטופדיים – הסוגים

מזרן אורטופדי כיום מורכב ממספר שכבות שונות כאשר קיימת שכבה מרכזית המהווה את ליבת המזרן שעליה מונחות מספר שכבות נוספות. ברוב המזרנים תהיה גם שכבה עליונה נוספת בשם “שכבת נוחות” או “טופר” איתה בא המשתמש במגע. שכבה זו מצופה בבד גימור נושם לאוורור מקסימלי.

ליבת המזרן

קיימים שני סוגי ליבות במזרנים אורטופדיים: ליבת חומר פולימרי וליבת קפיצים:

חומר פולימרי

מזרנים העשויים מחומר סינטטי בשם פוליאוריטן. זהו ספוג המיוצר בטכנולוגיות מתקדמות ובדרגות משתנות של קושי וצפיפות. חומר זה שומר על תכונותיו למשך שנים ארוכות.

קפיצים

כיום במזרני ליבת קפיצים, עטוף כל קפיץ בנפרד ללא שתהיה לו השפעה על הקפיצים הנוספים במזרן מה שיוצר תגובה נכונה יותר ללחצי הגוף המופעלים עליו.

שכבת המזרן העליונה

גם שכבת ה”טופר” נחלקת לשני סוגים:

שכבת לטקס

הלטקס הוא חומר טבעי אנטי בקטריאלי ואנטי אלרגני המומלץ לבעלי רגישות לחומרים סינטטיים. הלטקס מתאים למשתמשים הנהנים ממזרן קשיח יותר שכן הלטקס בניגוד לשכבות אחרות שומר על צורתו המקורית ואינו נמעך תחת לחץ הגוף.

שכבת ויסקו

“ספוג זיכרון” או “קצף זיכרון” – כך מכונה שכבה זו המורכבת מחומר סינטטי בשם ויסקו המאפשר קליטה של הגוף השוכב על המזרן בהתאם לצורתו ומציע גמישות ורגישות לטמפרטורת הגוף. שכבת ויסקו מאפשרת פיזור עומסים אופטימלי ותמיכה נכונה בכל איברי הגוף. הויסקו מתאים לסובלים מבעיות בגב או לנצרכים לשכיבה ממושכת על המזרן בהפחתת הסיכון לפצעי לחץ. שכבת הויסקו מעניקה במקביל תמיכה מיטבית לגב יחד עם הרפיה של שרירי הגוף.

 

מה היתרונות של מיטה יהודית אורטופדית?

שינה איכותית

מיטה יהודית אורטופדית הכוללת מזרן בעיצוב ארגונומי מציעה שינה טובה ורגועה יותר מה שמשפיע על יכולות התפקוד של המשתמש לאורך כל שעות היממה. ככל שהגיל עולה, כך הצורך במזרן אורטופדי תומך חיוני ליצירת מצע שינה נוח לחוויית שינה איכותית ובריאה.

 

תמיכה בשרירים ובמפרקים

מזרן אורטופדי תומך בשרירים ובמפרקים ומאפשר לקום לאחר מספר שעות שינה בכוחות חדשים ורעננים. לעומת מזרן פשוט, מזרן אורטופדי מונע התכווצות של שרירים במהלך השינה כתוצאה מאי ויסות נכון של עומסים על המזרן.

הרפיה של השרירים

נוסף על יכולות תמיכה מתקדמות, מזרן אורטופדי בעל שכבת ויסקו גמישה מאפשר הרפיה מוחלטת של שרירי הגוף. תכונה זו מקנה לו מקום של כבוד כמזרן אופטימלי למניעת פצעי לחץ בשל שכיבה ממושכת בקרב חולים סיעודיים וכדומה.

 

שמירה על מבנה המזרן לאורך זמן

מזרן אורטופדי איכותי במיטה יהודית הוא מזרן השומר על צורתו ועל מבנהו לאורך שנים ללא שינוי. כך יימנעו שקעים ושקערוריות בלתי רצויים במזרן.

 

אפשרות לבחירת מזרנים שונים לכל אחד מבני הזוג

מיטה יהודית נפרדת מאפשרת לכל אחד מבני הזוג לבחור במזרן אורטופדי המתאים לו בדיוק. שכן, אין מן הנמנע שבין בני זוג רבים ההעדפה למזרן אורטופדי תהיה שונה: יש האוהבים מזרן קשיח לעומת הנדרשים למזרן רך וגמיש וכן על זאת הדרך. במיטה יהודית, ניתן בקלות לבחור בשני מזרנים שונים מבלי שחווית השינה תופרע. כך גם בזמן חיבור המטות וגם בזמן ההפרדה יקבל כל אחד מבני הזוג מענה אורטופדי בהתאם להעדפותיו האישיות.

 

נוחות ותמיכה ללא תחרות

מיטה אורטופדית יהודית מעוצבת בקפידה כדי להציע נוחות ותמיכה ללא תחרות לשנת לילה נינוחה. מיטות אלה מעוצבות תוך שימת דגש על עקרונות אורטופדיים המבטיחים שהמזרון מספק מנח אופטימלי לעמוד השדרה והורדת לחץ. השילוב הייחודי של חומרים איכותיים, כמו קצף זיכרון וקפיצי כיס, מייצר משטח שינה המתואם עם הקימורים הטבעיים של הגוף, תומך בנקודות לחץ ומקדם תנוחת שינה בריאה. עם מיטה אורטופדית יהודית, תוכלו להתעורר בהרגשה רעננה ומחודשת כשאתם מוכנים לחבק את היום שלפניכם…

 

מיטה יהודית של אוליווד – בוחרים בטוב ביותר

המיטות היהודיות של אוליווד מהוות את הטופ בעולם הריהוט. כחלק מאג’נדת ייצור ארגונומית, אוליווד מספקת מיטה יהודית בהתאמה מלאה לצרכי המשתמש, צרכי החלל והחלומות אותם נושא עמו כל קונה ביחס לרמת העיצוב של הרהיט.

כאן תוכלו לבחור במיטות יהודיות בעיצובים מרהיבים מבלי לסתור נוחות ופונקציונאליות כתכונות בסיס עליהן לא ניתן להתפשר. חולמים על שינה איכותית יותר? רוצים למקסם את נראות חדר השינה? חברת אוליווד המייצרת מיטות יהודיות ברמה הגבוהה ביותר מבטיחה רהיט איכותי יותר, עמיד יותר ומעוצב יותר מבלי שאלו משפיע על המחיר.

לקראת רכישה של מיטה יהודית אורטופדית? היכנסו עכשיו לאתר אוליווד והזמינו בקלות ובנוחות את המיטה המושלמת עבורכם!