תאומות – תבחרו מיטה שתעניק גם מרחב  וגם קשר קרוב ואיכותי

תאומות זה פי שתיים: כפל של קרבה, חום וקשר אישי לצד כפל השוואות ולעיתים מתחים ומאבקי כוח. בבחירת מיטות לתאומות עלינו להציף את החוזקות לצד הקשיים ולהציג פתרון אופטימלי שיספק מענה של פרטיות ברמה גבוהה לצד מקום לשיתוף, אפשרות חלוקה מבחינה רגשית ופיזית ויצירת קשר עמוק. 2 בנות, 2 מיטות – כל מה שרציתם לדעת ביחס למיטות המושלמות לצמד-חמד שלכם.

 

מיטת קומותיים – יוצרים איזון

מיטת קומותיים היא האופציה המומלצת עבור מיטת ילדים/נוער לתאומות. הסיבה לכך היא איזון המלא בין הצורך בקרבה וקשר חם לבין הצורך בפרטיות. ברכישת מיטת קומותיים אתם מאפשרים לתאומות את הקרבה אותה יוצרת מיטה אחת בשתי קומות לצד מרחב איש, אינטימי ותחום ליצירת עצמאות וזהות נפרדת.

 

מיטת קומותיים לתאומות – ניצול מקסימלי של שטח החלל

בנוסף ליתרונות אותם מנינו בפסקה הקודמת, למיטת קומותיים קיימת מעלה גדולה נוספת והיא היכולת למקסם את שטח הרצפה באמצעות שימוש במרחב מינימלי: שתי מיטות לגובה המשתמשות בשטח רצפה המתאים למיטה יחידה.

שימוש במיטת קומותיים מפנה מרחב כללי גדול יותר בחדר המוקדש לריהוט נוסף או כשטח חופשי. בחדר של תאומות המקום הפנוי נוטל חלק גדול עוד יותר בחוויה כשהוא מציע אזורים אישיים לכל תאומה מבלי לפגוע במרקם החדר, בעיצובו ובתחושת המרחב שבו.

 

מיטת קומותיים לתאומות – יוצאים להרפתקאה חדשה

מיטת קומותיים לילדים היא הרבה מעבר למצע שינה כזה או אחר – עבור ילדים מיטת קומותיים היא עולם שלם של הרפתקאות, סיפורים, דמיון ויצירה. כאן התאומות שלכן תוכלנה להרגיש בארמון נסיכות, טירה, אוניית פיראטים או כל רעיון אחר שעולם ילדותי עשיר וסוער עשוי להצמיח.

רבות מהבנות אוהבות את המעוף אתו אפשר לטייל בארצות חלומות עם מיטת קומותיים שהיא בעצם חללית, כאן תוכלו לתת לדמיון היצירתי כפול שתיים לעבוד על טורבו ולאפשר להן שעות אחר הצהריים מלאות חוויה, משחק וריגוש.

 

מה עליכם לבדוק ברכישת מיטת קומותיים?

בדקו את רמת הבטיחות של מיטת הקומותיים

קניית מיטת קומותיים עבור ילדים היא סוג רכישה שיש לבדוק היטב. חשוב מאוד לוודא רמת ייצור מקסימלית על פי תקני בטיחות מחמירים. יש להשתמש אך ורק במיטת קומותיים הכוללת מעקות בטיחות יציבים וכן לעקוב בכל תקופה אחר יציבות מבנה המיטה בכל מקרה של התרופפות המיטה או הסולם, יש לשוב ולחזק על מנת למנוע נפילות וחבלות.

 

שילוב המיטה בחלל

שילוב מיטת קומותיים בחלל כולל התייחסות לפן העיצובי וכן למידות המיטה ביחס למיטות החדר. יש להזמין מיטת קומותיים שמתכתבת בצורה הרמונית עם שאר רהיטי החדר ואופיו העיצובי זאת בהתאמה מקסימלית וניצול נבון של השטח בחדר באמצעות מיטה המותאמת לגודלו. בהתאמת מיטת קומותיים יש לייחס חשיבות לרוחב החדר וכן לגובהו על מנת שלשוכבת על המיטה העליונה יהיה מספיק מרחב להתרומם בחופשיות מבלי להיתקע בתקרה.

 

מיטות קומותיים עם אחסון בילד אין

מעוניינים בניצול כפול – גם ניצול שטח בחדר באמצעות מיטה כפולה בגובה וגם ניצול שטחי אחסון באמצעות רכישת מיטה המציעה פתרונות אחסון מובנים? מומלץ מאוד עבור תאומות שלהם המון חפצים כפולים ושטח יחיד – מיטות קומותיים עם שטחי אחסון מובנים כפתרון אופטימלי.

 

נוחות מזרני מיטת הקומותיים

לאיכות המזרן השפעה משמעותית על איכות השינה של התאומות שלכם וממילא על איכות התפקוד שלהן ביום. הקפידו על רכישת סט מזרנים איכותי המציע תפירת על, רכות משולבת בקשיחות לפי מספר השכבות במזרן ושילוב של קפיצים או ספוגים לפי העדפת הבנות. בדקו שיש לכם אפשרות להשתמש במזרנים למשך תקופת ניסיון על מנת לבדוק התאמה וכן בקשו מזרן המכיל שכבות בד נושם מנדף זיעה ואנטיבקטריאלי.

 

מחיר מיטת קומותיים לחדר של תאומות

מחיר מיטת קומותיים מתחיל מ-4,000 שקלים ועשוי לטפס למחירים של למעלה מעשרת אלפים שקלים עבור מיטות יוקרה. חשוב לבדוק איכות, מידות ועיצוב על מנת לקבל החלטה מושכלת. העדיפו מיטת קומותיים עשויה מעץ סנדוויץ’ מצופה פורמייקה או מעץ מלא על מנת לקבל מוצר איכותי באמת שילווה אתכם שנים ארוכות בנאמנות מבלי שתחוו בלאי, התרועעות או חדירת רטיבות וריקבון בחומר המיטה.

 

קומותיים פלוס מיטות חבר

זה לחלוטין טבעי שהבנות שלכן תרצינה לארח חברות למסיבת פיג’מות-בנות נהדרת. על מנת שלא לגרום לצפיפות בחדר, תוכלו לרכוש מלכתחילה מיטת קומותיים שבה משולבת מיטת חבר נפתחת ואף זוג מיטות חבר נשלפות. מיטות אלו אינן מורגשות יום יום, אולם בזמן בו נדרשת מיטה נוספת לאירוח, תמיד ניתן לשלוף בקלות את מיטת ה”ספר” ולאפשר לחברה או מספר חברות להתפנק בחוויית לינה נוחה ונעימה במיוחד.

 

כללי שימוש במיטת קומותיים

עודדו את השהייה המשותפת של זוג התאומות בחדרן ללימוד, משחק, חוויה ושינה, אך קבעו כללים לניצול בטיחותי ואפקטיבי של מיטות הקומותיים: מיטת השינה העליונה מיועדת לשינה בלבד ואינה מתאימה למשחק, יש לשמור על פרטיות כל אחת מהתאומות לפי צרכיה האישיים ויש לשאול רשות לפני כניסה לטריטוריה אישית.

כבוד למרחב ולפרטיות יאפשר לכל אחת מהן לגבש זהות אישית בריאה, נפרדת הנתרמת מאחוות התאומות ואינה נחסמת בעטיה. תוכלו ליצור שיח מבין, ידידותי ומקשיב בנושא על מנת ללמוד את צרכי כל אחת ולהנהיג כללים ברורים שיתנו מקום לצרכים אלו.

 

מיטות קומותיים לתאומות – בואו נסכם

בגדול, קניית מיטות קומותיים היא האופציה האידיאלית עבור חדרים של תאומות, היא מאפשרת ניצול מקסימלי של החלל לצד מתן משטחי שינה נפרדים שאינם פוגעים ברוח השיתוף והחברות. באמצעות קביעת מדיניות שימוש ברורה במיטות קומותיים ניתן יהיה לשמור על בטיחות, פרטיות והווי חיובית לאורך שנות השימוש ברהיט המשותף.